Strona 3 z 6

: ndz sty 11, 2009 19:36
autor: roboform550
MLODY88 pisze:1. czy w lampach ksenonowych (oryginał) są przeciwmgielne?!
Nie
MLODY88 pisze:2. w serwisie mi powiedzieli ze nie powinno sie zakaldać ksenonów do samochodu który nie byl wyposazony w nie fabrycznie bo moge mieć z tego jakies konsekwencje!?
poradzcie mi...
hmhm wedle przepisów tak ale znając życie to nie
sredniaq pisze:P.S.Czy ktoś wie czy moge tam jako postojówki wstawić ringi - czy to kwestia żarówek czy jakiegoś klosz albo ocb?
trzeba było kupić jakieś z ringami to byś nie miał problemów :bajer:
ringi=BMW
BUBER. pisze:podłączyłem oryginalne ksenony według schematu pinów i nie działa mi regulacja wysokości.
Prosiłbym o ewentualną pomoc jak mogę to naprawić.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Jeżeli dobrze podłączyłeś to silniczek jest zawieszony. Musisz go wyciągnąć rozebrać i jak lookniesz do środka to będziesz wiedział co jest nie halo :bajer:

: sob sty 24, 2009 22:47
autor: Filaraki
po paru dniach oczekiwania przyszly gotowe adaptery pod xenon koszt razem z wysylka 49E, paczka doszla do mnie w 3 dni :grin: pierwsza przymiarka czy xenony ktore kupilem dzialaja i.... dzialaja :grin: sprawdzam czy wszystko dziala i.... lipa nie dziala regulacja swiatel. Sprawdzam wiec te adaptery jak sa polaczone:
4-7
6-4
7-6
8-8
9-5
10-3 i to wszystko. Mozecie podac mi ktore piny sa od regulacji? Czy jest to 5-11?
pozdro

[ Dodano: 26 Sty 2009 20:31 ]
kulon-x pisze:czajaa22, jak podłaczysz w lampie kable na regulacje to bedzie miał w kabinie regulacje, silniczki są już napewno w lampie - nie trzeba żadnych dodatkowych kabli ciągnąć
czy tych silniczkow, ktore sa fabrycznie w ori xenonach nie trzeba wymienic? bo podobno sa do samopoziomowania i zeby miec regulacje z wnetrza auta trzeba wymienic na silniczki manualne tak jak w zwyklych lampach?

: pt sty 30, 2009 20:14
autor: komar_2
Witam serdecznie wszystkich.
Chciałem się podłączyć pod temat i spytać jak idzie montaż? Gdyż sam planuje wymienić lampy na xenonowe. Czy zakup adapterów rozwiązuje problemy z podłączeniem pod oryginalną kostkę? Wszystko będzie działać bez problemu? I jak z silniczkami regulacji wysokości? I jeszcze jedno czy przy zakupie lamp używanych trzeba na coś koniecznie zwracać uwagę by się nie wkopać w jakiś .... bo na allegro jest tego od groma i nie wiem na co się zdecydować.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

: pt sty 30, 2009 22:53
autor: Kulon
Filaraki pisze:czy tych silniczkow, ktore sa fabrycznie w ori xenonach nie trzeba wymienic? bo podobno sa do samopoziomowania i zeby miec regulacje z wnetrza auta trzeba wymienic na silniczki manualne tak jak w zwyklych lampach?
błedne info masz, silniczek to silniczek - w manulanych sterujesz nimi z kabiny a w samopoziomawaniu czujniki dają sygnał do kompa i odbywa się to automatycznie - silniczki są takie same tak w 1 i 2 wersji

: pn lut 02, 2009 11:20
autor: MLODY88
witam... ja w tej samej sprawie co komar_2
bo tez zamierzam kupić sobie ori ksenon, do swojego VW golf IV
na co mam zwrócić uwage przsed kupnem, co powinno być, czy jest różnica miedzy eu a anglikami, czy wszystko mi bedzie dzialalo wraz z regulacją po poprawnym założeniu?! bardzo prosze o odpisanie!!!!

