zawory klepią

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr lut 06, 2008 17:41

kogan77 pisze:przed zamontowaniem ścisnąć w imadle, aby wydusić z nich olej - KONIECZNIE
tego nie slyszalem, mam zamair wymienic, ale w fotoporadzie na forum nie ma zeby cos takiego robic. Trzeba tylko je tam wstawic i potem poczekac 2-3h az się ułożą - tylko tego nie rozumiem, wkładam szklanki, zkręcam wsyztsko i nie ruszam silnikiem, wiec jak do cholery się one same ułożą???


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Majew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pt sie 10, 2007 13:31
Lokalizacja: Kraków/Bielsko-Biała

Post autor: Majew » śr lut 06, 2008 18:06

krzysztof w pisze:i odpalał autko na popych
tak to się syrene,albo malucha odpala :helm:



Robert KR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt paź 05, 2007 16:41

Post autor: Robert KR » śr lut 06, 2008 18:10

krzysztof w pisze:Pewnie odkładał zmiane paska na potem bo jest ok. i odpalał autko na popych.
No,niestety nie.Paski wymienia na czas... :chytry:
A palenie na popych?Też mi pomysł.. :bajer:
Ostatnio zmieniony śr lut 06, 2008 18:11 przez Robert KR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 06, 2008 18:23

chosen pisze:wiec jak do cholery się one same ułożą???
pod wpływem dłużej działającej siły ściskającej sie skrócą, do takiego rozmiaru coby potem zawór nie walnął w tłok jak zapalisz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr lut 06, 2008 23:14

Paweł Marek, No ale ja je tam poprostu wkładam, i na nie tylko wałek rozrzadu nakladam, to co je tak WSZYTSKIE dociśnie ??


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

krzysztof w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
Lokalizacja: na odludziu
Kontakt:

Post autor: krzysztof w » czw lut 07, 2008 00:02

GUTI naucz się czytać posty. :grin:


Św. Krzysztof jeździ z nami tylko do prędkości 120 km/h, po czym swoje miejsce odstępuje św. Piotrowi.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw lut 07, 2008 20:03

Kurde, to tak cyz siak, musze ściągać pasek rozrządu, czy dam radę go jakos zepchnąć z paska, czy musze poluzowywac napinacz i ściągac??? (nic mi się nie przestawi oprócz rozrządu??) A co do szklanek, to jak je wyjme ?? magnesem ?? I Jak jest z tym sciskaniem czy układanie szklanek ???? Bo jzu nei wiem, czy ja je kupie, to co mam z nimi zrobic ?? nic nie robic, tylko włożyc w silnik, założyc podpory, klawiaturkę, i poprostu nic nie robic, tylko czekac 3h az sie "same" ułożą??


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kipek21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:22
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: kipek21 » czw lut 07, 2008 20:55

No panowie dzisiaj mechanior mierzył mi ciśnienie na tłokach, na trzech wyszło trochę ponad 9 atm , a na czwartym ponad 10 atm, nie znam się za bardzo na tym, ale mechanior powiedział, że nie ma tragedii, ale igła to też nie jest, także zlikwiduje tylko te stukanie i będzie git :bigok:


[img]http://img155.imageshack.us/img155/9865/jedzepd6lu6zm8.jpg[/img]

Sprzedam Nokie 5310.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 07, 2008 20:59

chosen pisze:to co je tak WSZYTSKIE dociśnie ??
dokręcając wałek pokonujesz opór sprężyn zaworowych, one scisną szklanki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » czw lut 07, 2008 21:04

witam na ten przebieg co piszesz to twoj silnik powinien chodzic jeszcze jak złoto biorąc pod uwage niskie warunki atmosferyczne i to ze masz gęsty olej mineralny dlatego masz takie stukanie olej dobrze sie nie rozprowadza co naj wyzej mozesz wymienic popychacze szklanki a tak to smigaj szkoda rozbierac fury :)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lut 07, 2008 21:33

tomassss24 pisze:niskie warunki atmosferyczne

a jak beda wysokie ?
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 21:34 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 353 gości