Zdechł i nie chce zapalic, brak iskry...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
adi87, aleś walnął
[ Dodano: 23 Kwi 2008 14:54 ]
wlasnie dorwalem schemat z opisem ktory kabel do czego, i zaraz cos bede kminił.
Jak cos to macie te schematy co ja dorwalem tutaj, bardzo ładnie opisane. Zajmują tylko 0.5MB.
http://rapidshare.com/files/109784153/golf91.rar.html
[ Dodano: 23 Kwi 2008 14:54 ]
wlasnie dorwalem schemat z opisem ktory kabel do czego, i zaraz cos bede kminił.
Jak cos to macie te schematy co ja dorwalem tutaj, bardzo ładnie opisane. Zajmują tylko 0.5MB.
http://rapidshare.com/files/109784153/golf91.rar.html
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na moim schemacie brązowo zielony to przewód od czujnika temperatury płynu, jak dałeś mu masę to ECU "myśli" że bardzo gorąco i zuboża mieszankę. Sprawdź czy czujnik ma zasilanie 5V na swojej wtyczce bo wygląda że drugi jego kabel może być przerwany (brązowo-biały). Na moim schemacie 13 to brązowy jednak
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
no więc problem ze 13 pinem rozwiązany. W kablu idącym do wtyczki, czarnym do pinu 13-ego była masa, ale jzu jak rozebralem wtyczke to na odcinku 4 cm tą masę gdzieś gubił, musial się w srodku przerwac. Dałem mase tam z pod cewki. I pali na dotyk na cieplo i zomno.
Co do tego co mowi Paweł Marek, to byc moze przez to mi pali tyle benzyny, LPG zawsze pali 10-11 litrow. A benzyny najmniej ile mi sie udalo osiganac to 14l, a najweycej 20 litrow. Czyli przez ten kabel do ktorego wczesniej podłączylem mase a jej tam nie było, tak jakby na benzynie mi brał cały czas dawke taką jak na zimnym i palił jak smok..
Zaraz lookne to co mowisz.
[ Dodano: 23 Kwi 2008 16:59 ]
we wtyczce jest 5V. I są kabelki brązowo zielony i brązowo biały.
Czyli poprostu moze masy tam nei bylo, bo na zimno ma tam masy nei byc. Dopiero moze na cieplo by masa tam byla ?? A jadalem zeby do tego brązowo niebieskiego szła caly czas masa i dlatergo zubożał mięszankę.
Co do tego co mowi Paweł Marek, to byc moze przez to mi pali tyle benzyny, LPG zawsze pali 10-11 litrow. A benzyny najmniej ile mi sie udalo osiganac to 14l, a najweycej 20 litrow. Czyli przez ten kabel do ktorego wczesniej podłączylem mase a jej tam nie było, tak jakby na benzynie mi brał cały czas dawke taką jak na zimnym i palił jak smok..
Zaraz lookne to co mowisz.
[ Dodano: 23 Kwi 2008 16:59 ]
we wtyczce jest 5V. I są kabelki brązowo zielony i brązowo biały.
Czyli poprostu moze masy tam nei bylo, bo na zimno ma tam masy nei byc. Dopiero moze na cieplo by masa tam byla ?? A jadalem zeby do tego brązowo niebieskiego szła caly czas masa i dlatergo zubożał mięszankę.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Paweł Marek, no samochod działa ok, ale z tymi innymi przewodami nic nie robiłem skoro i tak we wtyczce bylo napięcie..
[ Dodano: 23 Kwi 2008 18:35 ]
Paweł Marek, no jeszcze jednak coś mi krude nie gra ://
Szlak by to ...
Teraz jak sie lekko rozgrzeje to na benzynie na wolnych obrotach nie równo pracuje ;/
[ Dodano: 23 Kwi 2008 18:35 ]
Paweł Marek, no jeszcze jednak coś mi krude nie gra ://
Szlak by to ...
Teraz jak sie lekko rozgrzeje to na benzynie na wolnych obrotach nie równo pracuje ;/
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
chosen jak numerujesz piny zebym wiedzial ktore kable sprawdzic ktory rzad od ktorej strony liczysz , i moze mi ktos napisac ktory pin mniej wiecej do czego jest
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
zajac, trudno mi tobie pomoc bo ty masz RPka, a tam nei ma digifanta z tego co wiem.
[ Dodano: 23 Kwi 2008 22:52 ]
Paweł Marek, zauwazylem ze ten problem z obrotami na benzynie dzieje sie tylko jak sie silnik lekko nagrzeje. Jak jest zimny to obroty elegancko trzyma bez niczego. Osiagnie 40-50 stopni to na benzynie zaczyna niue rowno pracowac :/
OCB???
[ Dodano: 23 Kwi 2008 22:52 ]
Paweł Marek, zauwazylem ze ten problem z obrotami na benzynie dzieje sie tylko jak sie silnik lekko nagrzeje. Jak jest zimny to obroty elegancko trzyma bez niczego. Osiagnie 40-50 stopni to na benzynie zaczyna niue rowno pracowac :/
OCB???
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Może sprawdź omomierzem czujnik temperatury ok 2,5 koma na zimnym i 250 omów na gorącym ze sporą tolerancją. A jeśli jest ok, to może mu potrzebna po tych przejściach regulacja składu na przepływce i obrotów na wtrysku śróbka?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości