: pn kwie 25, 2005 15:06
mam 1.4 i pali mi 12 gazu a na trasie okolo 9-10. Troche maly silnik wogole kopa nie ma, ale co sie dziwic jednak golf 3 troche wazy. jechalem im 155 i nie wiem czy wiecej pojdzie. A ile wy jechaliscie 1.4 ?
ok, mialem 1.3 fakt faktem bity strasznie, ale silniczek w dobry stanie, w miesie 8 minimum palilo do 9 nawet - GTI 1.8 pali mi 9 srednio, na trasie fakt moze i dalo sie z 1.3 wydusic 6-6,5 ale jak jadac? 90 km/h? pochlastac sie mozna, gietej pali mi 7-8 w trasie. Nie oszukujmy sie, te 1.4 czy tez 1.3 sa moze oszczedne ale w kwestji ubezpieczenia, ceny czesci ale nie spalania, to co sie traci na takiej pojemnosci i mocy nie przeklada sie na oszczednosc na paliwie i tego mi nie udowodnisz. Maly silnik zeby nim jezdzic normalnie (nie mowie o tym zeby po odcieciach jezdzic) musisz bardziej wysilic niz silnik z zapasem mocy,Groszek pisze:To ja dopowiem tak jak bym miał kupić Golfa 1.8 MK3 to już na pewno nie tej marki i z tak słabym silniczkem w porównaniu do innych samochodów, a jak już wyżej pisałem 1,3 lub 1,4 nie służy do jazdy sportowej a jak komuś bierze 15 no to niech spali swój samochód bo większego padła już być nie może i właśnie tacy co sprzedają swoje samochody wpędzają ludzi w maliny wyłojone i z katowane a mówią że spalanie w normie. Więc na złom a nie do ludzi.MaLiBU pisze:hehe,![]()
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...
Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnieAcha co do tego softu z 1.6 w 1.4 ze niby to robi 75KM
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4
Ale ostra dyskusja!!! To lubię! A teraz Wam powiem, że mówicie o tu o faktach oczywistych. Silnik ABD jest słaby, chociaż ja jechałem nim 172 km/h i do dziś mój mi wystarcza. A jeżdżę nim często po trasie Olsztyn-Warszawa. Na niej nie jeździ się wolno.Sylvo23 pisze:Ludzie albo wymacie złomy albo ja ma udany silnik ,mam 1,4 ABD pali mi przy jezdzie na trasie z szybkoscia ok 80-100 ok 5L na 100 a w miescie przy spokojniej jeżdzie lekko ponad 6-6,5, a przy kacie czyli jazda od 4000-6000 rpm od 8 do 15 L na 100, a jesli chodzi o temat główny kup sobie komputer z 1,8 90km wyciąg z niego układzik (na podstawce), przłuz do swojego 1,4 i masz z 60km(44kw) -75km prawie moj był sprawdzany na hamowny w Rzeszowie i miał 74 km,i oc wy na to chłopaki, a silnik na orginalnym sterowniku naprawde mało pali, tylko macie sondy chłopaki pozatykane stad spalanie w waszych maszynach