Bicie na kierownicy + trzesienie całej budy - przyczyna?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ROF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 12, 2007 01:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ROF » czw mar 12, 2009 02:11

no to jak już temat odświeżony, to przyczyną były "przehamowane" opony letnie (właśnie od tego że na mokrym zachowywały się jak na lodzie), dodatkowo były krzywe felgi. Kupiłem komplet nowych opon, chłopaki wyprostowal felgi i jest super.

Generalnie nauka płynie taka, że opony tylko nówki, nie kupie już używek.
Dodatkową nauką może być to, że w wulkanizacji nie zawsze pracują osoby nadające się do tego fachu. U jednego wulkanizatora jakbym pojechał milion razy to by milion razy wyważali i zamieniali przód z tyłem, a u drugiego założyli na maszyne koło rozkręcili i od razu diagnoza, że opona przehamowana, czyli wypłaszczona w jednym miejscu od hamowania.

pozdrawiam



jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » czw mar 12, 2009 14:42

Jeżeli ktoś ma problem z drganiami na kierownicy proponuje zacząć od luźno osadzonych kołpaków. U mnie to było przyczyną.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości