no to jak już temat odświeżony, to przyczyną były "przehamowane" opony letnie (właśnie od tego że na mokrym zachowywały się jak na lodzie), dodatkowo były krzywe felgi. Kupiłem komplet nowych opon, chłopaki wyprostowal felgi i jest super.
Generalnie nauka płynie taka, że opony tylko nówki, nie kupie już używek.
Dodatkową nauką może być to, że w wulkanizacji nie zawsze pracują osoby nadające się do tego fachu. U jednego wulkanizatora jakbym pojechał milion razy to by milion razy wyważali i zamieniali przód z tyłem, a u drugiego założyli na maszyne koło rozkręcili i od razu diagnoza, że opona przehamowana, czyli wypłaszczona w jednym miejscu od hamowania.
pozdrawiam
Bicie na kierownicy + trzesienie całej budy - przyczyna?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości