Strona 3 z 3

: wt sty 18, 2005 17:46
autor: zed
U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z tymi wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja :grin: Mogę kilka fotek podesłać na e-maila jak ktoś chce pozdro :pub: :satan:

: sob sty 22, 2005 18:43
autor: andymaniac
zed pisze:U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z tymi wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja :grin: Mogę kilka fotek podesłać na e-maila jak ktoś chce pozdro :pub: :satan:
z checią zobaczę jak to przekleństwo w 2ee wygląda..

: wt sty 25, 2005 17:54
autor: zed
Tak wyglada 2EE po zdjeciu obudowy filtra powietrza zaznaczylem tez nastawnik pozdro :pub:

: wt sty 25, 2005 19:23
autor: Qban
Jaki jest koszt tego nastawnika??

: wt sty 25, 2005 19:54
autor: abc
W sklepie ponad jeden tysiąc złotych polskich.

: wt sty 25, 2005 19:59
autor: Qban
No dobra to trzba jednak poszukac jakiegos w dobrym stanie gaznika ze wszystkim!

: śr sty 26, 2005 22:27
autor: zed
Nowego to nawet nie szukaj bo bedzie wart tyle co cały silnik. Ja na początku szukałem całego gaźnika bo to sie już bardziej opłaca ale później dorwałem taki nastawnik z gaźnika montowanego w oplach bo ten gaźnik był praktycznie taki sam. Założyłem i chodzi bez zarzutu. Trzeba po prostu popatrzeć na taki nastawnik czy wygląda podobnie jak ten walnięty (czy wielkość jest taka sama, wejście od elektroniki czy pasuje no i dwa wyjścia podciśnienia do założenia wężyków, które wchodzą też do gaźnika). Powodzenia przy szukaniu :pub: