Ukryty wyłącznik zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn wrz 08, 2008 14:39

no wiec zabrałem się za montaż :)
kable i sam przełącznik ( podwójny czyli będzie rozłączał oba obwody na raz ) mam już zamontowane w samochodzie do montażu musiałem rozebrać pół samochodu
jutro chce podłączyć się pod kable sygnałowe tak jak radziłeś ( środokwe przewody obu wtyczek) zdjąłem osłonę kabli i widzę ze z czujnikiem wałka nie będzie problemu kable są na samym wierzchu sygnałowy ma kolor czarno-niebieski
ale kable od czujnika wału korbowego są w dodatkowej otulinie
wszystko widać na zdjęciu które dodałem no i to mnie trochę przyhamowało bo pewnie założyłbym wszystko już dziś ale pomyślałem czy jak przetnę tą dodatkową izolacje to potem nie będzie jakichś dziwnych zakłóceń czy cos w tym stylu ? wolę się upewnić i zapytać bo o elektryce mam blade pojęcie
kolego ciąć tą otulinę znaleźć biały przewód i na nim robić przełącznik ? i wszystko będzie grało ?
co by było gdybym zrobił przełącznik tylko na czujniku wałka ? zapalał by normalnie ?
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 14:44 przez Neoarti, łącznie zmieniany 1 raz.


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » pn wrz 08, 2008 17:07

Witam Panowie, mam pytanie a gdzie te kable wszystkie idą od tych czujników G28 i G40(od ich wtyczek)?Nie idą czasem do skrzynki łączącej w podszybiu z lewej strony?jeśli tak to czy nie prościej byłoby tam je rozłączyć?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn wrz 08, 2008 19:50

ida do tej skrzynki ale co to daje nie bedziesz chyba za każdym razem jak chcesz zabezpieczyć auto przed odpaleniem otwierał maski, owierał tunelu z kablami i ich rozłaczał :) dla tego robimy mały ukryty przełącznik


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » pn wrz 08, 2008 20:32

Neoarti pisze:jutro chce podłączyć się pod kable sygnałowe
Mam nadzieje że wszystko zagada jak trzeba :bigok:
Też byłem zainteresowany "odcięciem" G28 ( pytałem o to tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1881015 ) ale koledzy z forum odradzili mi tego. Ale widze że warto do tego powrócić bo temat nabrał nowego blasku. Powodzenia.


"MADEJ"

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » pn wrz 08, 2008 21:01

Neoarti pisze:ida do tej skrzynki ale co to daje nie bedziesz chyba za każdym razem jak chcesz zabezpieczyć auto przed odpaleniem otwierał maski, owierał tunelu z kablami i ich rozłaczał :) dla tego robimy mały ukryty przełącznik
koledze chodziło pewnie o to żeby nie ciągnąć kabli z wyłącznikiem od samego silnika do środka tylko od podszybia do środka - nie trzeba pruć wiązki idącej do silnika.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn wrz 08, 2008 21:11

teoaretycznie odciecie sygnałów od tych czujników to dobre rozwiązanie komp nie powinien łapac błedów bo zasilanie czujników jest odcinamy tylko sygnał czyli komputer wie widzi obrotów silnika i go nie uruchania i o to chodzi ale czy nie będize jakichś zakłucen związanych z przcięciem tych kablii montazem przełącznika tego nie wiem :(


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » pn wrz 08, 2008 21:24

korfanty ma racje, oto właśnie mi chodziło:)



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn wrz 08, 2008 23:47

Będzie działać. :bigok:
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 23:49 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » wt wrz 09, 2008 09:44

Ok czyli jak tylko znajde chwile tnę kable ten biały w dodatkowej izolacji od czujnika wału też,
mam nadzieje ze nic nie popsuję :)

[ Dodano: Wto Wrz 09, 2008 19:07 ]
dziś nie dałem rady nic zrobić ale jurto spróbuje podłączyć do końca
kolego marusz -1975
mam jeszcze jedno może dla ciebie banale pytanie ale czy dla tych czujników nie jest problemem to że kable zostaną znacznie wydłuzone ? bo długość przewodów zwiekszy sie o ok 2 metry a tymi kablami idze syganł informujący kompa o ruchu wałka i wału korbowego
Ostatnio zmieniony wt wrz 09, 2008 19:07 przez Neoarti, łącznie zmieniany 2 razy.


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt wrz 09, 2008 21:47

Neoarti pisze:mam jeszcze jedno może dla ciebie banale pytanie ale czy dla tych czujników nie jest problemem to że kable zostaną znacznie wydłuzone ? bo długość przewodów zwiekszy sie o ok 2 metry a tymi kablami idze syganł informujący kompa o ruchu wałka i wału korbowego
Nie ma problemu co do długości kabli.Cujniki G28 i G40 są to najzwyklejsze czujniki HALLA.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr wrz 10, 2008 07:22

ok dzieki jak tylko znajde chwilke czasu zabieram sie za montaż oczywiście dam znac czy działa

[ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 15:38 ]
no i zrobione wszystko działa jak nalezy vag nie rejestruje błędów i o to chodziło :)
dzięki za pomoc :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » śr wrz 10, 2008 18:44

Neoarti pisze:no i zrobione wszystko działa jak nalezy
Fajna sprawa, gratulacje :bigok:
Kiedyś musze sobie zrobić takie odcięcie tym bardziej że literatura fachowa zawarta jest powyżej :pub:


"MADEJ"

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr wrz 10, 2008 19:49

no naprawde super sprawa za coś podobnego czyli najtańszy dodatkowy immobilizer w elektryka zapłacisz ok 150 zł a ty zrobisz sam w ok 1h i najważniejsze że nawet jak podnienisz kompa i złamiesz fabryczne immo to nie odpali :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr wrz 10, 2008 22:58

Nie będe skromny :bajer: . WIEDZIAŁEM OD POCZĄTKU CO PISZE :grin:

Jeśli jeszcze w czymś pomuc to chętnie :jezor: .


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 426 gości