: sob lut 07, 2009 23:01
autor: Filaraki
witam, specjalista w tym temacie nie jestem bo sam niedawno zaczalem przygode z xenonami, wazne jest zeby kupic kompletne xenony (ja takie kupilem) ale niech ktos bardziej doswiadczony wypowie sie na temat zakupu. Co do przerobki to ja zdecydowalem sie na zakup adapterow z niemieckiego ebay koszt z wysylka to 49E, jest to bardzo fajna sprawa bo tylko wymieniamy lampy wpinamy adaptery i wszystko dziala... i tu ZONK wszystko oprocz regulacji wysokosci swiatel. Dalej musialem cos kombinowac, na forum znalazlem link do opisu jak zrobic ta regulacje ( dodam ze jak zadzwonilem do jednej firmy z Wroclawia, ktora zreszta oferuje xenony na allegro z zapytaniem jak dorobic regulacje to powiedzili mi ze trzeba zmienic silniczki na manualne bo te sa samopoziomujace hehehe dobry marketing) powracajac do regulacji to trzeba w lampie:

" czarny kabel idący od silniczka do urządzenia sterującego, który należy obciąć bezpośrednio przy wtyczce. Inny kabel (żółty) idzie od 11 pinu 12-pinowej wtyczki i wchodzi również bezpośrednio do urządzenia sterującego. Ten kabel należy również obciąć i połączyć z czarnym. Żółty kabel otrzymuje normalnie sygnały od czujników i przekazuje je dalej do urządzenia sterującego, które steruje silniczkiem. Przy tej zmianie omijane jest urządzenie sterujące. Dzięki tej małej modyfikacji możliwe jest sterowanie reflektorami od wewnątrz" pozniej " Ważny jest 1 pin, który dostarcza stałe napięcie do silniczka poziomowania i który idzie razem z 6 pinem (światła mijania) do 7 pinu oryginalnej 10-pinowej wtyczki" ja to zrobilem i dziala ale niestety tylko w jednej lampie w drugiej silniczek sie zacina i narazie niewiem dlaczego.

Gdybym jeszcze raz mial przerabiac xenony zrobilbym to sam bez adapterow.

: śr lut 11, 2009 02:08
autor: xander_88
Witam!!!
Mam taki problem ... mam mozliwosc kupienia lamp ori MK4 xennon ... ale golasy :( bez prztwornic , zarnikow... Czy cos takiego to ori przetwornica do golfa ???
http://moto.allegro.pl/item551782534_al ... mw_vw.html
nie wiem jak ma to wygladac ... zarnik wiadomo ... dokupie taki do golfa :)
spryski tez bym dokupil i domontowal .... jak z tym samopoziomowaniem, bawil sie ktos moze i montowal caly ten uklad ???
Jak nowi xenonowcy na przegladach :bajer: ? byl juz ktos? :grin: trzeba "doplacic" czy wlozyc zwykla zarowke :D ???

: śr lut 11, 2009 17:35
autor: cinek2004
xander_88, tak, wydaje mi sie, ze to przetwornica do VW.
Samopoziomowanie to dosc droga sprawa, po co wydawac tyle kasy skoro mozesz regulowac ze srodka recznie. Jak masz spryski to nie beda sie czepiac. W te lampy zwyklej zarowki nie wlozysz.

: śr lut 11, 2009 17:41
autor: Kulon
xander_88 pisze:http://moto.allegro.pl/it...eat_bmw_vw.html
nie wiem jak ma to wygladac ... zarnik wiadomo ... dokupie taki do golfa
spryski tez bym dokupil i domontowal .... jak z tym samopoziomowaniem, bawil sie ktos moze i montowal caly ten uklad ???
Jak nowi xenonowcy na przegladach ? byl juz ktos? trzeba "doplacic" czy wlozyc zwykla zarowke ???
wyglądaja na takie do VW ale m.in. te przetwornice montowane były także w BMW i Oplach więc one nie są tylko dedykowane do VW
a przegląd przeszedł wysmienicie, nikt nawet nie zadał pytania dotyczącego xenonów - jeszcze mi je regulowali w lampie żeby dobrze świeciły :grin:

