Strona 3 z 4

: pn lut 16, 2009 21:35
autor: Kamil12
a masz gdzies jakis link do jakiegos tematu jak zrobic ta diagnostyke tymi kodami.

bo wiesz jak go kupilem to on tak mial i ma ze jak go sie zimnego odpala to obroty wachaly sie ponizej 1000 obr. i trzeba gaz tzymac zeby nie zgasl.po paru km jak sie zagrzal to juz obroty na 1000 trzyma i rowniutko chodzi. a teraz jak jak mi sie to spierniczylo cos to nawet po zagrzaniu nie chce wchodzic na obroty tzn juz nie chodzi na 1000 tylko 900, 800 czasem 700 roznie

: pn lut 16, 2009 21:43
autor: krzysio1985
a moze tez silniczek krokowy... powinno byc tak: odpalasz bez gazu i wchodzi sobie na 1100-1200 czasem deko wiecej i obroty powinny powoli opadac na te 900...a patrzyles czy krokowy cos reaguje??bo to tez tak moze byc jak sie nie wysuwa to ma za male obroty do mieszanki i juz sie zalewa...

a linka Ci przeciez dalem

: pn lut 16, 2009 21:50
autor: Kamil12
fakt sory. obamiam sie ze go bez gazu nie odpale bo odrazu zgasnie.ale gdybym nawet go odpalil to na 1100-1200 nie wejdzie tylko bedzie jakies 300 -400 no doslownie tylko tyle co bedzie pyrkal i zgasnie po chwili

: pn lut 16, 2009 22:06
autor: krzysio1985
zmierz czy dwa dolne piny w silniczku zwieraja obwod jak opiera sie o niego przepustnica...

: pn lut 16, 2009 22:13
autor: Kamil12
To dla mnie wyzsza szkola jazdy.jakies fotki albo cos moglbym prosic? w momencie jak o krokowca opiera sie przepustnica to ma byc zamkniety obwod,dobrze zrozumialem?

: pn lut 16, 2009 23:26
autor: krzysio1985
tak

: wt lut 17, 2009 17:54
autor: Kamil12
koledzy przykładałem dziś reke do wydechu i paliwem nie pluje.nie wiem jak po przygazowaniu czy nie pluje bo niestety nie miałem jak sprawdzic sam. czyli wyglada na to ze sona niby sprawna

: wt lut 17, 2009 18:19
autor: krzysio1985
w ten sposob nie sprawdzisz sondy...pisalem jak w poprzednich postach(powinna oscylowac pomiedzy 0 a 1 V)...zacznij od tego.niebieski omierzyles??

: wt lut 17, 2009 20:46
autor: Kamil12
niestety jeszcze nie bo nie mam czym

: wt lut 17, 2009 23:35
autor: guti
Kamil12 pisze:czyli wyglada na to ze sona niby sprawna
taaaa a moze przeszedł w tryb awaryjne ECU ? ehh co za ludzie, zaraz powie ze nosem sprawdzał czy ma dobre spalanie i na słuch czy zapłon ok,, sprawdz tak jak Ci pisza ludzie, pluc paliwem ? a nie pomyslales ze po drodze sa tłumiki ? ze to paliwo rzekomo ktore mogloby byc wyplute zatrzyma sie gdzies ? no chyba ze sie tłumiki przepełnia .

: śr lut 18, 2009 02:17
autor: krzysio1985
Kamil12 pisze:koledzy przykładałem dziś reke do wydechu i paliwem nie pluje.nie wiem jak po przygazowaniu czy nie pluje bo niestety nie miałem jak sprawdzic sam.
kolega chyba poprostu zbyt doslownie przyjal potoczne znaczenie "pluje paliwem".a poza tym tak jak Kolega wyzej napisal ECU przejdzie w stan awaryjny niekoniecznie z powodu sondy...
guti pisze:zaraz powie ze nosem sprawdzał czy ma dobre spalanie
no nie mow ze sobie czasem nie niuchniesz...ja tam prowadze stala diagnostyke i wiem ile pali :grin: :grin:

: śr lut 18, 2009 02:52
autor: guti
krzysio1985 pisze:no nie mow ze sobie czasem nie niuchniesz...ja tam prowadze stala diagnostyke i wiem ile pali
nooo niuchne sobie , albo smierdzi wiecej , albo mniej :) ale ja na podstawie smrodu spalin przewiduje pogode na dzien nastepny.

: czw lut 19, 2009 13:37
autor: Kamil12
wszystko gra jak narazie.niebieski czujnik był do wymiany.

: czw lut 19, 2009 13:44
autor: mustang7
napisz jak do tego doszedłeś, że niebieski był do wymiany? sczytałeś kody?