wysoka temperatura silnika, cały czas 3/4 skali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bugi81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 04, 2008 20:44
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: bugi81 » pt lip 04, 2008 22:10

Ok dzięki wielkie za porady koledzy jutro będę walczył z tym tematem opierając sie na waszych radach i opisze to tu na forum jaki rezultat uzyskałem i co zrobiłem a czego nie zrobiłem. Pozdro.... :cool:

[ Dodano: 05 Lip 2008 15:01 ]
A więc sprawdziłem wentylator ma 2 biegi czujnik sprawny włącza 1 bieg ale.... gdy temp. na postoju auta przekroczy 90,92*C czyli połowę, to przewód układu chłodzenia od chłodnicy "dolny" jest zimny, i dopiero łapie temp. gdy jest na wskazniku około 3/4, przewód na "górze"
jest gorący już od polowy wskaznika temp. no i wychodzi na to ze to termostat ale nie jestem pewien.....

[ Dodano: 09 Lip 2008 19:41 ]
Cześć i nic nie pomogło wymieniłem 2 czujniki z 2 i 2 termostaty i dalej 3/4 temp. walczyłem z tym 3 dni i podaje sie... co jeszcze zrobić????. :grrr:

[ Dodano: 31 Sie 2008 19:33 ]
bugi81 pisze:Ok dzięki wielkie za porady koledzy jutro będę walczył z tym tematem opierając sie na waszych radach i opisze to tu na forum jaki rezultat uzyskałem i co zrobiłem a czego nie zrobiłem. Pozdro.... :cool:

[ Dodano: 05 Lip 2008 15:01 ]
A więc sprawdziłem wentylator ma 2 biegi czujnik sprawny włącza 1 bieg ale.... gdy temp. na postoju auta przekroczy 90,92*C czyli połowę, to przewód układu chłodzenia od chłodnicy "dolny" jest zimny, i dopiero łapie temp. gdy jest na wskazniku około 3/4, przewód na "górze"
jest gorący już od polowy wskaznika temp. no i wychodzi na to ze to termostat ale nie jestem pewien.....

[ Dodano: 09 Lip 2008 19:41 ]
Cześć i nic nie pomogło wymieniłem 2 czujniki z 2 i 2 termostaty i dalej 3/4 temp. walczyłem z tym 3 dni i podaje sie... co jeszcze zrobić????. :grrr:

mam pytanie a może być przegrzany zegar od temp..? Bo u kolegi w passacie tak było jak wymienił licznik to było ok ????????
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 16:07 przez bugi81, łącznie zmieniany 2 razy.



dildahl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 11:04
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: dildahl » sob kwie 25, 2009 11:18

Witam.
Mój problem jest podobny.
Wymieniony termostat, czujnik temperatury wody (ten czarny w kroćcu), włącznik wentylatora również. Sprawdzałem czy czasem nie działa 1-szy bieg ale jest ok.
Wentylator włącza sie dopiero przy 100 paru stopniach. Jest taka sprawa, kiedy kupowałem ten czujnik od temp. wody, sprzedawca mówił że z nimi jest problem, że u jednych działa dobrze u innych nie. Czy to on przekłamuje?
Mk3 1.6 ABU



bugi81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 04, 2008 20:44
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: bugi81 » wt lip 07, 2009 18:48

A wiec po roku czasu dalej mam 3/4 skali temp. no i przyszła wymiana paska rozrządu oraz pompy wody bo to jest silnik 1,6 ABU oczywiście robiłem to osobiście i tu nagle przy wyciąganiu pompy okazuje sie ze w pompie są ponadłamywane łopatki a jednej nie ma wcale ponieważ wirnik był wykonany z plastiku jakiegoś i po wymianie pompy na nowa i założeniu termostatu WAHLER 84 stopnie cel. autko ma teraz temperaturkę jak książka pisze czyli jest na środku skali oto mój przypadek winowajcą była pompa wody.

Ps. po wymianie już pompy wody na nową miałem jeszcze wcześniej termostat WAHLERA 87 stopni i miałem prawie 3/4 stopni na skali ale wymieniłem termostat na taki jak podaje ASO i mam oki wszystko już

dziekuję i pozdrawiam pa. :bigok: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

[ Dodano: 11 Kwi 2010 23:14 ]
A wiec witam WSZYSTKICH po prawie roku odzywam się ponownie na temat mojego problemu auto dalej ma 3/4 skali temp. i nie uwierzycie co było; najpierw powiem co zrobiłem w układzie chłodzenia żeby naprawić auto "wszystko" oprócz jednej rzeczy i dodam ze nikt na forum nie trafił z podpowiedzią można by rzec 'banał". Po wymianie tego elementu wszystko wróciło do normy z moja temp. i tylko śmigać teraz autem, a więc przy głowicy pod aparatem zapłonowym jest taki króciec plastikowy gdzie mieści się termostat w nim są dwie komory w 1 komorze rurka która prowadzi ciśnienie na termostat czyli do drugiej komory, ta rurka była zgnita rozleciała mi się w palcach jak ją ruszyłem. Po wymianie tego elementu 'koszt 34 zł" autko już nie łapie temp. i wiem co mowie bo zrobiłem już od momentu naprawy 500 KM. Pozdrawiam i myślę że to pomoże komuś :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 23:22 przez bugi81, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 391 gości