Strona 3 z 4
: śr sie 15, 2007 10:03
autor: TAZ
2.0 16V, a chłodnice oleju mam z BMW e30 2,5 litrowej.
: śr sie 15, 2007 10:26
autor: ZMIENNIK1313
TAZ pisze:2.0 16V, a chłodnice oleju mam z BMW e30 2,5 litrowej.
sorki że pytam i to wszystko da się jakoś zamontować i będzie to miało ręce i nogi takie wynalazki????
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: śr sie 15, 2007 11:03
autor: TAZ
ZMIENNIK1313 pisze:TAZ pisze:2.0 16V, a chłodnice oleju mam z BMW e30 2,5 litrowej.
sorki że pytam i to wszystko da się jakoś zamontować i będzie to miało ręce i nogi takie wynalazki????
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Wspornik filtra oleju z GTI, węże zakuwane na nowo, chłodnica mieści 0,7 litra oleju i jest mega wydajna, trzeba po prostu dolać go więcej i tyle. Termostat robi swoje ale go obniżę żeby chłodził niżej.
: śr sie 15, 2007 11:05
autor: toffic
Wiatraki podwójne z Passata z klimą i do tego chłodnica z VR6
: śr sie 15, 2007 11:07
autor: ZMIENNIK1313
TAZ pisze:ZMIENNIK1313 pisze:TAZ pisze:2.0 16V, a chłodnice oleju mam z BMW e30 2,5 litrowej.
sorki że pytam i to wszystko da się jakoś zamontować i będzie to miało ręce i nogi takie wynalazki????
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Wspornik filtra oleju z GTI, węże zakuwane na nowo, chłodnica mieści 0,7 litra oleju i jest mega wydajna, trzeba po prostu dolać go więcej i tyle. Termostat robi swoje ale go obniżę żeby chłodził niżej.
ooo to rochę zachodu jest ale jednak można dzięki za odpowiedź!
: śr sie 15, 2007 11:18
autor: lw
ma ktoś foto takiej chłodnicy od vr6 bo mam wrażenie że dolny wąż będzie miał problem bo tam jest alternator i jest mało miejsca. wyjścia muszą być tak:
-dolny od strony kierowcy
-górny od strony pasażera
widać to na foto
ps:
silnik montowałem jeden dzień w dwie osoby, potem czekałem tydzień za osiami a w tym czasie roiłęm elektryke
trochę galimatias ale można wprowadzić to do seryjnej produkcji.
efekt: na postoju jak dodasz gwałtownie gaz to karoseria unosi się z przodu o jakieś 1,5cm, szok! i to wszystko bez ingerencji w silnik, jest seryjny!
: śr sie 15, 2007 11:58
autor: chosen
lw pisze:efekt: na postoju jak dodasz gwałtownie gaz to karoseria unosi się z przodu o jakieś 1,5cm, szok! i to wszystko bez ingerencji w silnik, jest seryjny!
Ładnie:D
Muscle Car sie zrobił :>
: śr sie 15, 2007 12:12
autor: TAZ
Kolejny projekt mój będzie miał to pod maską
B16A1
Zgadnijcie co to.
: śr sie 15, 2007 13:05
autor: chosen
no pewnie honda, z crxa silnik?
: śr sie 15, 2007 13:07
autor: Itor
TAZ pisze:Kolejny projekt mój będzie miał to pod maską
B16A1
Zgadnijcie co to.
honda vtec - malina
pierwszy od gory:
http://www.zerolift.com/engines/honda/honda.htm
: śr sie 15, 2007 19:06
autor: Marioo
Tutaj masz wymiary (schemat)
http://moto.allegro.pl/item223992790_ch ... 65249.html
a tu mas zdjecie samej chlodnicy tylko ze od sharana i nie wiem czy jest taka sama
http://moto.allegro.pl/item225218532_ch ... 8_vr6.html
: śr sie 15, 2007 19:59
autor: lw
dzięki marioo ale to nie to, dolne wyjście mósi być z drugiej strony.
pozdrawiam
: śr sie 15, 2007 20:28
autor: Marioo
dalem przykladowe foty z allegro od vr6 z tego co widze to w golfie i podobnych vr sa takie same, a moze przypasowac np. taka od calibry
http://moto.allegro.pl/item222395004_ca ... _nowy.html ma wyjscie z drugiej strony mala nie jest takie tylko moje przyklady
[ Dodano: Sro Sie 15, 2007 20:29 ]
albo taka jezeli sprawdza sie w vectrze 2.0 i 2.5 to tu tez powinna schlodzic
http://moto.allegro.pl/item226060957_ch ... 2_5_v.html
: śr sie 15, 2007 21:37
autor: lw
dzięki marioo, sprawdzę czy mi to wejdzie.