problem z czujnikami oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafal914
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 11:42
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Post autor: rafal914 » czw wrz 18, 2008 15:34

nie moglem odpalic samochodu, wyswietlacz zgasl...stalo sie tak trzeci raz:(a za pierwszym razem naladowalem prostownikiem akumulator a na drugi dzien znowu mi padla bateria.naciag paska klinowego jest dobry... i nie swieci tea lampka ladowania...[/quote]


tez tak mialem i okazalo sie ze alternator padl , na poczatku tez mi padal akumulator a pozniej na dobre zgasla kontrolka ladowania, alternator nie laduje
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 15:35 przez rafal914, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » czw wrz 18, 2008 20:46

witam wszystkich!!zmierzylem cisnienie oleju u mechanika...wynosi ok 1.2 bara(?) na wolnych obrotach a na wysokich ok 4...mechanik powiedzial ze jest dobre ale mogloby byc troche lepsze:)przylozyl kabel od czujnika do masy i lampka swiecila juz ciaglym swiatlem a nie pulsowala gdy byl przekrecony kluczyk na zaplon i stwierdzil ze padl mi uklad przy desce rozdzielczej i ze tam trzeba raczej szukac przyczyny...i mam w zwiazku z tym pytanie czy wie ktos moze co to za uklad i jak sie za niego zabrac???a co do tego rozladowujacego sie aku to napiecie ladowania wynosi 0.08 A i mechanik powiedzial ze jest w normie...


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 18, 2008 20:49

wojteo CK pisze:to napiecie ladowania wynosi 0.08 A
pobór prądu z aku na wyłączonym silniku zapewne o to chodzi.
O którym czujniku piszesz. Przy filtrze czy przy głowicy?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » czw wrz 18, 2008 21:10

o pobor pradu przy wylaczonym silniku...chodzi o czujnik przy filtrze...

[ Dodano: 18 Wrz 2008 22:32 ]
*#cenzura#* ale glupote napisalem!!:(co innego mialem na mysli a co innego przeczytalem :|.napiecia ladowania alternatora wynosi 14.2 V a pobor pradu przy wylaczonym silniku to 0,08A;) wiec alternator dobry,regulator napiecia pewnie tez...pozostaje aku:/

[ Dodano: 18 Wrz 2008 22:34 ]
wojteo CK pisze:co innego mialem na mysli a co innego przeczytalem :|
co innego mialem na mysli a co innego napisalem:))sorki za bledy:))


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości