GTI 16V traci moc na 4 i 5 biegu!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vfl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt lis 04, 2005 14:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vfl » czw wrz 13, 2007 16:29

Jezeli to kat to jak to sprawdzic?

Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?

Co z tego idzie doszukac sie po podlaczeniu kompa, albo w co jak postukac lub czego szukac, zeby to sprawdzic...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 13, 2007 17:26

vfl pisze:Jezeli to kat to jak to sprawdzic?
załóżmy że rozpadł się wkład katalizatora co sie zdarza i jakiś kawałek przytkał dalej rurę. Najprościej będzie go po prostu wyjąć i zajrzeć. Jeśli sa w nim jakies resztki wkładu to wybij je meizlem do końca i załóż pusty kat. Nie powinno bvyć problemów z sonda, ja tak mam, 2E to też digifant chociaż starszy. Jeśli w kacie mało co zostało to trzeba założyć że coś w dalszych kawałkach wydechy sie zatkało, ale powinno wypaść jak się je powyciaga i postyka po nich.
vfl pisze:Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?
normalnie, jedź do kogoś z lampa stroboskopową, niech sprawdzi wyprzedzenie zapłonu na wolnych i czy sie zmienia po dodaniu gazu.
Te dwie rzeczy na poczatek, potem podpięcie do kompa. Mżna od razu po sprawdzeniu kata podpiąć się do kompa, zależy jakie masz możliwości.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

vfl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt lis 04, 2005 14:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vfl » czw wrz 13, 2007 18:12

Paweł Marek pisze:
vfl pisze:Jezeli to kat to jak to sprawdzic?
załóżmy że rozpadł się wkład katalizatora co sie zdarza i jakiś kawałek przytkał dalej rurę. Najprościej będzie go po prostu wyjąć i zajrzeć. Jeśli sa w nim jakies resztki wkładu to wybij je meizlem do końca i załóż pusty kat. Nie powinno bvyć problemów z sonda, ja tak mam, 2E to też digifant chociaż starszy. Jeśli w kacie mało co zostało to trzeba założyć że coś w dalszych kawałkach wydechy sie zatkało, ale powinno wypaść jak się je powyciaga i postyka po nich.
vfl pisze:Jezeli to zaplon, to jak to sprawdzic?
normalnie, jedź do kogoś z lampa stroboskopową, niech sprawdzi wyprzedzenie zapłonu na wolnych i czy sie zmienia po dodaniu gazu.
Te dwie rzeczy na poczatek, potem podpięcie do kompa. Mżna od razu po sprawdzeniu kata podpiąć się do kompa, zależy jakie masz możliwości.
Chyba wszystko jakos sobie zakombinuje - dzieki.

A co do problemu to sie pogłębia...
Po 6 dniach od zauważenia problemu (najpierw moglem jechac bolem 200, potem już tylko 160) kolejne zmiany:
Teraz już wyraźnie odczuwam braki mocy na wysokich obrotach na niższych biegach - może to wam ułatwi życie i powie coś więcej o moim problemie...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 341 gości