: czw cze 03, 2010 12:00
PRUSAK, pamiętaj jak mocowany jest amortyzator w tej belce
tylko to jedno w necie znalazłemPRUSAK pisze:właśnie daj więcej fotyek
Może i wygląda , tylko teraz wsadź 9 cali na tyle? jak po włożeniu flanszy koło będzie wystawało z 1 cm więcej .Radi mk3 pisze:ale patent wygląda sensownie jak dla mnie
Dj Darecki pisze:Może i wygląda , tylko teraz wsadź 9 cali na tyle? jak po włożeniu flanszy koło będzie wystawało z 1 cm więcej .Radi mk3 pisze:ale patent wygląda sensownie jak dla mnie
A po drugie ciężko będzie wcisnąć podkładki między tarcze a czopa .............
Najprościej kawałek blaszki z 1-2 mm na dół czopa i tyle .
Śruby mocujące i tak się nie wygną bo pod nimi są podkładki które się przy dokręcaniu dopasowują ........ nie wspomnę o blaszce osłaniającej tylne tarcze
Pomyśl , jaki trzeba dać kąt żeby schować ten 1 cm ? beznadzieja , to już będzie przegięcie .prospero507 pisze:Dj Darecki napisał/a:
Radi mk3 napisał/a:
ale patent wygląda sensownie jak dla mnie
Może i wygląda , tylko teraz wsadź 9 cali na tyle? jak po włożeniu flanszy koło będzie wystawało z 1 cm więcej .
A po drugie ciężko będzie wcisnąć podkładki między tarcze a czopa .............
Najprościej kawałek blaszki z 1-2 mm na dół czopa i tyle .
Śruby mocujące i tak się nie wygną bo pod nimi są podkładki które się przy dokręcaniu dopasowują ........ nie wspomnę o blaszce osłaniającej tylne tarcze
moze i bedzie bardziej wystawalo ale u dolu bo u gory sie schowa
To zależy dla kogo , u mnie od razu widać jak koła stoją krzywo po włożeniu blaszki 1,5 mm .prospero507 pisze:poza tym podkladki 1-2mm nie dadza ci odpowiedniego negatywu prawie nie widoczny a tym bardziej nie satysfakcjonujacy.
Zgadza się , tylko można opuścić budę tak jak będzie już w przyszłości i wsadzić blaszki tak żeby koło stało mniej więcej równo .prospero507 pisze:poza tym trzeba pamietaz ze mocowanie piasty tzn sruby sa 4 pod wzgledem obnizenia auta zmieniaja swoj kat do polozenia do poziomu a co za tym idzie kola beda robily sie zbiezne lub rozbiezne.
Ten patent z foto działa tak samo jak blaszka ( podkładki ) przy różnych obniżeniach koło jest zbieżne lub rozbieżne ......prospero507 pisze:takze jakies patenty domowe nie maja opcji bytu a przynajmniej prawidlowego dzialania.
zycze powodzenia darecki w tym co tu piszesz... no ale przeciesz ty masz mistrza wiec dasz radeDj Darecki pisze:ot;]te="prospero507"]prospero507 napisał/a:
poza tym trzeba pamietaz ze mocowanie piasty tzn sruby sa 4 pod wzgledem obnizenia auta zmieniaja swoj kat do polozenia do poziomu a co za tym idzie kola beda robily sie zbiezne lub rozbiezne.
Zgadza się , tylko można opuścić budę tak jak będzie już w przyszłości i wsadzić blaszki tak żeby koło stało mniej więcej równo .
konkretnie trudno to wytlumaczyc musisz podlozyc trzy podkladki pod sruby od czopa miedzy piaste roznej grubosci. ale powiem ci ze jest duzo kombinacji bo wsyzstko zalezy od tego jak bedziesz mial nisko auto i pod jakim katem wtedy ustawi sie belka a raczej mocownie piast wzgledem poziomu podloza. poprostu musisz kombinowac na wlasnej skorze z grubosciami podkladekPRUSAK pisze:nie klucic sie dajcie konkret ja chce to zrobic i juz
Kolego nie przesadzaj , w sumie ja nie widzę problemu dając równą blaszkę uzyskamy to samo co jest w oryginale tylko że z negatywem .Dj Darecki napisał/a:
ot;]te="prospero507"]prospero507 napisał/a:
poza tym trzeba pamietaz ze mocowanie piasty tzn sruby sa 4 pod wzgledem obnizenia auta zmieniaja swoj kat do polozenia do poziomu a co za tym idzie kola beda robily sie zbiezne lub rozbiezne.
Zgadza się , tylko można opuścić budę tak jak będzie już w przyszłości i wsadzić blaszki tak żeby koło stało mniej więcej równo .
zycze powodzenia darecki w tym co tu piszesz... no ale przeciesz ty masz mistrza wiec dasz rade
Chodzi o kąt zbieżności a nie negatywRasPL pisze:prospero507, kat pochylenia kół tylnich nie zależy od obniżenia więc bzdury piszesz chyba że masz bite auto i składane na słowo honoru
ale przy podkladaniu podkladek po mocowanie piasty a czop wtedy juz ma wplyw na zbieznosc i rozbieznosc. moze i bzury ty rozumiesz bo pewnie zle to sformulowalem o co mi chodziloRasPL pisze:prospero507, kat pochylenia kół tylnich nie zależy od obniżenia więc bzdury piszesz chyba że masz bite auto i składane na słowo honoru
Ja wsadziłem płaską blaszkę przez całość długość na dole czopa .prospero507 pisze:RasPL napisał/a:
prospero507, kat pochylenia kół tylnich nie zależy od obniżenia więc bzdury piszesz chyba że masz bite auto i składane na słowo honoru
ale przy podkladaniu podkladek po mocowanie piasty a czop wtedy juz ma wplyw na zbieznosc i rozbieznosc. moze i bzury ty rozumiesz bo pewnie zle to sformulowalem o co mi chodzilo