brak iskry w mk2 1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » wt mar 03, 2009 15:09

tylko tak jak mowie skad wziasc jeszcze ten plastik co jest polamany

[ Dodano: 04 Mar 2009 18:42 ]
dzisiaj wsadzilem inny aparat zaplonowy....efektem jest....to samo brak iskry. co moze byc. napiedzie na kablu od cewki jest, na wtyczce też



fan_RW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr lut 18, 2009 22:12
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: fan_RW » śr mar 04, 2009 21:25

Kopułkę i mloteczek sprawdziłeś ? Nie są wyrobione ? Zwróć uwagę czy nie mam pęknięć bo wtedy prąd też będzie spier...., acha i kabel masowy który dokręcasz razem z aparatem sprawdż czy nie jest zaśniedziały, przerwany.
A ten drugi aparat to napewno jest sprawny ???
Ostatnio zmieniony śr mar 04, 2009 21:43 przez fan_RW, łącznie zmieniany 2 razy.



mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » śr mar 04, 2009 23:08

kopułka i palec na 100% dobre wyciagane byly ze sprawnego auta. a jesli chodzi o aparat to jutro wyciagne z polo ktore jezdzi.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » śr mar 04, 2009 23:33

fan_RW, o jakim ty młoteczku piszesz. Przecież to aparat bezstykowy z Hallem.
mario1987, Masz jakiś schemat układu zapłonowego. Bo jak jest Hall to i musi być moduł. Jak nie masz innego na podmianę to trzeba sprawdzić po kolei masy i zasilanie, stan złącz, cewkę i Halla i jak wszystko będzie oki to wszystko będzie wskazywało na moduł, a ze schematem będzie po prostu łatwiej. Z tym plastikowym zabierakiem to faktycznie może być KUPA. Nowy może wchodzić w skład jakiegoś zestawu naprawczego do aparatu, a używka to chyba tylko z aparatem. Nadzieja tylko w dostępie do tokarki bo wtedy można dziada dorobić.


JaroW

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » śr mar 04, 2009 23:57

aparat poprostu zakupiłem nowy- uzywany ;p mysle właśnie jak to wszystko sprawdzic a schematu nie mam niestety. jesli chodzi o zasilania to troche sprawdzalem i niby jest



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw mar 05, 2009 00:11

Jutro spróbuje coś poszukać


JaroW

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » czw mar 05, 2009 00:34

bede wdzięczny :)

[ Dodano: 05 Mar 2009 00:25 ]
a czy mioze byc tak ze aparat jest przestawiony i dlatego nie ma iskry?



fan_RW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: śr lut 18, 2009 22:12
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: fan_RW » czw mar 05, 2009 13:50

Kolego Jarowo chodziło mi o "palec" przez niektórych,w aparatach bez stykowych, zwany młoteczkiem (swym wyglądem przypomina młotek :bajer: ). Więc chyba się nie pomyliłem tylko jak już to błędnie określiłem nazwę :bigok:


Kolego Mario 1987 mam nadzieje że się nie pogniewasz :D bo podepnę się pod temat. Mam pytanie do klolegów: W mojm aparacie padała pompka przyspieszaca. Ustawiłem zapłon na nowo i pytanie czy jazda bez tej pompki może zaszkodzić autu. Chcę dodać żę po wyregółowaniu zapłonu nie odczówam różnicy na jedzie bez tej pompki do tego kiedy ona działa.
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 14:05 przez fan_RW, łącznie zmieniany 3 razy.



mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » czw mar 05, 2009 16:50

akurat przyspieszacz nie jest az tak drogi. u mnie jak padł to mialem bardzo duzy spadek mocy i nie mogelem wyregulowac zapłonu

A jakie powinno byc napiecie na kostce od halla?
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 19:52 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw mar 05, 2009 20:44

mario1987 pisze: a czy mioze byc tak ze aparat jest przestawiony i dlatego nie ma iskry?
Jeśli chodzi o samą obecność, lub brak iskry to ustawienie aparatu jest bez znaczenie. Jeśli chodzi o zapalanie to już inna bajka.
Nie mogę znaleźć schematu do takiego silnika jak Ci nie pali, więc poszukam coś zbliżonego i pójdzie na PW


JaroW

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » czw mar 05, 2009 21:01

sprawa iskry sie rozwiazala.dzisaij podczas pomiarów napiec wszedzie zauwazylem ze na cewce jest luzny jeden kabel i iskra odrazu sie pojawila. ale jeszcze pozostała kwestia ustawienia zapłonu bo przy probie odpalenia strzelil z gaznika



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw mar 05, 2009 23:04

Właśnie miałem słać spreparowany schemat, ale widzę że nie potrzeba.
mario1987 pisze:pozostała kwestia ustawienia zapłonu bo przy probie odpalenia strzelil z gaznika
Ruszałeś tzn. popuszczałeś i przestawiałeś aparat?


JaroW

Awatar użytkownika
Oxim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: śr lut 25, 2009 00:59
Lokalizacja: Wydminy NGI
Kontakt:

Post autor: Oxim » czw mar 05, 2009 23:27

Ja to przerabiałem w swoim golfie zdejmij główny przewód wysokiego napiecia z kopółki i i zobacz czy przeskakuje w nim iskraj jak przekrecasz kluczykiem w stacujce pamietaj ze przewod musi byc blisko masy aby przeskoczyla iskra jesli przeskakuje to tylko moze być to czujnik Halla ktory odpowiada za to samo co zwykły przerwacz i dlatego nie masz iskry wymien go i po kłopocie na allegro za okolo 55zł mozesz kupic zamiennik ja na nim smigam ino szum

pzrd :bajer:


mój golfik MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3073862#3073862

mario1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 27, 2008 22:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mario1987 » pt mar 06, 2009 00:38

jeszcze sie nie bawiłem zapłonem ale jutro to zrobie. jakies przydatne istrukcje ktos ma ;>


no i w ktora strone krecic skoro strzela w gaznik
Ostatnio zmieniony pt mar 06, 2009 16:30 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości