pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt wrz 20, 2005 13:44

mam pytanko gdzie kupiles ten zaworek..ile zapłaciłes i czy dokładnie to ten co na zjdeciu??koło filtra powietrza??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
wolf243
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:08
Lokalizacja: Wrocław/Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: wolf243 » wt wrz 20, 2005 17:28

Taki zaworek (N75) w ASO (we Wrocławiu) to koszt około 220zł.

[ Dodano: Wto Wrz 20, 2005 17:31 ]
ćwikła pisze:mam pytanko gdzie kupiles ten zaworek..ile zapłaciłes
Taki zaworek (N75) w ASO (we Wrocławiu) to koszt około 220zł.

ćwikła pisze:koło filtra powietrza??
tak, tam gdzie wskazuje strzałka na zdjęciu , ale u mnie troszku inaczej wygląda ten zaworek


[size=125][b]NOTEBOOKI [color=#FF0000]I[/color][color=green]B[/color][color=blue]M[/b][/color] seria [b]T[/b][/size]

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » śr wrz 21, 2005 08:15

to troche dziwna sprawa, bo ja np. w golfie III 1,9 TDi Variant, 3000 obr mam na 5 biegu dopiero w okolicach 150 km/h, wiec troche mnie dziwi ze ktos ma na 5 3000obr i tylko 120km/h



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Mam i ja

Post autor: Razal » śr wrz 21, 2005 09:16

icemaster pisze:to troche dziwna sprawa, bo ja np. w golfie III 1,9 TDi Variant, 3000 obr mam na 5 biegu dopiero w okolicach 150 km/h, wiec troche mnie dziwi ze ktos ma na 5 3000obr i tylko 120km/h
U mnie podobnie :)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr wrz 21, 2005 09:22

u mnie to samo wiec icemaster sie nie martw...tak jest w zwykłych dieslach jak opisujesz


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » śr wrz 21, 2005 12:22

ćwikła pisze:u mnie to samo wiec icemaster sie nie martw...tak jest w zwykłych dieslach jak opisujesz
tzn jak?



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr wrz 21, 2005 13:12

TZN ZE PRZY 3 TYS OBROTOW TAKZE MAM COS OK 140-150 A NIE JAK INNI PISZA ZE 120.(TAK JEST W ZWYKŁYCH DIESLACH)


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
icemaster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt sie 26, 2005 18:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: icemaster » śr wrz 21, 2005 13:24

no wlasnie , a temat i problem dotyczy TDi, dlatego bylem zaskoczony.....



maciekc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn maja 23, 2005 15:41
Lokalizacja: PL

pomocy z golfem1.9TDI ,1Z

Post autor: maciekc » sob wrz 24, 2005 14:24

O CO WAM CHODZI Z TYMI 3 TYS. I 150KM/H CZYTAJCIE DOKLADNIE POSTY.POZDRO



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 79 gości