Regulacja wolnych obrotów w 2e, falowanie, dławi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
masz rację vagiem się nie ustawia , ustawia się aparatem zapłonowym odczytując wartości z vaga . ustawiałem to sam na orginalnym sprzęcie vw-audi . Samochód nie ma żadnej instalacji gazowej , w instalacji zapłonowej jest wszystko nowe i to na orginalnych częściach oprócz aparatu zapłonowego . nowy czujnik temperatury wszystkie przewody podciśnieniowe i odmy też wymienione. Kupiłem samochód od gościa co w tamtym miesiącu włożył w niego części na ponad 10tys zł wszystko w orginale oprucz gwintowanego zawiasu. Gość wpakował w ten samochód kupę kasy i pracy ale jak już prawie wszystko było gotowe pojeździł tym samochodem jeden dzień i później nie mógł sobie poradzić z tym że silnik mu nie chodzi, miał za wielu doradców i zbrakło mu cierpliwości przesyłam obrazek sprzętu za pomocą którego ustawiałem zapłon
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 23:41 przez kilex, łącznie zmieniany 2 razy.
U mnie w 2E pojawił się dzisiaj podobny problem. Auto schodzi tylko do 1100 RPM. Od tego momentu obroty spadają bardzo powoli i silnik zaczyna "falować". Kiedy podłączyłem voltomierz do kabla nr.3 we wtyczce do przepływomierza, pokazał mi wartość 4.58V, i nie zmieniała sie ona w zależności od położenia klapki przepływomierza. Mierzyłem tą wartość tylko na załączonym zapłonie, i również na zapalnonym silniku - ciągle voltomierz pokazywał 4.58V. Co ciekawe kiedy odłączyłem całkowicie wtyczkę od przepływomierza, auto zaczęło równo pracować na wolnych obrotach, ale brakuje mu mocy podczas jazdy. Już można postawić diagnoze że to przepływomierz wadliwie działa?
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 359 gości