: czw lut 12, 2009 04:18
autor: xander_88
kulon-x pisze:jeszcze mi je regulowali w lampie żeby dobrze świeciły :grin:
no to gratuluje :grin: regulacja gratis :rotfl: ... nie no wiem ze niby spryski i spoko .... ale słyszałem taka historie ... kontrola, radiowóz kontra audi A3 wszystko niby ok , nagle pan władza na kolana i łeb pod samochód :) i pytanko a gdzie samo poziomowanie do xenonow ??????? nie wiem ile w tym prawdy. może po prostu trafił się "madrzejszy" :) wiedział co do czego :bajer: ... ale kit z tym .. to juz napewno bym sobie darowal ....
cinek2004 pisze:W te lampy zwyklej zarowki nie wlozysz.
wiem :helm: chodziło mi o żarnik ??? tak to się chyba nazywa :bajer:
Kurcze nie wiem chyba je wezmę bo są w dobrej cenie i z czasem je skompletuje :)
a jeszcze takie pytanko .. chce tez halogen dołożyć ... to by byl zestaw dedykowany helli ... (bo w seri chyba nie wychodzily ?? ) i jak by się to miało do xenonu ??? zwykle swiatlo ??? a moze wtedy dozucic w halogen jakis HID z allegro :goof: ??? co byscie doradzili ??? czy za duzo zabawy i poprostu standart + halogen = prawie xenon :grin:

: ndz mar 08, 2009 20:22
autor: mirasBB
Kumpel jechał wczoraj do mnie golfem 3 z xenonami. Nie ma spryskiwaczy ani systemu poziomującego. Zatrzymała go policja i chcieli mu za to zabrać dowód rejestracyjny. Gliniarz był chyba jakoś mało zorientowany bo powiedział, że ma sobie zmienić żarówki w tych xenonach i jak go złapie następnym razem to już zabierze dowód.

xenon

: pt maja 01, 2009 17:29
autor: agnieszka28
prosze o przeslanie jeszcze raz schematu do podlaczenia albo jakiegos linka gdzie mozna kupic takie adaptery pilnie potrzebuje

: śr sie 26, 2009 21:47
autor: alanchef
witam kolegow mam problem z moimi xenonami kupilem pare tygodni temu 2 lampy bosch orginalne pod xenon z przetwornicami ze wszystkim i te lampy maja 2 wtyczki jedne na 4 piny drugie na 12 kupilem juz przeksciowki jak wyczytalem na forum i zamontowalem ale xenon nie dziala wszystkie swiatla swieca oprocz xenono jestem zalamany czy moze mi ktos powiedziec cojest nie tak pozdrawiam

[ Dodano: 26 Sie 2009 21:51 ]
Kulon, hej jestem szczesliwym posiadaczem mk4 i tak jak juz napisalem mam problerm z XENONEM WSZYSTKO PODLONCZONE A ON NIE DZIALA NAWET PRZEJSCIOWKI SA TEZ NIE POMOGLO,WIDZIE KOLEGO ZE OBCZAJASZ TE SPRAWY CZY MOGL BYS MNIE PORATOWAC JAKAS ZLOTO MYSLA LUB WSKAZOWKA ALBO JAKIMS SCHEMAEM ???Z GORY DZIEKUJE I POZDRAWIAM

: śr sie 26, 2009 21:56
autor: Kamel
alanchef pisze:ale xenon nie dziala wszystkie swiatla swieca oprocz xenono jestem zalamany czy moze mi ktos powiedziec cojest nie tak
Powiedzieć będzie ciężko tak na odległość.
Może to być wina: przetwornic, żarników czy też starterów.

Jak masz kogoś z xenonem to spróbuj posprawdzać zamieniając u niego.
A jak nie masz to musisz kombinować sam ze swoimi.
A jesteś pewien, że przejściówki są dobrze zrobione?


Tu masz rozpiskę kabli we wtyczce 12-pinowej ze schematów krążących po forum:

1 +12V silniczka regulacji
2 -12V silniczka regulacji
3 +12V pozycyjne
4 +12V kierunkowskaz
5 +12V drogowe
6 +12V mijania
7 -12V masa drogowych
8 -12V masa kierunku/mijania/pozycji
9 puste
10 puste
11 control silniczka regulacji
12 puste

Jakbyś zdjął lampę to spróbuj dać zasilanie bezpośrednio pod gniazdo lampy, pomijając przejściówkę.