Strona 3 z 3

: czw mar 25, 2010 14:23
autor: mundes
AEX odwieczny problem .Mój pali 13l w mieście VAG nie pokazuje żadnych błędów mimo wszystko wymieniłem sonde, świece,przewody WN ,czujnik temperatury, wyciąłem katalizator bo ktoś stwierdził ze moze być zapchany i dalej to samo. Byłem ustawić zapłon i tu pojawił się nowy problem przed ustawieniem silnik chodził równo obroty nie falowały a teraz potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu i obroty wariują a podobno zapłon był przestawiony 10 stopni a jak palił 13 l tak nadal pali.I moze ktoś mi powie w czym tkwi problem .Kiedyś auto paliło mi 8l w mieście i 5,5l na trasie.

[ Dodano: 28 Mar 2010 00:16 ]
Czy ktoś mi wreszcie coś doradzi?

: sob maja 15, 2010 07:06
autor: TomiTT
Witam. Ja mam 1.6 AEE. Od bardzo długiego czasu silnik szarpie po puszczeniu i dodaniu gazu, nie są to poduszki silnika, ponieważ widać na obrotomierzu skoczenie obrotów w dół i w górę. Niedawno wymieniłem sonde bo mi padła oraz kable WN. Po wymianie sondy auto odżyło było stabilne po puszczeniu gazu ale nie na długo. Obecnie jest to co przed wymiana sondy. Czy wyprzedzenie zapłonu będzie miało wpływ na to zamulanie i szarpanie podczas puszczenia i dodania gazu?

: sob maja 15, 2010 13:10
autor: Montrey1990
Witam Ja bym postawil na walnieta sonde lambda u mnie tak bylo i niepotrzebnie wymienilem duzo innych czesci a bylem na Vagu i pokazalo mi tylko krokowiec uszkodzony wymienilem krokowca i nadal to samo a komp nie pokazal sondy a byla uszkodzona wymienilem sonde i wszystko ok takze obstawiam na 99% sonda