Strona 3 z 5

: sob lis 20, 2004 21:15
autor: MAREK 74
nie tylko gaźnikowych

: ndz lis 21, 2004 13:40
autor: Greq
Podsumowujac...

Jesli ktos ma takie problemy z wolnymi obrotami.. ja tez mam to co trzeba robic ? w czytania forum ( przejzalem cale ) wywnioskowalem ze trzeba sprawdzac :

- Sonda Lambdy
- Czujnik Halla
- Silniczek regulacji biegu jałowego
- Podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu
- Kolektor
- Kable do silniczka krokowego
- Rozdzielacz wtrysków

Wydaje mi sie ze to wszystko trzeba sprawdzic... ( sam bede sprawdzal )

P.S jak odlaczylem czujnik temperatury lub sonde lambde to obroty sa stabilne , lecz mowili mi ze jesli sie odlaczy te czujniki to komputer bierze awaryjne ustawienia.. i dlatego jest inaczej...

Co wy o tym myslicie ?

: ndz lis 21, 2004 20:36
autor: Greq
No tak... zmniejszylem problem z wolnymi obrotami... juz nie skacza tak... ale jeszcze nie jest perfect... co bylo ? wyj**** katalizator .. i obroty sie polepszyly teraz chce przygasac jak nagle nacisne na hamulec i np z 2300 zahamuje do 500 to przygasa.. ale jest lepiej... moze komus to pomoze cos. Pozdrawiam

P.S - Zostala mi teraz chyba Lambda ?

: ndz lis 21, 2004 21:40
autor: KATO
CHŁOPAKI mam to samo walczyłem z tym trzy lata w miedzy czasie wymieniłem przepływomiez , kopólke , palec ,swiece ,kable wysokiego napiecia , wezyki podcisnieniowe , i niewiem co jeszcze bo niepamietam pół roku temu byłem u elektryka ktory coś mi tam pogrzebał w silniku z tego co widziałem to podniósł mi przepustnice i wymienił sonde lambda i sie o wiele polepszyło ale to nie jest idealnie tak jak bym chciał

: ndz lis 21, 2004 21:44
autor: KATO
zapomniałem dodac ze mam silnik pf

: ndz lis 21, 2004 22:48
autor: Greq
A ile zaplaciles za nowa sonde lamdy ?

: pn lis 22, 2004 02:13
autor: KATO
dostałem za free uzywana

: pn lis 22, 2004 02:30
autor: MAREK 74
nowa ok 150 zł

: sob lis 27, 2004 13:06
autor: Alatus
U mnie też wtedy jest oki, ale to faktycznie jest związane z trybem awaryjnym komputera :( kurcze ale dłubania się szykuje

: pt lut 11, 2005 09:54
autor: szampon_ziolowy
a moze paliwo wam sie skonczylo? :jezor: dobra zartuje...tez mam taki problem - nierowne obroty. Po przeczytaniu waszych postow mam wrazenie jakby to byla wada fabryczna :crazy:

: pn lut 14, 2005 21:04
autor: Alatus
Witam! Mam ustawioną dawkę paliwa i jest wszystko super. Ten silnik(ja mam 1.8 wtrysk z katalizatorem i lambda) powinien mieć niewielkie wahania gdyż jest to związane z regulowaniem dawki paliwa przez sterownik(ale te wahania powinny być minimalne...900-970 obr). Pojechałem do dobrego warsztatu...gość popodlączał mi rożne kabelki do samochodu i ustawił...teraz przyspiesza elegancko, spala mniej no i chodzi równo) Pozdrawiam

: pn lut 14, 2005 23:36
autor: marceliii
Farciarz.
:D
Mam podbne ojawy,lecz nie do końca te same,ale chyba zaczne szukać jakiegoś kolesia który mi to pod komputer podłączy gdzieś tanio,bo na forum pomocy nie umiem nzaleźć.
:)
Mam silnik PF,ale zagazowany.

: pn lut 14, 2005 23:53
autor: bladiiik
ja tez mam problem z obrotami tzn autko wchodzi na wysokie obroty jak sie mocno nagrzeje.np jak stoje dlugo w korku.wszysto wrraca do normy dopiero po tym jak auto ostygnie.pytalem juz kiedys o to na forum ale nie bylo konkretnej odp.
wiec za pare nocek wybieram sie na diagnostyke silnika.podlacza go do kompa i poustawiaja wszystko,moze bedzie oki,mam nadzieje

: wt lut 15, 2005 01:13
autor: marceliii
ja też tak robie,tym bardziej że mam kumpla dobrego mechanika,który w dodatku robi w sieci warsztatów o takiej dziwnej nazwie,cref cars czy jakoś tak,w każdym razie oni współpracują z sicią intercars,może on mi coś doradzi.
:)