[MK3] 1,9TDI - uwagi odnosnie użytkowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lemax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:35
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: lemax » pt lip 01, 2005 10:21

OO łyka aż miło, mixol co tankowanie po 50g,wymiana filtra co 30 tys



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » pt lip 01, 2005 10:33

Pirat_666 pisze:Acha jeszcze jedno... Ile będzie kosztować wymiana tulei przy tylnej belce bo mi stuka... Mechanik na wymianie po sprowadzeniu powiedział, że to nic takiego i nic mu nie będzie ale mnie to zaczyna denerwować... :D Pozdr.

Miałem ten sam problem. Sama tulejka nie jest droga ( o ile pamietam 45 zl) ale jesli bedzie to robil mechanik to policzy ci za robocizne. Aby ja wymienic trzeba zdjac cala tylnia belke.(Przy okazji musialem wymienic urzadzenie rozkladu sily hamowania - 300zl). Wiec przyjemnosc zeby nie stukalo z tylu kosztowala mnie lacznie 450 zl z robocizna. W twoim przypadku mysle ze zamknie sie w 150zl. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pirat_666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn cze 13, 2005 11:12
Lokalizacja: Będzin/Miasteczko Slaskie
Kontakt:

Post autor: Pirat_666 » pt lip 01, 2005 21:22

Noooo tuleja będzie zdecydowanie do wymiany (mam znajomego z warsztatem więc nie będzie tak źle:D). A zauważyłem jeszcze jedno. Mianowicie w tylnym prawym kole jak hamuję i zwalniam tak do 20km/h (przed bramką na przykład) słychać taki dziwny dzwięk. Ciężko mi go nawet jednoznacznie określić, coś jakby chrobotanie, czy bulgotanie;/ . Wydaje mi sie że to jakiś metal o metal. Nie wiem co to może być . Pozdrawiam.


Nie na zawsze przykuci jesteśmy do kręgów świata, poza nimi zaś istnieje coś więcej niż wspomnienie.

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » pt lip 01, 2005 22:18

cooo mixol ? po co ? diesel tez ma olej w silniku :D to po co mu do baku lać? to nie trabant :D


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob lip 02, 2005 11:39

Michau pisze:cooo mixol ? po co ? diesel tez ma olej w silniku :D to po co mu do baku lać? to nie trabant :D
Ze względu na to że zcasem ON może być "suchy"... :bigok:


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob lip 02, 2005 11:43

czerepacha pisze:pytajac o stan mialem na mysli to czy pojezdze tym autem a nie to czy wroce nim do Polski!! Czy auto za 2700 euro ma przejechane 350tkm czy moze nieco mniej!!
Auta z Holandii mają wieksze pzrebiegi niż z Niemiec a tym bardziej niż z Polski.
Co nie znaczy że sa w gorszym stanie...
Ja miałem wymiane paska rozrządu przy 210.000 ale oglądając pasek, mogłem stwierdzić ze był już popękany... :bigok:
Tak więc autko ma ok. 300.000...
Ale przebiegiem się nie sugeruj...ja jechałem nim 22 godziny 160 - 180 km/h - silnik chodzi jak móweczka, odpala i chodzi równiutko...ma zbieranie

Czasami lepiej kupć szanowane 300.000 niż zajazda 180.000... :bigok: :bigok: :bigok:


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości