Strona 3 z 3

: czw wrz 13, 2007 16:29
autor: vfl
Jezeli to kat to jak to sprawdzic?

Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?

Co z tego idzie doszukac sie po podlaczeniu kompa, albo w co jak postukac lub czego szukac, zeby to sprawdzic...

: czw wrz 13, 2007 17:26
autor: Paweł Marek
vfl pisze:Jezeli to kat to jak to sprawdzic?
załóżmy że rozpadł się wkład katalizatora co sie zdarza i jakiś kawałek przytkał dalej rurę. Najprościej będzie go po prostu wyjąć i zajrzeć. Jeśli sa w nim jakies resztki wkładu to wybij je meizlem do końca i załóż pusty kat. Nie powinno bvyć problemów z sonda, ja tak mam, 2E to też digifant chociaż starszy. Jeśli w kacie mało co zostało to trzeba założyć że coś w dalszych kawałkach wydechy sie zatkało, ale powinno wypaść jak się je powyciaga i postyka po nich.
vfl pisze:Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?
normalnie, jedź do kogoś z lampa stroboskopową, niech sprawdzi wyprzedzenie zapłonu na wolnych i czy sie zmienia po dodaniu gazu.
Te dwie rzeczy na poczatek, potem podpięcie do kompa. Mżna od razu po sprawdzeniu kata podpiąć się do kompa, zależy jakie masz możliwości.

: czw wrz 13, 2007 18:12
autor: vfl
Paweł Marek pisze:
vfl pisze:Jezeli to kat to jak to sprawdzic?
załóżmy że rozpadł się wkład katalizatora co sie zdarza i jakiś kawałek przytkał dalej rurę. Najprościej będzie go po prostu wyjąć i zajrzeć. Jeśli sa w nim jakies resztki wkładu to wybij je meizlem do końca i załóż pusty kat. Nie powinno bvyć problemów z sonda, ja tak mam, 2E to też digifant chociaż starszy. Jeśli w kacie mało co zostało to trzeba założyć że coś w dalszych kawałkach wydechy sie zatkało, ale powinno wypaść jak się je powyciaga i postyka po nich.
vfl pisze:Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?
normalnie, jedź do kogoś z lampa stroboskopową, niech sprawdzi wyprzedzenie zapłonu na wolnych i czy sie zmienia po dodaniu gazu.
Te dwie rzeczy na poczatek, potem podpięcie do kompa. Mżna od razu po sprawdzeniu kata podpiąć się do kompa, zależy jakie masz możliwości.
Chyba wszystko jakos sobie zakombinuje - dzieki.

A co do problemu to sie pogłębia...
Po 6 dniach od zauważenia problemu (najpierw moglem jechac bolem 200, potem już tylko 160) kolejne zmiany:
Teraz już wyraźnie odczuwam braki mocy na wysokich obrotach na niższych biegach - może to wam ułatwi życie i powie coś więcej o moim problemie...