Znowu świece padły po ok 2000km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob maja 17, 2008 14:14

W ksiązce mam

Coil
Pre August 1987:
Primary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.52 to 0.76 ohm
Secondary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2400 to 3500 ohm
From August 1987:
Primary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.6 to 0.8 ohm
Secondary winding resistance . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6900 to 8500 ohm



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » sob maja 17, 2008 14:23

No to wygląda na to ze mam obie cewki uwalone bo na pierwotnym maja 1,3 i 1,5 Ohma. A powinno być 0,52 do 0,76 Ohma. Auto jest rocznikowo z 87 roku więc cewka do 87 roku z tego co pisze jhosef. Wygląda na to ze muszę poszukać cewki i od razu ją pomierzyć. Jak sądzicie może to byc przyczyna moich kłopotów?



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » sob maja 17, 2008 14:32

moze bo jak jest za duzy opor to swieca tego nie wytrzyma i mowiac krotko szlak ja trafia


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » sob maja 17, 2008 14:44

moze bo jak jest za duzy opor to swieca tego nie wytrzyma i mowiac krotko szlak ja trafia
Hm no może, a nie jest tak że uzwojenie pierwotne ma za dużą oporność co powoduje zmniejszenie napiecia które ma być zamienione na wysokie?

I jescze jedno pomiarów uzwojenia pierwotnego dokonywałem na wyłączonym zapłonie dobrze?



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » sob maja 17, 2008 23:58

ale to zalezy od ilosci uzwojen jak dobrze pamietam to im jest wiecej tym wieksze napiecie a tam raczej nie policzysz uzwojen


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

mlodyb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt maja 09, 2008 11:56
Lokalizacja: warszawa

Post autor: mlodyb » pn maja 19, 2008 09:01

a sprawdziles prad przed cewka itd

ktos tam napisal ze moze byc przedwczesny zaplonalbo albo prad ci przebija i dochodzi do spalania stukowego to tez jest niebezpieczne dla swiec i dla silnika
radze sprawdzic prad w ukladzie zaplonowym przed dojdziesz napewno bo palec z kopulka daje jak byl by juz do wymiany dawal by za slaba iskre a to jest typo przepalona swieca



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » pn maja 19, 2008 22:27

Jeśli masz na mysli prąd jaki dochodzi do cewki po włączeniu zapłonu to sprawdzałem, jest niewielki spadek z tym co na aku ale to chyba nie to. Na aku 14,11 na cewce 13,80 V. Zapłon mam odrobine wyprzedzony bo smigam na gazie (3 do 5 stopni).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 459 gości