Ukryty wyłącznik zapłonu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no wiec zabrałem się za montaż
kable i sam przełącznik ( podwójny czyli będzie rozłączał oba obwody na raz ) mam już zamontowane w samochodzie do montażu musiałem rozebrać pół samochodu
jutro chce podłączyć się pod kable sygnałowe tak jak radziłeś ( środokwe przewody obu wtyczek) zdjąłem osłonę kabli i widzę ze z czujnikiem wałka nie będzie problemu kable są na samym wierzchu sygnałowy ma kolor czarno-niebieski
ale kable od czujnika wału korbowego są w dodatkowej otulinie
wszystko widać na zdjęciu które dodałem no i to mnie trochę przyhamowało bo pewnie założyłbym wszystko już dziś ale pomyślałem czy jak przetnę tą dodatkową izolacje to potem nie będzie jakichś dziwnych zakłóceń czy cos w tym stylu ? wolę się upewnić i zapytać bo o elektryce mam blade pojęcie
kolego ciąć tą otulinę znaleźć biały przewód i na nim robić przełącznik ? i wszystko będzie grało ?
co by było gdybym zrobił przełącznik tylko na czujniku wałka ? zapalał by normalnie ?
kable i sam przełącznik ( podwójny czyli będzie rozłączał oba obwody na raz ) mam już zamontowane w samochodzie do montażu musiałem rozebrać pół samochodu
jutro chce podłączyć się pod kable sygnałowe tak jak radziłeś ( środokwe przewody obu wtyczek) zdjąłem osłonę kabli i widzę ze z czujnikiem wałka nie będzie problemu kable są na samym wierzchu sygnałowy ma kolor czarno-niebieski
ale kable od czujnika wału korbowego są w dodatkowej otulinie
wszystko widać na zdjęciu które dodałem no i to mnie trochę przyhamowało bo pewnie założyłbym wszystko już dziś ale pomyślałem czy jak przetnę tą dodatkową izolacje to potem nie będzie jakichś dziwnych zakłóceń czy cos w tym stylu ? wolę się upewnić i zapytać bo o elektryce mam blade pojęcie
kolego ciąć tą otulinę znaleźć biały przewód i na nim robić przełącznik ? i wszystko będzie grało ?
co by było gdybym zrobił przełącznik tylko na czujniku wałka ? zapalał by normalnie ?
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 14:44 przez Neoarti, łącznie zmieniany 1 raz.
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
- Lokalizacja: Jasło
Mam nadzieje że wszystko zagada jak trzebaNeoarti pisze:jutro chce podłączyć się pod kable sygnałowe
Też byłem zainteresowany "odcięciem" G28 ( pytałem o to tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1881015 ) ale koledzy z forum odradzili mi tego. Ale widze że warto do tego powrócić bo temat nabrał nowego blasku. Powodzenia.
"MADEJ"
koledze chodziło pewnie o to żeby nie ciągnąć kabli z wyłącznikiem od samego silnika do środka tylko od podszybia do środka - nie trzeba pruć wiązki idącej do silnika.Neoarti pisze:ida do tej skrzynki ale co to daje nie bedziesz chyba za każdym razem jak chcesz zabezpieczyć auto przed odpaleniem otwierał maski, owierał tunelu z kablami i ich rozłaczał dla tego robimy mały ukryty przełącznik
teoaretycznie odciecie sygnałów od tych czujników to dobre rozwiązanie komp nie powinien łapac błedów bo zasilanie czujników jest odcinamy tylko sygnał czyli komputer wie widzi obrotów silnika i go nie uruchania i o to chodzi ale czy nie będize jakichś zakłucen związanych z przcięciem tych kablii montazem przełącznika tego nie wiem
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Będzie działać.
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 23:49 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Ok czyli jak tylko znajde chwile tnę kable ten biały w dodatkowej izolacji od czujnika wału też,
mam nadzieje ze nic nie popsuję
[ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 19:07 ]
dziś nie dałem rady nic zrobić ale jurto spróbuje podłączyć do końca
kolego marusz -1975
mam jeszcze jedno może dla ciebie banale pytanie ale czy dla tych czujników nie jest problemem to że kable zostaną znacznie wydłuzone ? bo długość przewodów zwiekszy sie o ok 2 metry a tymi kablami idze syganł informujący kompa o ruchu wałka i wału korbowego
mam nadzieje ze nic nie popsuję
[ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 19:07 ]
dziś nie dałem rady nic zrobić ale jurto spróbuje podłączyć do końca
kolego marusz -1975
mam jeszcze jedno może dla ciebie banale pytanie ale czy dla tych czujników nie jest problemem to że kable zostaną znacznie wydłuzone ? bo długość przewodów zwiekszy sie o ok 2 metry a tymi kablami idze syganł informujący kompa o ruchu wałka i wału korbowego
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 19:07 przez Neoarti, łącznie zmieniany 2 razy.
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Nie ma problemu co do długości kabli.Cujniki G28 i G40 są to najzwyklejsze czujniki HALLA.Neoarti pisze:mam jeszcze jedno może dla ciebie banale pytanie ale czy dla tych czujników nie jest problemem to że kable zostaną znacznie wydłuzone ? bo długość przewodów zwiekszy sie o ok 2 metry a tymi kablami idze syganł informujący kompa o ruchu wałka i wału korbowego
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
ok dzieki jak tylko znajde chwilke czasu zabieram sie za montaż oczywiście dam znac czy działa
[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 15:38 ]
no i zrobione wszystko działa jak nalezy vag nie rejestruje błędów i o to chodziło
dzięki za pomoc
[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 15:38 ]
no i zrobione wszystko działa jak nalezy vag nie rejestruje błędów i o to chodziło
dzięki za pomoc
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
- Lokalizacja: Jasło
no naprawde super sprawa za coś podobnego czyli najtańszy dodatkowy immobilizer w elektryka zapłacisz ok 150 zł a ty zrobisz sam w ok 1h i najważniejsze że nawet jak podnienisz kompa i złamiesz fabryczne immo to nie odpali
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Nie będe skromny . WIEDZIAŁEM OD POCZĄTKU CO PISZE
Jeśli jeszcze w czymś pomuc to chętnie .
Jeśli jeszcze w czymś pomuc to chętnie .
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości