Wracajac do tematu wymienilem dzis termostat wczesniej jakos czasu nie bylo ale nie wazne po wymianie termostatu nic sie nie zmienilo dalej sie grzeje i chyba bardziej co gorsza chyba padla uszczelka pod glowica bo weze od chlodnicy jak jest silnik goracy to "puchna" jakby chcialo je rozerwac jak sciskalem to byly hmm twarde jakby byly napompowane z tego co sie dowiedzialem to wlasnie objawy padnietej uszczelki
co o tym sadzicie?? jezeli to jest faktycznie uszczelka to jakie sa koszta wymiany i co trzeba jeszcze zrobic albo pasowaloby zrobic przy wymianie dzieki za info
pozdrawiam:(
problem z temperatura
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
skoro po wymianie termostatu jest jeszcze gorzej to na bank uszczelka. Przechodziłem to samo minionej zimy. Powiedz mi jeszcze czy jak jezdzisz i temperatura wysoko skoczy to wywala płyn ze zbiorniczka ??
A przy wymianie uszczelki warto jeszcze dac głowice na planowanie żeby miec pewnosc ze nową uszczelkę nie wywali koszt planowania jakies 80 zł do 100zł
A przy wymianie uszczelki warto jeszcze dac głowice na planowanie żeby miec pewnosc ze nową uszczelkę nie wywali koszt planowania jakies 80 zł do 100zł
no to juz znasz przyczyne na 100 %Soniak pisze:no temperatura caly czas rosnie i plyn wywala ze zbiorniczka dosc ostro
Soniak pisze:aki jest calkowity koszt wymiany uszczelki z planowaniem i cala reszta
uszczelka pod głowice to jakies 10 zl juz nie pamietam doladnie i najlepiej wymienic odrazu uszczelke pod przykrywa na głowicy ona jest jeszcze tansza
za planowanie wyszlo mnie nie cale 100 zl bodajze 90 albo 80
no i jeszcze robocizna ale to juz zalezy od mechanika
mozna samemu zrobic ale trzeba uwazac na rozrząd i dobrze go ustawic na znakach przy zdejmowaniu głowicy
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 320 gości