Strona 3 z 3

: śr lis 19, 2008 04:01
autor: Guciu88
wojtoo pisze:podepne sie pod temat.1.8 20V mam 134tys km(oryg przebieg) bede wymienial pasek ale czy wymienic od razu pompe wody czy dac sobie spokoj?co jeszcze warto zrobic wymieniajac rozrzad?
Pompę w ASO polecają wymienić przy 180 000 km. Co do Was koledzy to mi w Aso zawołali 1650 zł ze wszystkim. W moim SR są dwa wałki wiec troszeczkę więcej roboty :) Bynajmniej tak mi powiedzieli: ) Pozdrawiam :) :okej:

: czw lis 27, 2008 23:25
autor: daro2
Panowie i Panie powiedzcie mi czy ten komplet będzie pasował do mojej bryczki,

http://www.allegro.pl/item493210224_roz ... _oryg.html

Dodam że golf jest z 2000 roku silnik to 1,6 APF no i automat ale to chyba nie ma znaczenia
Bardzo proszę o opinie ponieważ muszę go na przyszły tydzień wymienić i nie do końca jestem pewien czy taki ma być, a opinia sprzedawcy nie zawsze jest wiarygodna
pozdrawiam

[ Dodano: 28 Lis 2008 09:58 ]
Bardzo proszę o jakieś sugestie sprawa pilna

: pt lis 28, 2008 12:02
autor: szczep
wojtoo pisze:podepne sie pod temat.1.8 20V mam 134tys km(oryg przebieg) bede wymienial pasek ale czy wymienic od razu pompe wody czy dac sobie spokoj?co jeszcze warto zrobic wymieniajac rozrzad?
mam MKIV 1.8 20V 159tys. km. Wymieniałem rozrząd (rolka + pasek Bosch) jak sprowadziłem autko przy przebiegu 153tys. km. pompy wody nie ruszałem, za części zapłaciłem 380zł w hurtownie w Szczecinie robocizna z wymianą oleju i filtra wyniosła 200zł.

Następna wymiana rozrządu zalecana jest za 60tyś. km.

: pt lis 28, 2008 20:22
autor: Guciu88
daro2 pisze:Panowie i Panie powiedzcie mi czy ten komplet będzie pasował do mojej bryczki,

http://www.allegro.pl/item493210224_roz ... _oryg.html

Dodam że golf jest z 2000 roku silnik to 1,6 APF no i automat ale to chyba nie ma znaczenia
Bardzo proszę o opinie ponieważ muszę go na przyszły tydzień wymienić i nie do końca jestem pewien czy taki ma być, a opinia sprzedawcy nie zawsze jest wiarygodna
pozdrawiam

[ Dodano: 28 Lis 2008 09:58 ]
Bardzo proszę o jakieś sugestie sprawa pilna

Po pierwsze nie radziłbym Ci na "słowo" ufać kolegom z forum ;) Pojechałem do ASO i kazali mi nr VIN podać po którym powiedzieli mi wszystko o częściach i ich typie do mojego MK4. Radze zasięgnąć rady fachowego mechanika.

[ Dodano: 28 Lis 2008 19:23 ]
szczep2008 pisze:
wojtoo pisze:podepne sie pod temat.1.8 20V mam 134tys km(oryg przebieg) bede wymienial pasek ale czy wymienic od razu pompe wody czy dac sobie spokoj?co jeszcze warto zrobic wymieniajac rozrzad?
mam MKIV 1.8 20V 159tys. km. Wymieniałem rozrząd (rolka + pasek Bosch) jak sprowadziłem autko przy przebiegu 153tys. km. pompy wody nie ruszałem, za części zapłaciłem 380zł w hurtownie w Szczecinie robocizna z wymianą oleju i filtra wyniosła 200zł.

Następna wymiana rozrządu zalecana jest za 60tyś. km.

