Strona 3 z 4

: pt lut 20, 2009 19:49
autor: tigerdj
ewentualnie przy takim czyms moze wkoncu ci sie sprzeglo konczy ?? wymieniane bylo przez te 4 lata czy nie ?? bo jesli chodzi ci na wysokie obroty to moze byc tego wina ewentualnie zalanie sprzegla olejem tez daje takie objawy :} nie to zebym to sam zrobil no ale sie wie :}

: sob lut 21, 2009 10:19
autor: cvltvs
Znaczy nie wiem jak u Was ale u mnie w zimie samochód pali jakieś 12 litra na stówkę, martwi mnie w sumie to, w szczególności że to spalanie tak wzrosło od kiedy wymieniłem niebieski czujnik na francuski.
dogu18 pisze:odepnij lambde i bedzie git spalanie wzrośnie nieznacznie<mi wzrosło o 0.5l/100km>
W moim przypadku może być ciężko bo tyle kasy mnie to będzie kosztowało....
Zastanawiam się nad tym wszystkim i żałuję że nie wziąłem goferka w dieslu.
Kolega ma i co jak co ale silnik igła,, nie ma z nim żadnych problemów. Natomiast ja zrobię jedno a drugie siada i tak cały czas, cały czas ten silnik nie jest dokońca zrobiony a mnie to już wkurza. Pojadę na pomiar lambdy, jeśli to jest jej sprawka to idzie do wymiany.

: sob lut 21, 2009 11:51
autor: dogu18
cvltvs pisze:Znaczy nie wiem jak u Was ale u mnie w zimie samochód pali jakieś 12 litra na stówkę, martwi mnie w sumie to, w szczególności że to spalanie tak wzrosło od kiedy wymieniłem niebieski czujnik na francuski.
ostro mi bez lambdy pali7.5l/100km

: sob lut 21, 2009 12:11
autor: cvltvs
Tak :goof: ?? Fajnie w takim razie dlaczego mi pali aż tyle co prawda wyciskałem z niego teraz ostatnio trochę no ale żeby różnicy było aż 5 litra :goof:
Gdzie sieodpina tą lambdę? Nie przełączy mi się wtedy na tryb awaryjny? Ludzie dobrze że to forum istnieje inaczej mechanicy wymienili by mi najchętniej cały silnik.

: sob lut 21, 2009 12:48
autor: dogu18
cvltvs pisze:Tak :goof: ?? Fajnie w takim razie dlaczego mi pali aż tyle co prawda wyciskałem z niego teraz ostatnio trochę no ale żeby różnicy było aż 5 litra :goof:
Gdzie sieodpina tą lambdę? Nie przełączy mi się wtedy na tryb awaryjny? Ludzie dobrze że to forum istnieje inaczej mechanicy wymienili by mi najchętniej cały silnik.
mi z zapiatą uszkodoną podchodziło pod 10l .
odpina sie ją wtyczka<4 piny> po prawej od przepustnicy. albo idz po kablu od sondy i znajdziesz wtyczke.

: sob lut 21, 2009 12:56
autor: cvltvs
Dzięki wielkie,dzisiaj zobaczę to, odepnę i napiszę jak coś będzie nie tak.

: sob lut 21, 2009 19:57
autor: misiek2210
witam , odpialem dzisiaj sonde za przepustnica a spadek obrotow nadal wystepowal i szarpalo nim na pograniczu zgasniecia , wiec o ile sie nie myle to nie wine sondy bo gdyby tak bylo to by wszystko po jej odpieciu ustapilo. jak zrobi sie troszke cieplej wezme sie za odme i przepustnice bo nie posiadam garazu i bede zmuszony robic to wszystko przed blokiem.

: ndz lut 22, 2009 10:35
autor: cvltvs
witam , odpialem dzisiaj sonde za przepustnica a spadek obrotow nadal wystepowal i szarpalo nim na pograniczu zgasniecia , wiec o ile sie nie myle to nie wine sondy bo gdyby tak bylo to by wszystko po jej odpieciu ustapilo. jak zrobi sie troszke cieplej wezme sie za odme i przepustnice bo nie posiadam garazu i bede zmuszony robic to wszystko przed blokiem.
Zrobiłem to samo co misiek i efekt był identyczny, niestety wczoraj wieczorem samochód mi zgasł i nie chciał odpalić, nie wiem czemu, po przekręceniu kluczyka nie swieciły się kontrolki, silnik kręcił ale nie chciał zapalić, akumulator nowy. Wiecie dlaczego to się stało? Aha i tuż przez tym zaczęła blokowac się kierownica.

: ndz lut 22, 2009 10:40
autor: AIRWOLF
panowie, mam pytanie odnośnie NZ-tki, jest w niej silniczek krokowy ??

[ Dodano: 22 Lut 2009 09:41 ]
cvltvs, rozrusznik

: ndz lut 22, 2009 10:58
autor: cvltvs
pawel23sruba pisze:panowie, mam pytanie odnośnie NZ-tki, jest w niej silniczek krokowy ??
Nie ma.
pawel23sruba pisze:cvltvs, rozrusznik
Ale silnik kręci. To wygląda mi bardziej na jakiś bezpiecznik lub co gorsze na pompe paliwową, ale czemu te kontrolki się nie świecą?

: ndz lut 22, 2009 12:29
autor: dogu18
pawel23sruba pisze:panowie, mam pytanie odnośnie NZ-tki, jest w niej silniczek krokowy ??
nie niema
cvltvs pisze:Ale silnik kręci. To wygląda mi bardziej na jakiś bezppiecznik lub co gorsze na pompe paliwową, ale czemu te kontrolki sięnie świecą?
przejzyj instalacje WN

zeby nebyło umnie wszystko po odpieciu sndy smiga wszystko ok

: ndz lut 22, 2009 13:20
autor: cvltvs
dogu18 pisze:przejzyj instalacje WN
Gdzie to jest? Co to jest? Jak to mam sprawdzić?

: ndz lut 22, 2009 13:26
autor: dogu18
cvltvs pisze:
dogu18 pisze:przejzyj instalacje WN
Gdzie to jest? Co to jest? Jak to mam sprawdzić?
chodziło mi o kable wysokiego napiecia.
zobacz czy wszystko jest dobrze poskładane i czy świece są ok
przejzyj tez kopolke czy niejest wypalona

: ndz lut 22, 2009 13:37
autor: cvltvs
Kopułka ok, w środku tak jakby troszkę płynu jakiegoś może to woda , tak jakby wyciek był od strony silnika. Poza tym bezpieczniki ok. Dziwi mnie że jeżdziłem nim przez 3 godziny non stop(wracałem do domu) i było wszystko ok. Przejechałem fragment po polnej drodze i kiedy wyjechałem na jazdnię to tak jakby kierownica normalnie skręcała w prawo a w lewo ciężko, za którymś skręceniem samochód zgasł odpaliłem go i przejechałem z 10 metrów znowu zgasł i podczas przekręcania kluczyka nie świeciły się kontrolki. Potem kręciłęm go bez efektu przez 10 minut... Ciekawe co to może być?