[MK2 1.6 PN] Czy zawsze poszarpuje po przełączeniu na beznz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

naian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:51
Lokalizacja: Trzebiatów
Kontakt:

Post autor: naian » pt kwie 29, 2005 09:58

NAjbardziej wali spod maski. Jak sie zatrzymam i wloze nocha :) pod maske to az kreci. Ale dzieki za odpowiedzi przynajmniej wiem ze moje spostrzezenia sa trafione!



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt kwie 29, 2005 10:06

no to już powoli wiesz @!! załączasz nagrzewnice i to co masz pod maską wnika do kabiny :)
niech spryska wszystkie złącza pianką lub jesli chcesz byc szybszy weź mydło zrób obfitą piane (taka jak u golibrodów kiedyś była) albo jakąś pianka (np do golenia) nakładając na złącza przewodów zobacz czy nie ma bąbelków..jesli tak to znaxzy , że masz nieszczelność. Firmy gazowe maja takie testery w atomizerach jak np. lakiery dla graficiarzy..i to jest tez taka pianka która spryskują...
powodzenia....


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » czw maja 05, 2005 12:26

J_JASIU!!!!!!!!!!!!!!!111
Jutro jade i wymienia mi reduktor na nowy...hmm...........ciekawe :chytry:

pozdrawiam Cię~!! i dzieki za komentarze!!


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw maja 05, 2005 17:01

naian pisze:NAjbardziej wali spod maski. Jak sie zatrzymam i wloze nocha :) pod maske to az kreci. Ale dzieki za odpowiedzi przynajmniej wiem ze moje spostrzezenia sa trafione!
Jak czuć pod machą to masz nieszczelność w układzie gazowym, nie powinno być czuć gazu ani w komorze silnika ani w kabinie. Miałem w 1,6 PN i 1.8 RP installki gazowe i nic nigdy nie było czuć gazem. Gazmen robi cię w ciula niech sprawdzi dokładnie wszystkie połączenia rozpuszczonym mydłem (nadal najlepszy sposób) na zimnym silniku. A jeżeli to nic nie da to testerem elepstronicznym trzeba szukać przecieku, no chyba że chcesz popatrzeć z nieba na nas wszystkich. A może masz źle ustawioną dawkę gazu.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw maja 05, 2005 17:06

vwmadison pisze:J_JASIU!!!!!!!!!!!!!!!111
Jutro jade i wymienia mi reduktor na nowy...hmm...........ciekawe :chytry:

pozdrawiam Cię~!! i dzieki za komentarze!!

No własnie bardzo ciekawe (takie awarie jakie opisałeś są znikome, ciekawe jak będzie się autko sprawowało po tym wszystkim), moim zdaniem był on wadliwy, ale ja nie jestem mechaniorkiem, robię w całkiem innej branży. Nie ma problemu, ciekawi mnie jak wygląda filterek gazu u ciebie.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » czw maja 05, 2005 20:53

heh..mysle, że to kwestia karmelu w gazie który sie wytworzył....Bo jak nacisnałem membrane w otworze kompensacyjnym na pół sekundy to gaz podał i rozkleił dzwigienke od gumki - i odpalił za 1 -szym razem..Chciałem na Lovato ale podobno maja teraz g.....ne partie i ponownie mi zamontuja L.Renzo.... zobaczymy.....
Filterek mysle ok....moga jutro zobaczyć ale nie sądze....ma tylko ok 4000 km przejechane..a karmel sie wytrącał przy zmianie stanu skupienia na lotny z ciekłego....
Kiedyś widziałem filterki po 50 000 km nie zmieniane i więcej....Szare, ciężkie i zamulone..az się sypał taki pyłek...a śmierdziały :chytry: A klienci "auto nie chce jechać" hahaha... no ja sie nie dziwie..
U mnie tylko reduktor.....I czekam na pismo z BP odnosnie gazu..Juz stracili klienta....mam awersje..
A tak odnosnie oszczedzania na gazie to jak niektórzy włożą ten LPG, to jak mam przejechać kilka km na benzynie to tragedia osobista....lamentuja....ehhhhh
pzdrowionka..niebawem następny post odnośnie spostrzeżeń :)


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw maja 05, 2005 23:48

O jaki karmel chodzi??


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 06, 2005 10:42

taki co sie w reduktorze wytrącił...miałem to przy dzwigience..strasznie się lepiło........i to może też było powodem trudności w odpalaniu na zimnym silniku....heh...

Własnie mam zmieniuny reduktor......pojeździmy , zobaczymy.....


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » pt maja 06, 2005 13:19

vwmadison pisze:taki co sie w reduktorze wytrącił...miałem to przy dzwigience..strasznie się lepiło........i to może też było powodem trudności w odpalaniu na zimnym silniku....heh...

Własnie mam zmieniuny reduktor......pojeździmy , zobaczymy.....
Hm...... nigdy z czymś takim się nie spotkałem, z taką smołą, która się zbiera w parowniku to tak ale z karmelem??? Nigdy. Widziałem jak wymieniali mi membrany w parowniku to były czarne ale żeby się coś kleiło to nie widziałem. Co do filterka to sam zrobiłem na filterku LPG 60 tyś ale po wyjęciu go zrobiła się niezła kupka takiego pyłu, jak to jeździło sam nie wiem. No ale teraz dbam już o te sprawy. :grin:


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 06, 2005 16:15

j_jasiu!!!!!!!
hmm....właśnie..to taka cieniuteńka warstewka i klejące....jak oda z cukrem..Mysle, że jak bym tankoweał podobny gaz to w końcu by mi reduktor kapletnie stanął.....
Obecnie odpala dobrze :) a np. słyszałem , że była partia Lovato, że niby tak sie odlało i były małe wżery itp...i gaz jak sie gdzieś przykleił..lub zasyfił to szedł po całości..i trzeba było piłować pewne elementy w reduktorze......
pozdrawiam Jasiu Cie i powodzenia.... :)
PS. Baw sie dobrze na Majó(v)wce :pub:


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » czw kwie 05, 2007 23:47

Ta kupka takiego pyłu to magnes a na nim opiłki żelaza które są w gazie. Magnes musi zostać razem z nowym filterkiem żeby wyłapywać opiłki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 293 gości