Strona 3 z 3
: sob lut 21, 2009 21:49
autor: kaper-kp
dzis zrobilem reset odlaczajac baterie na 2 godziny i wszystko bylo ok przez dwa odpalenia i wtedy to samo...
moze musi pochodzic troche na benzynie zeby mial jakies odczyty?
: sob lut 21, 2009 21:54
autor: To_masz
sieno26, krokowy jest walnięty i nie masz ssania, miałem identycznie
: ndz lut 22, 2009 17:52
autor: kaper-kp
i znow zaczol wariowac jak mu sie podoba i kiedy chce... a czy to moze byc wina komputera??
: ndz lut 22, 2009 18:36
autor: hwktor12
sieno26 pisze:Dziwna sprawa bo dzisiaj zerkałem na to wszystko i przy ściągnięciu wężyka od podciśnienia zaznaczonego na obrazku na czerwono autko zapala bez dodawania gazu ale z tego wężyka zasysa powietrze strasznie i jak łącze je spowrotem to autko od razu gaśnie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216339
Przeczytaj sobie silnik inny ale zasada ta sama....
[ Dodano: 22 Lut 2009 17:38 ]
Skoro po zrobieniu reseta nic się nie poprawia to na pewno nie wina elektroniki po za kompem oczywiście, ale jeżeli w ECU coś szwankuje to pada całkiem
: ndz lut 22, 2009 20:13
autor: sieno26
hwktor12 pisze:Przeczytaj sobie silnik inny ale zasada ta sama....
dzięki za pomoc
Dzisiaj jakgdyby nigdy nic autko normalnie pali obroty trzyma na 1000 i jest dobrze. No właśnie wcześniej tez tak było wariował i samo wróciło do normy tak jak dzisiaj. Co może być przyczyna takie chwilowe wariowania silnika??
: ndz lut 22, 2009 21:13
autor: kaper-kp
wiecie jesli chodzi o mnie mam calkowicie odlaczana rure od cieplego powietrza bo lepiej chodzi na zimnym powietrzu....
sieno26 pisze:Dzisiaj jakgdyby nigdy nic autko normalnie pali obroty trzyma na 1000 i jest dobrze. No właśnie wcześniej tez tak było wariował i samo wróciło do normy tak jak dzisiaj. Co może być przyczyna takie chwilowe wariowania silnika??
jesli o to chodzi u mnie tez sie poprawilo chodz jakmu sie zachce to se reguluje te obroty i podejrzewam ze poszedl mi komputer? czy jest jeszce jakas inna opcja rozwiazania tego problemu?
: ndz lut 22, 2009 22:36
autor: hwktor12
Jest VAG się nazywa !!!! Lepiej i taniej zanim się zabierzesz za wymianę kompa podjedź do dobrego mechanika niech ci wepnie auto w komputer i stwierdzi czy to jest coś nie tak z elektroniką...
Szczerze to nie czytałem wszystkich postów ale za takie rzeczy które opisujesz odpowiadają albo coś z czujnikami, albo zabrudzona przepustnica albo silniczek krokowy albo przepustnica w filtrze powietrza....
wpisz sobie w szukajkę o każdej z tych rzeczy było mnóstwo tematów godzina czytania i będziesz mądrzejszy o doświadczenia innych, a nuż ktoś miał to samo i naprawił opisał na forum
: pn lut 23, 2009 08:15
autor: kaper-kp
dzieki porozgladam sie
: pn lut 23, 2009 13:12
autor: darekwalcz
ja miałem ze swoim tak ze jak odpalałem go rano to chodził bez ssania pożniej sam sobie dodawał gazu podczas jazdy kilka razy mi wszedł na max obroty ! to była wina czujnika temperatury ktury steruje ssaniem (krokowym ) i palił mi 4-5 litrów wiecej ! teraz jezdze z odłaczona kostką z krokowca i jest dobrze ! pali mi nawet na mrozie na dotyk to nie ma problemów !