Jak zamontowac hamulec hydrauliczny?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw kwie 03, 2008 17:01

Ciężko to stwierdzić, bo tam są dwa tłoczki w jednym cylinderku i one są jakby zależne od siebie - chcesz minimalną (ściśniętą) długość tłoczka i maksymalną (cylinderek z tłoczkami luzem)?
nie rozumiem :) ale chodzi mi o:
skok tłoczka czyli jaka jest ronica miedzy polozeniem - najbardziej schowany - maksymalnie wysunięty. Tłoczki są dwa to prawda , ale to nie jest dla mnie istotne akurat.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob kwie 05, 2008 09:14

sas_gti pisze:chodzi mi o:
skok tłoczka czyli jaka jest ronica miedzy polozeniem - najbardziej schowany - maksymalnie wysunięty.
- ok. Ja zmierzyłem długość całego cylinderka z tłoczkami (od główki jednego tłoczka do drugiego). Przy wysuniętych obu tłoczkach jest 90mm, przy ściśniętych na maxa jest 65mm.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 405 gości