Strona 3 z 3

: pn sie 06, 2007 22:51
autor: Gangst3R
A dlaczego nik nic nie wspomina o łożyskach kół. Ja u siebie miałem do wczoraj identyczny problem, przy prawym łuku kiedy lewa strona samochodu była bardziej dociśnięta zaczynało sie bicie na kierownicy. Ja wymieniełem całe zwrotnice w komplecie i wszystkie dolegliwości ustały. Po rozebraniu starej zwrotnicy (lewej) okazało się, że łożyska praktycznie nie było. Przy próbie wybicia go wyciągnołem je w częściach. Możliwe, że u Ciebie nie jest aż tak zużyte ale może ma ona jakis wpływ na te drgania.

: wt sie 07, 2007 14:39
autor: gtibodek
trzeba dokladnie na piaste popatrzeć bo jak będzie dupnięta a założysz nowe łożysko to go trafi :blush:

: wt sie 28, 2007 23:06
autor: bogoria
jeśli mogę to wcisnę się z pytankiem. opona prawy przód scina mi zewnętrzną stronę. zmieniłem tył z przodem i znowu zaczyna. na obu felach jest jakby trochę dużo odważników. od czego zacząć sprawdzanie

: śr sie 29, 2007 05:32
autor: Jaco85
bogoria, koniecznie zrob geometrie kół! zmiana opon nic nie da masz kąty nie ustawione,szkoda opon!

: śr sie 29, 2007 08:51
autor: gtibodek
bogoria pisze:jeśli mogę to wcisnę się z pytankiem. opona prawy przód scina mi zewnętrzną stronę. zmieniłem tył z przodem i znowu zaczyna. na obu felach jest jakby trochę dużo odważników. od czego zacząć sprawdzanie
zbieżność i kąty kolego i popatrz na zawieszenia drązki itp

: śr sie 29, 2007 14:57
autor: Jaco85
gtibodek, :bigok:

: śr sie 29, 2007 18:52
autor: bogoria
fakt. dzisiaj pojechałem na szarpak i luz na końcówce drążka no i totalnie zjechana zbieżność(+9)

: śr sie 29, 2007 21:33
autor: Jaco85
bogoria, no widzisz:) zrobiles juz ta geometrie? wczesniej pewnei sciagalo cie na ktoras strone a teraz?>

: śr sie 29, 2007 21:48
autor: Warmiak
Co do pierwszego pytania to ja bym stawiał na lekko pogiętą felge....przetocz przednie jak nie znajdziesz nic innego:)U mnie tak było

: śr sie 29, 2007 23:04
autor: bogoria
masz chyba na myśli tarcze, ale te są nowe.fele sa OK,bo dzisiaj dla pewności pojechałem sprawdzić wyważenie kół. szarpaki a właściwie kumaty gostek wykazały luz końcówki drążka, natomiast komp wykazał, że jest bardzo duża zbieżność. we wtorek jadę robić(bo wcześniej nie dam rady-samochodzik na kołki) więc wyjdzie ewentualna różnica w zachowaniu się autka