Strona 3 z 3

: czw wrz 04, 2008 16:05
autor: Paweł Marek
sas_gti, na odwrót zrozumiałeś. Wszystko zostało z osprzętu i elektryki z silnika AGG, a mamy wstawiony sam "goły" :) silnik z 2E. I jak napisałem wyżej: w tym silniku 2E brak miejsca na czunik wału korbowego konieczny dla pracy z nowocześniejszym osprzętem silnika AGG. Cała reszta nie jest problemem, silniki sa podobne, różnice konstrukcyjne niewielkie, dotyczą głównie głowicy (lżejsze zawory z sodem i pojedyńcze sprężyny zaworowe w AGG)

: czw wrz 04, 2008 18:34
autor: sas_gti
aha ok
a co z np przepływką która jest chyba przeciez inna?

: czw wrz 04, 2008 19:29
autor: GMS
komputer,listwa paliwa,przeplywka,przepustnica,wiaska elektryszna silnika wszystkie czujniki zostaja z AGG.
zamontowany zostal goly silnik 2E to znaczy miska, blok,glowica do calej elektrioniki z AGG wiecej nic zadnych przeplywek zadnch komputerow zadnych wiazeki z digifant-a
ile razy trzeba to walkowac.

: czw wrz 04, 2008 22:02
autor: finek
Wienc tak byłem dziś u mechanika siedział 3godz i wywalczył tylko że auto chodzi teraz na wszystkie gary. Niewzioł odemnie ani grosza bo powiedział że niezrobił. Mam mu wstawić go na poniedziałek i bendzie dalej kombinował.

: czw wrz 04, 2008 22:56
autor: GMS
co dzis srwwdzil i zrobil ten mechanik?

: pt wrz 05, 2008 07:21
autor: finek
szczeże to ja sie nieznam na tych jego komputerach i wykazach jakie mu tam wyszły. Pytałem o ten czyjnik to powiedział że odczyt ma dobry. Ale następnym razem bendzie nim ustawiał tylko musi z netu pościągać jakieś dane czy coś