Strona 3 z 3
: czw wrz 18, 2008 15:34
autor: rafal914
nie moglem odpalic samochodu, wyswietlacz zgasl...stalo sie tak trzeci raz:(a za pierwszym razem naladowalem prostownikiem akumulator a na drugi dzien znowu mi padla bateria.naciag paska klinowego jest dobry... i nie swieci tea lampka ladowania...[/quote]
tez tak mialem i okazalo sie ze alternator padl , na poczatku tez mi padal akumulator a pozniej na dobre zgasla kontrolka ladowania, alternator nie laduje
: czw wrz 18, 2008 20:46
autor: wojteo CK
witam wszystkich!!zmierzylem cisnienie oleju u mechanika...wynosi ok 1.2 bara(?) na wolnych obrotach a na wysokich ok 4...mechanik powiedzial ze jest dobre ale mogloby byc troche lepsze:)przylozyl kabel od czujnika do masy i lampka swiecila juz ciaglym swiatlem a nie pulsowala gdy byl przekrecony kluczyk na zaplon i stwierdzil ze padl mi uklad przy desce rozdzielczej i ze tam trzeba raczej szukac przyczyny...i mam w zwiazku z tym pytanie czy wie ktos moze co to za uklad i jak sie za niego zabrac???a co do tego rozladowujacego sie aku to napiecie ladowania wynosi 0.08 A i mechanik powiedzial ze jest w normie...
: czw wrz 18, 2008 20:49
autor: Paweł Marek
wojteo CK pisze:to napiecie ladowania wynosi 0.08 A
pobór prądu z aku na wyłączonym silniku zapewne o to chodzi.
O którym czujniku piszesz. Przy filtrze czy przy głowicy?
: czw wrz 18, 2008 21:10
autor: wojteo CK
o pobor pradu przy wylaczonym silniku...chodzi o czujnik przy filtrze...
[ Dodano: 18 Wrz 2008 22:32 ]
*#cenzura#* ale glupote napisalem!!:(co innego mialem na mysli a co innego przeczytalem
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
.napiecia ladowania alternatora wynosi 14.2 V a pobor pradu przy wylaczonym silniku to 0,08A;) wiec alternator dobry,regulator napiecia pewnie tez...pozostaje aku:/
[ Dodano: 18 Wrz 2008 22:34 ]
wojteo CK pisze:co innego mialem na mysli a co innego przeczytalem
co innego mialem na mysli a co innego napisalem:))sorki za bledy:))