Strona 3 z 3

: pn lis 05, 2007 18:32
autor: szatanek
Ale zauważcie jak żarówkę o napięciu znamionowym 12V zasilimy z prostownika napięciem 6V to taka żarówka świeci żółto i daje mało światła, jak ją natomiast zasilimy ją nap. 12V i podkręcimy amperarz to ilość światła sie żwiększa i jego kolor tez. Więć kolor światła i jego ilość jest napewno jakoś ze sobą powiązane.

: pn lis 05, 2007 18:52
autor: MarCons
Ja ostatnio zakupiłem Philips Bluevision i jestem bardzo zadowolony, światło z żółtego zrobiło się białe... efekt naprawdę rewelacyjny :)

: pn lis 05, 2007 19:48
autor: KonradC
w zasadzie wybór jest Twój: albo lans, albo dobre oświetlenie
czemu można mieć jedno i drugie XD5 :bigok:
widziałem je już na autkach i jednym miałem przyjemność jechać, i moje philipsy vision coś tam
Wypadały kiepściutko

: pn lis 05, 2007 21:44
autor: adas01
KonradC pisze:czemu można mieć jedno i drugie XD5 :bigok:
ok, tylko wtedy są takie możliwości moim zdaniem:
- żarówki są 100w (nielegal, brak homologacji)
- żarówki są 55w, ale są wewnętrznie tak wyżyłowane, że nie poświecą długo (tzn. żeby odpowiednia ilość światła przebiła się przez niebieską bańkę, to wewnątrz musi powstawać sporo światła "na zapas" - czyli jeśli żarówka z niebieskim filtrem da nam max. dopuszczalne dla H4 1150 lumenów, to w rzeczywistości musi produkować ich jeszcze sporo więcej - a jak widać w testach, wszelkie coolblue czy bluevision wypadają w dolnych granicach normy, czyli bliżej 850-900lm)

oczywiście chciałbym się kiedyś mocno zdziwić pozytywnie :) czyli mieć możliwość nabycia homologowanej żarówki dającej dużo bardzo białego światła. jeśli masz jakiekolwiek testy świetlne owych żarówek, to z chęcią bym zobaczył - tym bardziej, że nie jesteś pierwszą osobą, która zachwala właśnie XD5 na forum

: ndz lis 11, 2007 14:38
autor: maler
A jakie w golfie mk4 powinny byc zarowki swiatel mijania?? W ksiazce ktora posiadam napisane jest ze ze powinny byc H2, a czytam na forum ze montujecie H7, H4.