Strona 3 z 3

: sob maja 17, 2008 14:14
autor: jhosef
W ksiązce mam

Coil
Pre August 1987:
Primary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.52 to 0.76 ohm
Secondary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2400 to 3500 ohm
From August 1987:
Primary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.6 to 0.8 ohm
Secondary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6900 to 8500 ohm

: sob maja 17, 2008 14:23
autor: Ryś Stepowy
No to wygląda na to ze mam obie cewki uwalone bo na pierwotnym maja 1,3 i 1,5 Ohma. A powinno być 0,52 do 0,76 Ohma. Auto jest rocznikowo z 87 roku więc cewka do 87 roku z tego co pisze jhosef. Wygląda na to ze muszę poszukać cewki i od razu ją pomierzyć. Jak sądzicie może to byc przyczyna moich kłopotów?

: sob maja 17, 2008 14:32
autor: szopek87
moze bo jak jest za duzy opor to swieca tego nie wytrzyma i mowiac krotko szlak ja trafia

: sob maja 17, 2008 14:44
autor: Ryś Stepowy
moze bo jak jest za duzy opor to swieca tego nie wytrzyma i mowiac krotko szlak ja trafia
Hm no może, a nie jest tak że uzwojenie pierwotne ma za dużą oporność co powoduje zmniejszenie napiecia które ma być zamienione na wysokie?

I jescze jedno pomiarów uzwojenia pierwotnego dokonywałem na wyłączonym zapłonie dobrze?

: sob maja 17, 2008 23:58
autor: szopek87
ale to zalezy od ilosci uzwojen jak dobrze pamietam to im jest wiecej tym wieksze napiecie a tam raczej nie policzysz uzwojen

: pn maja 19, 2008 09:01
autor: mlodyb
a sprawdziles prad przed cewka itd

ktos tam napisal ze moze byc przedwczesny zaplonalbo albo prad ci przebija i dochodzi do spalania stukowego to tez jest niebezpieczne dla swiec i dla silnika
radze sprawdzic prad w ukladzie zaplonowym przed dojdziesz napewno bo palec z kopulka daje jak byl by juz do wymiany dawal by za slaba iskre a to jest typo przepalona swieca

: pn maja 19, 2008 22:27
autor: Ryś Stepowy
Jeśli masz na mysli prąd jaki dochodzi do cewki po włączeniu zapłonu to sprawdzałem, jest niewielki spadek z tym co na aku ale to chyba nie to. Na aku 14,11 na cewce 13,80 V. Zapłon mam odrobine wyprzedzony bo smigam na gazie (3 do 5 stopni).