Po remoncie głowicy, przerywa itp.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sas_gti, sprawdzilem swoja starą fotkę i mialem podczepione do tego przyczepionego do przepustnicy ktore to nazwalem dolotem :>
W kazdym razie w nim mialem wsadzoną wkręconą sróbkę i tam bylo to przyczepione. Ale ten kabelek nic nie dał.. ZAGADKA jak WUJJJJ ((( a ja samochodu juz 3 tygodnie nie mam bo nikt nie wie o co chodzi :/
W kazdym razie w nim mialem wsadzoną wkręconą sróbkę i tam bylo to przyczepione. Ale ten kabelek nic nie dał.. ZAGADKA jak WUJJJJ ((( a ja samochodu juz 3 tygodnie nie mam bo nikt nie wie o co chodzi :/
- Damilio
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 22:27
- Lokalizacja: Biernów k/Połczyna Zdroju
- Kontakt:
chosen, jak zakładałeś głowicę to dałeś nowy pasek rozrządu i napinacz?? sprawdziłeś już czy znaki na kołach pasowych zgrywają się z tymi na obudowie?? a co do tego tykania jeśli nie dałeś nowego napinacza paska rozrządu to może właśnie czas go wymienić bo pewnie się kończy... Tato miał podobny przypadek w mk1 kiedy to coś zaczęło mi stukać, pukać w okolicy kół pasowych tyle że w dieslu. wszystko posprawdzał, dopiero jak zdjął głowicę i gdy już pasek zakładał to okazało się że napinacz się skończył...
Oprócz kobiet i VW nic więcej mi nie trzeba:)))
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wskazówki co należy zrobić masz a zatem pomiar ciśnienia sprężania przede wszystkim. Bez tego ani rusz. Teraz trzeba już działać a nie rozważać teoretyczne możliwosci.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 11:33 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
przecież robiłsas_gti pisze:wskazówki co należy zrobić masz a zatem pomiar ciśnienia sprężania przede wszystkim
[ Dodano: 12 Sty 2009 12:27 ]
czy wysokie to bym się kłóciłchosen pisze:Przy wtryskach nie bierze lewego powietrza, rozrząd ustawiony lala, A cisnienie na kazdyym cylindrze po 11 ..... dziwnie wysokie jak na 100 km po remoncie głowicy :>
Zawory dociera się przy rozbiórce głowicy, jak są zdupczone to nigdy ci się "same" nie dotrą nawet jak zrobisz 100 000 000km, nie wiem w jakim stanie masz dół ale dla mnie 11 po remoncie głowicy to małochosen pisze:Dołu nie robiłem ale to teraz nie ważne, zreszta wzrosnie troche jak przejade 1000km a to jest meirzone po przejezdzie 100km.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chosen, wpadłem na coś ale to już szukam dziuary w całym
A jakby sie przedmuch na uszczelce zrobił miedzy cynildrami? oleju ani wody by nie brał, tylko czy to mozliwe ze na komresji by wyszlo ok. W sumie mozliwe bo podczas badania manometrem sprezanie jest samo powietrze z dosc nieduzym cisnieniem w stosunku do cisnienia zapłonu mieszanki w cylindrze. Moze podczas zapłonów częsc ciśnienia ucieka do cylindra obok.
btw kompresja 11 jest ok i wcale nie nalezy tu upatrywać przyczyn.
A jakby sie przedmuch na uszczelce zrobił miedzy cynildrami? oleju ani wody by nie brał, tylko czy to mozliwe ze na komresji by wyszlo ok. W sumie mozliwe bo podczas badania manometrem sprezanie jest samo powietrze z dosc nieduzym cisnieniem w stosunku do cisnienia zapłonu mieszanki w cylindrze. Moze podczas zapłonów częsc ciśnienia ucieka do cylindra obok.
btw kompresja 11 jest ok i wcale nie nalezy tu upatrywać przyczyn.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 294 gości