dym z hamulca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lip 16, 2007 11:49

herflik95 pisze:to TDI ale niemoge ustalic czy to 1Z bo z bloku nie mogę odczytać a jak go kupiłem to miał wybitu
masz zaworek N75 metalowy , czy plastikowy , taki jak N18 od EGR :?:



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lip 16, 2007 11:51

damcio151 pisze:
herflik95 pisze:to TDI ale niemoge ustalic czy to 1Z bo z bloku nie mogę odczytać a jak go kupiłem to miał wybitu
masz zaworek N75 metalowy , czy plastikowy , taki jak N18 od EGR :?:
ZE CO MOZESZ PO POLSKU DO MNIE NAPISAC BO NIC Z TEGO NIE ROZUMIEM



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lip 16, 2007 11:55

herflik95 pisze:damcio151 napisał/a:
herflik95 napisał/a:
to TDI ale niemoge ustalic czy to 1Z bo z bloku nie mogę odczytać a jak go kupiłem to miał wybitu

masz zaworek N75 metalowy , czy plastikowy , taki jak N18 od EGR :?:

ZE CO MOZESZ PO POLSKU DO MNIE NAPISAC BO NIC Z TEGO NIE ROZUMIEM
N75 masz taki , czy taki



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lip 16, 2007 11:56

szczeże to nawet nie wiem gdzie tego szukać a poza tym to po pracy dopiero zobacze i dam znac



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lip 16, 2007 11:58

herflik95 pisze:szczeże to nawet nie wiem gdzie tego szukać a poza tym to po pracy dopiero zobacze i dam znac
n75 jest na lewym błotniku , patrząc przy otwartej masce , dochodzą do niego 3 wężyki i 1 wtyczka



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lip 16, 2007 12:00

ok oblukam po pracy. a wracając do hamulców to jak jest nieszczelność na tłoczkach to jak i czym to zrobić :grrr:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lip 16, 2007 12:16

herflik95 pisze:wiec ja mam 2 golfiki w domu 1. to 1.8 AAM a 2 to TDI
to podobnie jak ja - choc Ventka AAM juz poszła dalej ale została w rodzinie i dalej mam nad nia pieczę :) - generalnie heble nie są zbyt mocna strona tego auta i tu sie wiele nie nakombinuje - nie jest to co prawda wyscigówka, ale mi czesto udawało sie w nim doprowadzic hamulce do agonii - wystraczylo pare shamowań z wiekszych predkości (przyzwyczajenie z mojego auta) - podtawa dobre klocki odporne na zjawisko fadingu - to raz, w Twoim przypadku dochodzi jeszcze problem z wrzeniem płynu hamulcowego - przypuszczam że przesiadka na dot 4 niewiele zmieni - choć ten ma wyzszą temp. wrzenia - ale jesli udaje Ci sie doprowodzic do gotowania płynu na nowym dot 3 to raczej nie on jest tu problemem - pozostaje Ci sensowny przegląd hamulców z uwzglednieniem nieszczelności i czyszczeniem prowadnic zacisków przednich - sprawdź też szczelnośc w obrębie korektora - tam się często potrafi pocic - a jesli tak jest to nawet nowy płyn nic nie pomoze. Jesli w czasie normalnej jazdy bez mocnego hamowania grzeje sie nadmiernie któraś z felg - sprawdzaj zaciski - jesli dzieje sie to tylko po mocnym hamowaniu to sprawdź czy nie dostaje sie wilgoc do układu - czy nie ma jakiś wyciaków - nawet drobnych i na koniec moze to byc spowodowane kiepskimi klockami - polecam ferodo seri premier minimum.

Z tarczami nie zawalczysz bo tam szły chyba tylko niewentylowane - zresztą i tak wszystko jest przyharatane do zwrotnicy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lip 16, 2007 12:23

jak dotąd to nic złego mi sie nie działo z heblami, wczystko było dobrze do wczoraj dokładnie ze 3 gwałtowne przyhamowanie ale bez zablokowania kól i poszedł dym po zarztymaniu się



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lip 16, 2007 12:42

bo ten typ tak niestety ma - dobre klocki i powinno byc lepiej


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » pn lip 16, 2007 12:47

herflik95 pisze:jak dotąd to nic złego mi sie nie działo z heblami, wczystko było dobrze do wczoraj dokładnie ze 3 gwałtowne przyhamowanie ale bez zablokowania kól i poszedł dym po zarztymaniu się
Te hamulce porostu takie są tak jak napisano. Możesz polepszyc jedynie montujac lepsze klocki. A co do gotowania sie płynu to czy na pewno płyn był dobrze wymieniony - moja rada odpowietrzyć hamulce a to co zleci NIE dolewac do zbiorniczka tylko out. I wtedy sprawdzić czy pedał mięknie.

I jeszcze jedna uwaga techniczna: dlatego poszedł dym ze hamowałeś bez blokowania. W trakcie zablokowania kół klocki sie nie grzeją!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » pn lip 16, 2007 12:48

nie wiem czy nie mam wycieku płynu bo jak poszedł juz ten dym to było czyć jak by się płyn przypalił tak jak by pociekł to prozgrzanych tarczach i sie sfajczył :rolleyes:

[ Dodano: Wto Lip 17, 2007 08:13 ]
N75 masz taki , czy taki
sprawdziłem i jest taki http://allegro.pl/item215974533_zawor_r ... rburg.html

[ Dodano: Sro Lip 18, 2007 12:18 ]
więc byłem u mechanika i płyn hamulcowy nadaje się tylko do wylania. mierzył mi to jakimś świstakiem z diodami



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 406 gości