
kable i sam przełącznik ( podwójny czyli będzie rozłączał oba obwody na raz ) mam już zamontowane w samochodzie do montażu musiałem rozebrać pół samochodu
jutro chce podłączyć się pod kable sygnałowe tak jak radziłeś ( środokwe przewody obu wtyczek) zdjąłem osłonę kabli i widzę ze z czujnikiem wałka nie będzie problemu kable są na samym wierzchu sygnałowy ma kolor czarno-niebieski
ale kable od czujnika wału korbowego są w dodatkowej otulinie
wszystko widać na zdjęciu które dodałem no i to mnie trochę przyhamowało bo pewnie założyłbym wszystko już dziś ale pomyślałem czy jak przetnę tą dodatkową izolacje to potem nie będzie jakichś dziwnych zakłóceń czy cos w tym stylu ? wolę się upewnić i zapytać bo o elektryce mam blade pojęcie
kolego ciąć tą otulinę znaleźć biały przewód i na nim robić przełącznik ? i wszystko będzie grało ?
co by było gdybym zrobił przełącznik tylko na czujniku wałka ? zapalał by normalnie ?
