Strona 3 z 4

: czw cze 03, 2010 12:00
autor: RasPL
PRUSAK, pamiętaj jak mocowany jest amortyzator w tej belce

: czw cze 03, 2010 12:44
autor: Radi mk3
temat bardzo ciekawy moze ktoś byłby w stanie wykonać coś takiego
http://img353.imageshack.us/img353/9742/dsc000612fb.jpg
to akurat jest do sciona ale do golfa byłoby podobne flansza między belke a czop z drugiej strony podkładki wszystko pod kątem żeby śrub nie ścinało kupcy na to napewno by sie znależli jak na dystanse zmieniające rozstaw :chytry:

: czw cze 03, 2010 13:12
autor: PRUSAK
właśnie daj więcej fotyek

: czw cze 03, 2010 13:15
autor: Radi mk3
PRUSAK pisze:właśnie daj więcej fotyek
tylko to jedno w necie znalazłem :crazy:

ale patent wygląda sensownie jak dla mnie

: czw cze 03, 2010 14:54
autor: Dj Darecki
Radi mk3 pisze:ale patent wygląda sensownie jak dla mnie
Może i wygląda , tylko teraz wsadź 9 cali na tyle? jak po włożeniu flanszy koło będzie wystawało z 1 cm więcej .
A po drugie ciężko będzie wcisnąć podkładki między tarcze a czopa .............

Najprościej kawałek blaszki z 1-2 mm na dół czopa i tyle .
Śruby mocujące i tak się nie wygną bo pod nimi są podkładki które się przy dokręcaniu dopasowują ........ nie wspomnę o blaszce osłaniającej tylne tarcze :)

: czw cze 03, 2010 17:07
autor: prospero507
Dj Darecki pisze:
Radi mk3 pisze:ale patent wygląda sensownie jak dla mnie
Może i wygląda , tylko teraz wsadź 9 cali na tyle? jak po włożeniu flanszy koło będzie wystawało z 1 cm więcej .
A po drugie ciężko będzie wcisnąć podkładki między tarcze a czopa .............

Najprościej kawałek blaszki z 1-2 mm na dół czopa i tyle .
Śruby mocujące i tak się nie wygną bo pod nimi są podkładki które się przy dokręcaniu dopasowują ........ nie wspomnę o blaszce osłaniającej tylne tarcze :)

moze i bedzie bardziej wystawalo ale u dolu bo u gory sie schowa poza tym podkladki 1-2mm nie dadza ci odpowiedniego negatywu prawie nie widoczny a tym bardziej nie satysfakcjonujacy. wiem bo przerabialem to u sibie . poza tym trzeba pamietaz ze mocowanie piasty tzn sruby sa 4 pod wzgledem obnizenia auta zmieniaja swoj kat do polozenia do poziomu a co za tym idzie kola beda robily sie zbiezne lub rozbiezne. takze jakies patenty domowe nie maja opcji bytu a przynajmniej prawidlowego dzialania. co do blachy pod tarcze ona razem z piasta mieni kat pochylenia czyli nie bedzie o nic wadzic

: czw cze 03, 2010 18:34
autor: Dj Darecki
prospero507 pisze:Dj Darecki napisał/a:
Radi mk3 napisał/a:
ale patent wygląda sensownie jak dla mnie
Może i wygląda , tylko teraz wsadź 9 cali na tyle? jak po włożeniu flanszy koło będzie wystawało z 1 cm więcej .
A po drugie ciężko będzie wcisnąć podkładki między tarcze a czopa .............

Najprościej kawałek blaszki z 1-2 mm na dół czopa i tyle .
Śruby mocujące i tak się nie wygną bo pod nimi są podkładki które się przy dokręcaniu dopasowują ........ nie wspomnę o blaszce osłaniającej tylne tarcze :)



moze i bedzie bardziej wystawalo ale u dolu bo u gory sie schowa
Pomyśl , jaki trzeba dać kąt żeby schować ten 1 cm ? beznadzieja , to już będzie przegięcie .

prospero507 pisze:poza tym podkladki 1-2mm nie dadza ci odpowiedniego negatywu prawie nie widoczny a tym bardziej nie satysfakcjonujacy.
To zależy dla kogo , u mnie od razu widać jak koła stoją krzywo po włożeniu blaszki 1,5 mm .
Wszystko zależy jeszcze od wielkości kół , na 15 calach będzie skromnie a na 17 więcej :)

prospero507 pisze:poza tym trzeba pamietaz ze mocowanie piasty tzn sruby sa 4 pod wzgledem obnizenia auta zmieniaja swoj kat do polozenia do poziomu a co za tym idzie kola beda robily sie zbiezne lub rozbiezne.
Zgadza się , tylko można opuścić budę tak jak będzie już w przyszłości i wsadzić blaszki tak żeby koło stało mniej więcej równo .

prospero507 pisze:takze jakies patenty domowe nie maja opcji bytu a przynajmniej prawidlowego dzialania.
Ten patent z foto działa tak samo jak blaszka ( podkładki ) przy różnych obniżeniach koło jest zbieżne lub rozbieżne ......
Czyli szału nie ma :)

: czw cze 03, 2010 23:15
autor: PRUSAK
nie klucic sie dajcie konkret ja chce to zrobic i juz

: pt cze 04, 2010 00:33
autor: prospero507
Dj Darecki pisze:ot;]te="prospero507"]prospero507 napisał/a:
poza tym trzeba pamietaz ze mocowanie piasty tzn sruby sa 4 pod wzgledem obnizenia auta zmieniaja swoj kat do polozenia do poziomu a co za tym idzie kola beda robily sie zbiezne lub rozbiezne.

Zgadza się , tylko można opuścić budę tak jak będzie już w przyszłości i wsadzić blaszki tak żeby koło stało mniej więcej równo .
zycze powodzenia darecki w tym co tu piszesz... no ale przeciesz ty masz mistrza wiec dasz rade

[ Dodano: 04 Cze 2010 00:36 ]
PRUSAK pisze:nie klucic sie dajcie konkret ja chce to zrobic i juz
konkretnie trudno to wytlumaczyc musisz podlozyc trzy podkladki pod sruby od czopa miedzy piaste roznej grubosci. ale powiem ci ze jest duzo kombinacji bo wsyzstko zalezy od tego jak bedziesz mial nisko auto i pod jakim katem wtedy ustawi sie belka a raczej mocownie piast wzgledem poziomu podloza. poprostu musisz kombinowac na wlasnej skorze z grubosciami podkladek

: pt cze 04, 2010 00:51
autor: k18t
Jak myślicie patent z rysunku zda egzamin? Przy dużym nwgatywie chyba będzie trzeba rozwiercać piastę, bo śruby nie przejdą... macie jakieś doświadczenia z MK2, MK3 lub MK4? Bo znam typa, który bez problemu takie coś wykona tylko jak trzeba przerabiać piastę to chyba mija sie z celem.

Obrazek

: pt cze 04, 2010 05:54
autor: RasPL
prospero507, kat pochylenia kół tylnich nie zależy od obniżenia więc bzdury piszesz chyba że masz bite auto i składane na słowo honoru

: pt cze 04, 2010 08:41
autor: Dj Darecki
Dj Darecki napisał/a:
ot;]te="prospero507"]prospero507 napisał/a:
poza tym trzeba pamietaz ze mocowanie piasty tzn sruby sa 4 pod wzgledem obnizenia auta zmieniaja swoj kat do polozenia do poziomu a co za tym idzie kola beda robily sie zbiezne lub rozbiezne.

Zgadza się , tylko można opuścić budę tak jak będzie już w przyszłości i wsadzić blaszki tak żeby koło stało mniej więcej równo .


zycze powodzenia darecki w tym co tu piszesz... no ale przeciesz ty masz mistrza wiec dasz rade
Kolego nie przesadzaj , w sumie ja nie widzę problemu dając równą blaszkę uzyskamy to samo co jest w oryginale tylko że z negatywem .

RasPL pisze:prospero507, kat pochylenia kół tylnich nie zależy od obniżenia więc bzdury piszesz chyba że masz bite auto i składane na słowo honoru
Chodzi o kąt zbieżności a nie negatyw

k18t, to wygląda sensownie , można ewentualnie rozwiercić pod kątem otwory w piaście ..........

Tak z ciekawości , po co wam takie mega negatywy ? jak nie starczają podkładki z 2 mm ?
To nie wygląda dobrze , nie wspomnę o dziwnych zachowaniach auta podczas jazdy i zdartych oponach po 1 sezonie :)
Tak to jest jak się wsadza koła o ET bliskim 0 lub na - :ass:

: pt cze 04, 2010 09:05
autor: prospero507
RasPL pisze:prospero507, kat pochylenia kół tylnich nie zależy od obniżenia więc bzdury piszesz chyba że masz bite auto i składane na słowo honoru
ale przy podkladaniu podkladek po mocowanie piasty a czop wtedy juz ma wplyw na zbieznosc i rozbieznosc. moze i bzury ty rozumiesz bo pewnie zle to sformulowalem o co mi chodzilo

: pt cze 04, 2010 09:08
autor: Dj Darecki
prospero507 pisze:RasPL napisał/a:
prospero507, kat pochylenia kół tylnich nie zależy od obniżenia więc bzdury piszesz chyba że masz bite auto i składane na słowo honoru


ale przy podkladaniu podkladek po mocowanie piasty a czop wtedy juz ma wplyw na zbieznosc i rozbieznosc. moze i bzury ty rozumiesz bo pewnie zle to sformulowalem o co mi chodzilo
Ja wsadziłem płaską blaszkę przez całość długość na dole czopa .
z podkładkami może wyjść różnie