Strona 3 z 3

: pn cze 16, 2008 19:23
autor: Jarowo
KaRBoW pisze:Wlasnie jak spuscic plyn z chlodnicy?
Zrzuć dolnego węża chłodnicy z obudowy termostatu + ewentualnie możesz zrzucić kolanko gumowe łączące obudowę termostatu z przewodem , który idzie do pompy pod kolektorem ssącym. płyn powinien zejść poniżej linii bloku. To co zostanie nie powinno przeszkadzać.

: sob cze 28, 2008 13:40
autor: dyzio86
guti pisze:KaRBoW, ja mialem okazje grzebac pod maska w ABU , olej tez sie lal jak sie patrzy na wprost auta to na lewym dolnym rogu głowicy lalo sie ciurkiem minute po odpaleniu. Nie uwierzycie ale winny był czujnik cisnienia oleju ztyłuz a silnikiem, przykryty gumowym kaprurkiem , Olej sie saczył przez czujnik spływał do przodu kolo rozrzadu i wydawało sie ze leje sie spod głowicy,


u mnie tez po wymianie silnika zobaczylem ze olej zaczyna uciekac- myslalem ze to od uszczelki ale po paru dniach zobaczylem ze od oleju jest 1 swieca i czujnik oleju , olej wydawal sie ze splywa spod uszzcelki przy pasku rozrzadu.wytarlem i znowu to samo wymienilem czujnik z poprzedniego silnika i jest tam sucho przy czujniku ale mokro jest przy uszczelce.teraz to niewiem czy skapuje ten olej czy caly czas cieknie z uszczelki.
dodam ze od czasu wymiany silnika od ktorej minelo z 3tyg zgubilem ponad polowe oleju .teraz wlasnie nie wiem co robic...

: sob cze 28, 2008 17:04
autor: KaRBoW
Witam ponownie.
Znalazlem troche wolnego czasu i zabrales sie za mojego golfika.
Daje troche fotek bo mam maly problem
Pierwsze:
Po zdjeciu pokrywy zaworow zobaczylem brak jednej sruby trzymajacej glowice. Czy moze miec to jakies nieodwracalne skutki?

Obrazek

Druga sprawa czy kropka na kole od zaworow powinna pokryc sie ze strzalka na obudowie jezeli chce ustawic silnik w pozycji "zerowej"?

Obrazek

: sob cze 28, 2008 19:07
autor: Jessy
KaRBoW pisze:Po zdjeciu pokrywy zaworow zobaczylem brak jednej sruby trzymajacej glowice. Czy moze miec to jakies nieodwracalne skutki?
Przez brak jednej zruby, mogło np wypalic ci uszczelke między 2 i 3 cylindrem stą masz białą maś i wycieki oleju. Tak czy siak, uszczelke musisz wymienic i kupic nowe sruby do głowicy.

: sob cze 28, 2008 20:28
autor: guti
KaRBoW pisze:Po zdjeciu pokrywy zaworow zobaczylem brak jednej sruby trzymajacej glowice. Czy moze miec to jakies nieodwracalne skutki?
moze miec takie wlasnie jak napisal kolega wyzej , głowica musi przylegac rowno cala plaszczyzna, wiec jak tutaj nie trzyma to głowica moze ulec odkształceniu pod wpłwem temperatury
co do drugiego pytania to jezeli to jest wyrazna strzalka a nie jakis znak technologiczny to istnieje wielkie prawdopodobienstwo ze one musza sie pokrywac ze soba, jezeli nie ma innych znaków na kole oraz obudowie.
i kolejna sprawa to nie smaruj silikonem uszczelek !!! olej na nie zle dziala , przy kontakcie z olejem silikon sie rozpuszcza, pozniej poleci Ci taki farfocel do kanalów olejowych , z nim drugi, trzeci i zobaczusz jak fajnie sie zatwardzenie zrobi, jezeli chcesz naprawde na silikon to sa takie specjalne do kontaktów z olejem, troszke podobno kosztuja , ale nie smierdza jak ocet i po tym mozna je odroznic.

[ Dodano: Sob Cze 28, 2008 8:30 pm ]
a kto Ci tak zmasakrowal to koło ?
tłukles czyms ? Kola nie lubia młotków, mesli , rur itd, to ejst stworzone ze stopu pyłow o ile dobrze pamietam wiec baardzo kruche. :)