
W poniedziałek obejrzę sobie te sondy BOSCHa uniwersalne z tą całą aparaturą do podłączenia i rozejrzę się za wtyczką ewentualnie.... muszę coś zrobić, bo mi spalił teraz (mierzone ostatnio) 11,4 litra w mieszanym cyklu (110 km w mieście i sporo korków i 60 w trasie przy prędkości do 100km/h)....
Znajomy mechanik powiedział, że jak coś to mi to podłączy i będzie gwarancja, że to działać będzie.... Sprawdzi testerem sondę, potem na VAGu czy nie łapie błędu i jak pracuje...
A tymczasem jutro łapie się za wymianę sworznia lewego i za zrobienie czegoś z hamulcami z tyłu (bębny), bo jeden hamuje na 50%, a drugi na 100%.... a ręczny ładnie chodzi i równo łapie.... Dziś byłem właśnie na przeglądzie, na tych wszystkich wałkach i szarpakach....



[ Dodano: 03 Mar 2008 19:43 ]
Temat budzę jeszcze raz.... sonda oryginalna BOSCH zamontowana (razem z wtyczką oryginalną). Napięcie było niby na tej kostce od auta, ale po podłączeniu sondy na Voltomierzu 0.0V, po przejechaniu 10 km i rozgrzaniu silnika też 0.0 V, silnik jak chodził tak chodzi, żadnych zmian....
Może reset kompa czy jeszcze coś?