Zdechł i nie chce zapalic, brak iskry...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr kwie 23, 2008 07:10

na schemacie ktory ci wrzucilem masz opisane piny na ecu
jak rozbierzesz kostke od ecu to w srodku powinny byc opisane kody
z kostki wyciagasz uszczelke i wyciagasz jej srodek i masz ja rozebrana
wtedy bedziesz wiedzial jakie kolory do jakich pinow
jezeli nie mam masy to podaj ja przy samej wtyczce



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr kwie 23, 2008 09:38

chosen, może głupia myśl ale filtr paliwa masz czysty? :P też tak miałem że mi po chwili gasł i co raz go kręciłem to szybciej gasł i w końcu już nie chciał to po godzinie dopiero odpalił i musiałem też go trzymać z wciśniętym gazem



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 23, 2008 14:50

adi87, aleś walnął :)

[ Dodano: 23 Kwi 2008 14:54 ]
wlasnie dorwalem schemat z opisem ktory kabel do czego, i zaraz cos bede kminił.


Jak cos to macie te schematy co ja dorwalem tutaj, bardzo ładnie opisane. Zajmują tylko 0.5MB.

http://rapidshare.com/files/109784153/golf91.rar.html


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr kwie 23, 2008 15:12

chosen pisze:aleś walnął :)
też się śmiałem jak mi ludzie gadali wymien filtr :P wkońcu wymieniłem i po kłopocie :P



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 23, 2008 15:39

adi87, dobra to Ci powiem dla ścislosci ze moj filtr ma 3 tys km.

[ Dodano: 23 Kwi 2008 15:43 ]
otworzylem wtyczke i zobaczylem ze do 13 biegnie przewod CZARNY a nie brązowy, A ten do ktorego mase przyczepilem to jest to dalszy jakis :)


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 23, 2008 16:04

na moim schemacie brązowo zielony to przewód od czujnika temperatury płynu, jak dałeś mu masę to ECU "myśli" że bardzo gorąco i zuboża mieszankę. Sprawdź czy czujnik ma zasilanie 5V na swojej wtyczce bo wygląda że drugi jego kabel może być przerwany (brązowo-biały). Na moim schemacie 13 to brązowy jednak


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 23, 2008 16:53

no więc problem ze 13 pinem rozwiązany. W kablu idącym do wtyczki, czarnym do pinu 13-ego była masa, ale jzu jak rozebralem wtyczke to na odcinku 4 cm tą masę gdzieś gubił, musial się w srodku przerwac. Dałem mase tam z pod cewki. I pali na dotyk na cieplo i zomno.

Co do tego co mowi Paweł Marek, to byc moze przez to mi pali tyle benzyny, LPG zawsze pali 10-11 litrow. A benzyny najmniej ile mi sie udalo osiganac to 14l, a najweycej 20 litrow. Czyli przez ten kabel do ktorego wczesniej podłączylem mase a jej tam nie było, tak jakby na benzynie mi brał cały czas dawke taką jak na zimnym i palił jak smok..

Zaraz lookne to co mowisz.

[ Dodano: 23 Kwi 2008 16:59 ]
we wtyczce jest 5V. I są kabelki brązowo zielony i brązowo biały.

Czyli poprostu moze masy tam nei bylo, bo na zimno ma tam masy nei byc. Dopiero moze na cieplo by masa tam byla ?? A jadalem zeby do tego brązowo niebieskiego szła caly czas masa i dlatergo zubożał mięszankę.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 23, 2008 17:00

chosen, jesteś blisko, a potem cała noc picia ze szczęścia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Yanneq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Yanneq » śr kwie 23, 2008 17:11

mam problem ze swoim golfikiem zmienialem w nim przełacznik światel i mi cos strzelilo w przewodach i nie mam teraz przednich swiatel dmuchawy i wycieraczek co moze byc ?? moze jakis przekaznik bo bezpieczniki wszystkie cale



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 23, 2008 18:28

Paweł Marek, no samochod działa ok, ale z tymi innymi przewodami nic nie robiłem skoro i tak we wtyczce bylo napięcie..

[ Dodano: 23 Kwi 2008 18:35 ]
Paweł Marek, no jeszcze jednak coś mi krude nie gra ://
Szlak by to ...

Teraz jak sie lekko rozgrzeje to na benzynie na wolnych obrotach nie równo pracuje ;/


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr kwie 23, 2008 19:20

chosen, a no to spoko z tym filtrem :P
Yanneq, temat załóż bo jak ja widzę jak ktoś komuś w temacie opisuje swój problem to...



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr kwie 23, 2008 19:48

chosen jak numerujesz piny zebym wiedzial ktore kable sprawdzic ktory rzad od ktorej strony liczysz , i moze mi ktos napisac ktory pin mniej wiecej do czego jest

Obrazek


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 23, 2008 22:51

zajac, trudno mi tobie pomoc bo ty masz RPka, a tam nei ma digifanta z tego co wiem.

[ Dodano: 23 Kwi 2008 22:52 ]
Paweł Marek, zauwazylem ze ten problem z obrotami na benzynie dzieje sie tylko jak sie silnik lekko nagrzeje. Jak jest zimny to obroty elegancko trzyma bez niczego. Osiagnie 40-50 stopni to na benzynie zaczyna niue rowno pracowac :/

OCB???


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 23, 2008 22:58

Może sprawdź omomierzem czujnik temperatury ok 2,5 koma na zimnym i 250 omów na gorącym ze sporą tolerancją. A jeśli jest ok, to może mu potrzebna po tych przejściach regulacja składu na przepływce i obrotów na wtrysku śróbka?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 252 gości