nie wymienisz zaworu bez zdjęcia głowicy (trzeba to zdjąć, rozpiąć zawory wyciągnąć uszczelniacze a potem same zawory). dobrzy mechanicy nie wsadzą tych samych uczelniaczy po wyjęciu zaworu -wszystkie powinny być nowe, to samo dotyczy uszczelki pod głowicą i uszczelek przy kolektorach.
pzdr
brak ciśnienia cylinder 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam mechanik wykazał się
nie musiał kolejny raz zaglądać do silnika gdyż padła cewka na tym cylindrze nr 1 miałem zapasową
silnik pracuje dobrze muszę go przez jakiś czas oszczędzać bo nowe pierścienie i wogóle , lewa poduszka silnika także wymieniona bo strasznie trzęsło silnikiem i drążkiem zmiany biegów można powiedzieć że teraz jest dobrze , a oto zdjęcie tego tłoka z dużą dziurą
,a teraz można powrócić do poszukiwania przyczyny tych falujących obrotów bo nadal występują nie częsta ale są
i widze że temat na forum ciągle się pojawia ach te falujące obroty
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://images33.fotosik.pl/248/478544abf0291b9amed.jpg)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 10:37 przez leto, łącznie zmieniany 3 razy.
leto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 473 gości