Tak jak pisałem . Pompa powinna być co nie znaczy musi przy 180 000 km :)

: pt lis 28, 2008 20:40
autor: lokmen
moja sugestia jest tak - kupisz na allegro pasek "oryginalny" za 140 zł a w sklepie - strzelam dajmy na to 300 zaoszczędzisz 160 zł jesteś cały w skowronkach.
Po przejechaniu 20 tyś km pasek strzela niczym prezerwatywa i masz chopie wpadkę i to niezłą. Szukasz gościa z allegro żeby go oskarżyć i co? gościa nie ma lub też sklep splajtował- idź do sklepu np. Inter Cars - to moja sugestia.

: pt lis 28, 2008 20:50
autor: Guciu88
Zaopatrz się w nr VIN swój (nadwozia) i wszystko Ci powiedzą . :) Jeśli szanujesz swojego Golfa nie kupuj mu części z allegro niewiadomego pochodzenia ;) :bigok: :bigok: :bigok:

: pt lis 28, 2008 23:57
autor: maniekxxl
Gutek1988 pisze: Jeśli szanujesz swojego Golfa nie kupuj mu części z allegro niewiadomego pochodzenia
Popieram na takich częściach jak rozrząd nie ma co oszczędzać bo potem można wybulić znacznie więcej. Ja za rozrząd do 1,8 20v wydałem 750 z robocizna u mechanika jednego z najlepszych w mojej okolicy i nie po znajmosci za robociznę krzyknął 150. Pompa też była wymieniona dla świętego spokoju. Pozdrawiam.

: sob lis 29, 2008 00:51
autor: wojtoo
ja dzisiaj odebralem swojego mk4 po wymianie rozrzadu i wymienilem wsio
pompe,pasek,napinacze i jeszcze wielorowek.
kupilem w sklepie bo po 1)zawsze to latwiej wymienic lub oddac jak nie pasuje a po 2)polecanym sklepie z wawy mieli bardzo zblizone ceny do tych z allegro.
dlaczego wymienilem wszystko?chyba dlatego ze wole byc pewnym co mam a auto ma mi sluzyc a nie stac u mechanika,za pompe zaplacilem cos ponac 120zl i gdyby mi nawalila to musialbym znow sie zrywac z pracy i placic za robocizne,a tak mam swiety spokoj.
koszt za wszystko to ponad 800zl,niestety w 1.8 20V jest duzo roboty przy wymianie rozrzadu.
przebieg 136tkm,widzialem pasek ,byl oryginalny i jeszcze w dobrym stanie,ale nie chcialem ryzykowac

: sob lis 29, 2008 09:45
autor: mariosol
ja dzisiaj odebralem swojego mk4 po wymianie rozrzadu i wymienilem wsio
pompe,pasek,napinacze i jeszcze wielorowek.
kupilem w sklepie bo po 1)zawsze to latwiej wymienic lub oddac jak nie pasuje a po 2)polecanym sklepie z wawy mieli bardzo zblizone ceny do tych z allegro.
dlaczego wymienilem wszystko?chyba dlatego ze wole byc pewnym co mam a auto ma mi sluzyc a nie stac u mechanika,za pompe zaplacilem cos ponac 120zl i gdyby mi nawalila to musialbym znow sie zrywac z pracy i placic za robocizne,a tak mam swiety spokoj.
koszt za wszystko to ponad 800zl,niestety w 1.8 20V jest duzo roboty przy wymianie rozrzadu.

przebieg 136tkm,widzialem pasek ,byl oryginalny i jeszcze w dobrym stanie,ale nie chcialem ryzykowac
O
widac ze kolega tak jak ja SZANUJE SWOJE AUTKO!!! :grin: :grin:

: sob lis 29, 2008 12:20
autor: as29
700 zł (w tym 140 zł robocizna)
pasek Gates
rolka SKF
pompa Ruville
płyn chłodzący Febi
pasek alternatora :bigok:

: sob lis 29, 2008 19:31
autor: wojtoo
as29 pisze:700 zł (w tym 140 zł robocizna)
pasek Gates
rolka SKF
pompa Ruville
płyn chłodzący Febi
pasek alternatora :bigok:
moze w brzegu za 140 ci wymienia ale kolego warszawa ma troche inne ceny niestety