Strona 3 z 3

: śr maja 14, 2008 13:29
autor: guti
herflik95, :kufel: :pub: widsiz teraz jak to jest jak ktos Ci mowi cos z czym sie nie zgadzasz, kazalem Ci sie schylac az bys wypatrzyl pompy której nie ma :D widzialem, ze nia ma, a z dieslem to nie chcialem juz przeginac bo by mnie wysmiali do reszty. Pozdrwo , sorka za zamieszanie :) masz jedna pompe w baku , a ja mam dwie i koniec.

JKMK20, to schladza olej zeby nie mial za wysokiej temperatuty , temperatura oleju to jest przy pracy takiej dobrze testujacej pedał gazu to jest kolo 100 stopni , 120 nawet czazsem, a płyn ma maxa 100 prawda ? bo inaczej wywali przez korek , jezeli go wichura nie schłodzi :) wiec chłodniejszy płyn schladza goracy olej , to samo jest w zime. byc moze jakos tam na poczatku sie olej podgrzeje , bo płyn robi sie szybciej ciepły niz olej , ale pozniej to juz znowu zamiana , olej goracy , płyn chlodniejszy:)

zawsze mozna sie czegos nauczyc, sluzymy pomoca nowej kolezance :)

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 1:32 pm ]
no moze wiecej ta temp płynu , bo jezeli jest ok dobry to okolo 115 jeszcze wytrzyma, a pozniej gejzer z korka i dym spod maski :)

: śr maja 14, 2008 13:44
autor: JKMK20
guti, sorki że tak wtrące ale skoro zachaczyliśmy o temat wtrysku napisałes że w gxie jest coś takiego(chłodniczka oleju) wszyscy mechanicy wciskają mi że mam wtrysk mechaniczny, a w karcie mam wpisane że jest wtrysk elektroniczny digifant i jak ja moge to teraz sprawdzić?

: śr maja 14, 2008 13:46
autor: guti
JKMK20, jaki motor ?

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 1:47 pm ]
yy znaczy ty tez masz GX ?

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 1:54 pm ]
JKMK20, czy twój silnik wyglda tak ?
http://www.doppel-wobber.de/pix/m_pf.jpg

: śr maja 14, 2008 14:07
autor: Paweł Marek
JKMK20 pisze:wszyscy mechanicy wciskają mi że mam wtrysk mechaniczny, a w karcie mam wpisane że jest wtrysk elektroniczny digifant i jak ja moge to teraz sprawdzić?
GX może mieć taki lub taki, mechaniczny poznasz łatwo na pierwszy rzut oka po przewodach paliwowych idących od rozdzielacza paliwa koło filtra powietrza do silnika

: śr maja 14, 2008 14:35
autor: JKMK20
dokładnie mam tak gx 8v 98ps digifant :grin: i bądż tu mądry :panna:

: śr maja 14, 2008 14:40
autor: guti
GX mial 90 chyba ze w synchro byl mocniejszy , bo jezeli masz 98 KM to mnie wychodzi na 1P
http://www.doppel-wobber.de/pix/m_1p0.jpg, no albo GX mocniejszy ?

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 2:42 pm ]
no i ten 1P jest na rasowym Digi , zreszta ten wyzej który wczesniej wrzycilem to tez jest Digi , masz jakas fotke silnika ? zaraz rozszyfrujemy co tam jest :)

: śr maja 14, 2008 15:13
autor: JKMK20
foty nie stety od ręki nie mam jutro wrzuce i może rozszyfrujecie a co do wtrysku jest to wielopunkt

[ Dodano: 21 Maj 2008 08:25 ]
guti, witam po długiej przerwie oto zdjęcie silnika, nie wiem czy coś zobaczysz bo jest troche brudny (chwilowo :chytry: ) :helm: Obrazek Obrazek