Strona 3 z 3

: pt sie 17, 2007 07:27
autor: Marihuana Man
Skrzynka AUG montowana była w golf II prawie we wszystkich silnikach 1,8 (poza 75KM)... Poza tym w polo '96 w silniku 1,6 100KM

: pt sie 17, 2007 09:31
autor: Marioo
wiec szukm tez takiej skrzyni moze bedzie latwiej i taniej znalezc jezeli pasuje dzieki za podpowiedz.

[ Dodano: Pią Sie 17, 2007 09:48 ]
A moze jeszcze jakas skrzynia bedzie pasowac do silnika 2e juz wiem ze jest ACM CHE i AUG z mk2 a moze jeszcze jakies propozycje bo znalezc skrzynie do 2e taka jaka byla seryjnie za dobre pieniadze to jest straszne!

: pt sie 17, 2007 11:46
autor: Corvax
pusty pisze:nazwa GTI powinna do czegoś zobowiązywać producenta
i zobowiązuje, problem w tym ze producent nie projektował tego auta do palenia gumy na 1 biegu i skręconych kołach, chcesz szaleć załóż szperę

: pt sie 17, 2007 12:02
autor: Krokulec
Marioo pisze:wiec szukm tez takiej skrzyni moze bedzie latwiej i taniej znalezc jezeli pasuje dzieki za podpowiedz.
No nie wiem czy tak łatwo ją znajdziesz, jest to skrzynia o krótszych przełozeniach niż seryjna z GTi więc chyba bardziej poszukiwana. Auto lepiej i szybciej przyśpiesza na poszczególnych biegach, np. drugi i trzeci bieg jest duzo krótszy.

Seryjna w GTi na trzecim biegu potrafi wycisnąć 145 a na tej AUG tylko 120. Więc i sprinty do setki dużo lepsze.

: pt sie 17, 2007 12:09
autor: Marioo
Szukam skrzyni jakiejkolwiek pasujacej do mojego silnika, wiec kazdy model skrzyni ktory mi ktos pisze to jest nowa szansa na znalezienie czegos sensownego, w sensownych pienadzach, a jezeli skrzynia aug byla montowana w wiekszosci 1,8 w mk2 to moze nie bedzie tak trudno, chyba ze jeszce jakiesj skrzyni szukac?

: pt sie 17, 2007 12:21
autor: zoso8894
Marioo pisze:Szukam skrzyni jakiejkolwiek pasujacej do mojego silnika, wiec kazdy model skrzyni ktory mi ktos pisze to jest nowa szansa na znalezienie czegos sensownego, w sensownych pienadzach, a jezeli skrzynia aug byla montowana w wiekszosci 1,8 w mk2 to moze nie bedzie tak trudno, chyba ze jeszce jakiesj skrzyni szukac?

chodzi o to ze w III 2E walek główny ma inna srednice i ilosc zebow niz
w innych np 1.8 czy dizlu
i gwarantuje ci ze i ta i druga bedzie chodzila byle dopasowac ja do sprzegla ,
albo kupic skrzynie od 1,8 razem ze sprzęgłem i podmienic

no i jak masz na linki skrzynie to nie wlozysz hydraulicznej
chyba ze jakies przeróbki dokonasz

a niestety te skrzynie do gti sa drogie sam nie wiem czemu
chyba za nazwe

: pt sie 17, 2007 12:31
autor: Krokulec
Właśnie przy tej skrzyni AUG jeszcze do wymiany bedziesz miał tarcze sprzęgła bo ilość zębów na wałku głównym wynosi 24 a nie taj jak w oryginalnej od GTi 28.

Przekonałem się o tym dopiero gdy kupiłem tarcze sprzęgła pod skrzynie z GTi a tu niespodzianka, przy wymianie okazało się że potrzebuje tej na 24 zęby.

Pozdrawiam

: pt sie 17, 2007 15:42
autor: Marioo
aha no to szukam dalej takiej jak ma byc, bo sprzeglo mam dobre i nie mam hajsu teraz na nowe,

: pt sie 17, 2007 15:51
autor: pusty
Krokulec pisze:ja w swoim MKIII mam skrzynie z MKII o oznaczeniu AUG.
własnie takiej odpowiedzi oczekiwałem, a nie jak niektórzy pisali " zmień styl jazdy" dzięki kolego punkcik leci do Ciebie

[ Dodano: 17 Sie 2007 15:54 ]
a i jeszcze jedno sprzęgło masz takie jak w GTI 210 mm?? czy zmienione na 200mm?? bo rozumiem że wałek tez jest grubszy niż w tych słabszych silnikach?

: sob sie 18, 2007 00:06
autor: Krokulec
Sprzęgło jest to samo jak w MKIII GTi czyli 210mm tylko ilość zębów w otworze wałka wynosi 24 a nie jak w GTi 28.

Więc wystarczy przy wymianie skrzyni zmienić tarcze sprzęgła na tą z 24 zębami.

Pozdrawiam

: ndz sie 26, 2007 18:49
autor: pusty
Corvax pisze:
i zobowiązuje, problem w tym ze producent nie projektował tego auta do palenia gumy na 1 biegu i skręconych kołach, chcesz szaleć załóż szperę
otóż chcę Cię poinformować że nie paliłem gumy, a napewno nie non stop, tym bardziej już na skręconych kołach

: pn sie 27, 2007 00:52
autor: Corvax
Skrzynie biegów VW nie nalezą do najbardziej wytrzymałych w świecie, jednak gdyby były po prostu za słabe na forum było by mnóstwo tematów o tym - jednak nie jest tak że klękają one na potęgę, skoro komuś pada kolejna skrzynia w przeciągu krótkiego okresu czasu to należało by sie zastanowić czemu sie tak dzieje. Wszystkie przypadki wielokrotnego zniszczenia skrzyni o jakich słyszałem mogę podzielić na 2 grupy - jedna w której ludzie wiedzieli z jakiego powodu skrzynia notorycznie pada i drug,a w której panował pogląd ze skrzynie są po prostu za słabe.

115 czy 150PS przy stosunkowo niewysokim momencie obrotowym, to nie jest coś co niszczy skrzynie - kazda skrzynia potrafi paść - niezależnie czy auto ma 75 czy 150PS, 140 czy 320Nm.
pusty pisze:nazwa GTI powinna do czegoś zobowiązywać producenta
otóż pragnę Cie poinformować że nie w każdym GTI notorycznie padają skrzynie, mało tego nie w każdym TDI - a tu mają znacznie cięższe życie.