Regulacja obrotow biegu jalowego !!! 2e2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » śr cze 20, 2007 16:22

tomasz-206 pisze:u mnie jest chyba wogole cos nie tak z tym silownikiem
Paweł Marek pisze:http://scirocco.hbd.pl/Pierburg2e2.pdf
u dołu masz rysunek z polskimi podpisami. Siłownik ma trzpień który wysuwa sie odpowiednio do potrzeb podnosząc przepustnicę i w ten sposób wpływając na obroty silnika. ma 3 położneia jak nazwa wskazuje (mogą być 4 przy klimie albo automacie) Z tyłu dochodzą do niego węzyki podciśnieniowe połączone z dwoma elektrozaworami oraz podciśnieniem w dolocie. Zależnuie od potrzeb zawory te powodują odpowiednie wysunięcie lub schowanie trzpienia.
1. silnik zgaszony - trzpień schowany
2. zapalanie - trzpień na chwilkę o długości zależnej od temperatury się wysuwa, zwykle kilka lub kliknanaście sekund - obroty sa podnoszone
3. praca silnika na jałowym - trzpień jest wysunięty w położenie środkowe - można to wysunięcie regulować kręcąc z tyłu siłownika śróbą w ten sposób regulując wolne obroty
A u mnie element nr 1 dotyka elementu nr 2 po wylaczeniu silnika ;(
umnie tez to zupełnie innaczej wyglada. Dzieki za linka do tego pdfa. teraz ide do pracy, ale jutro to przejze.

Jesli trzeba bedzie to nakrece cyfrowką film i wrzuce na youtube, zebys mogl porownac jak to u Ciebie dziala.

u mnie tez 1 dotyka 2 przy wylaczonym silniku. moze mamy tą samą awarie (ale zeby inne objawy?)... chyba ze ktos kto predzej ten gaznik robił (auto ma 20lat wiec watpie aby nigdy nikt nie ruszal) i zle podlaczyl cos (ale czy wtedy by dzialalo?)?

Pozdr.


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 20, 2007 17:07

tomasz-206 pisze:A u mnie element nr 1 dotyka elementu nr 2 po wylaczeniu silnika ;(
jak chcesz przeklej naszą gadkę może komuś się przyda


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tomasz-206
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 02, 2006 13:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: tomasz-206 » śr cze 20, 2007 17:41

Wklejam moja rozmowe z Paweł Marek,


16:19:37 PAWEŁ (GG# 9303420)
Element woksowy na zimnym podnosi przepustnicę i zdaje się jest wtedy przerwa
16:19:54 tomasz-206
ui element woksowy
16:20:03 tomasz-206
to nie j est silownik trojpolozeniowy
16:20:07 PAWEŁ (GG# 9303420)
No właśnie. Ruchy jakieś trzpień siłownika 3-pol wykonuje?
16:20:12 tomasz-206
tak
16:20:30 PAWEŁ (GG# 9303420)
To postawa, ja znam gaźnik z mojej jetki 1,8
16:20:38 PAWEŁ (GG# 9303420)
a w 1,8 był układzik
16:20:52 PAWEŁ (GG# 9303420)
który domykał przepustnicę na dobiegu
16:21:00 PAWEŁ (GG# 9303420)
W 1.6 tego chyba niema
16:21:06 PAWEŁ (GG# 9303420)
Ale teraz to nieistotne
16:21:09 tomasz-206
wlasnie
16:21:15 tomasz-206
wiec
16:21:22 tomasz-206
u mnie przerwa jest zawsze niezaleznie
16:21:27 tomasz-206
od tego czy zimy czy cieply
16:21:37 tomasz-206
wczoraj skrecilem maksymalnie ta srube z tylu
16:21:41 PAWEŁ (GG# 9303420)
Masz w aucie obrotomierz?
16:21:44 tomasz-206
silownika 3polozeniowego
16:21:54 tomasz-206
i nadal nie dotchnal tej srubki
16:21:56 tomasz-206
nie nie mam
16:22:06 tomasz-206
ale obroty jak sie nagrzeje sa baaardzo niskie
16:22:13 tomasz-206
i silnik potrafi nawet zgasnac
16:22:17 PAWEŁ (GG# 9303420)
Ok to rozumiem, teraz napisz mi
16:22:49 PAWEŁ (GG# 9303420)
w jakiej pozycji jest wkręcona śróbka regulacyjna ta cienka co nie ma przerwy między nią a trzpieniem
16:22:58 tomasz-206
w polowie
16:23:02 PAWEŁ (GG# 9303420)
ok
16:23:07 tomasz-206
polowa z jednej polowa z drugiej
16:23:21 PAWEŁ (GG# 9303420)
Kapuję. Już sporo wiemy
16:23:29 tomasz-206
moge Ci dac zdjecie
16:23:32 tomasz-206
bo mam pelno
16:23:34 tomasz-206
porobilem
16:23:36 PAWEŁ (GG# 9303420)
Wiesz jak się reguluje tzw obroty jałowe zimnego silnika?
16:23:46 tomasz-206
trzeba jakas rurke zdjac
16:23:51 tomasz-206

16:23:56 tomasz-206
i wtedy ma byc okolo 3000
16:24:16 tomasz-206
ale ja nie mam obrotomierza
16:24:25 tomasz-206
i nie mam pojecia jaki dzwiekjest przy 3000
16:24:45 PAWEŁ (GG# 9303420)
Powiedzmy że to połowa obrotów maksymalnych
16:25:05 tomasz-206
ale przy zimnym silniku wszystko chodzi super
16:25:13 tomasz-206
dopoki sie nie rozgrzeje
16:25:20 tomasz-206
czyli zapewne dopoki
16:25:22 PAWEŁ (GG# 9303420)
Poczekaj. Już tłumaczę
16:25:29 tomasz-206
okej
16:25:35 PAWEŁ (GG# 9303420)
Nazwa obropty jałowe zimnego silnika to paradoks
16:25:58 PAWEŁ (GG# 9303420)
Ich ustawienie to podstawa dobrej pracy na ciepłym a nie na zimnym silniku, od tego trzeba zacząć
16:26:16 PAWEŁ (GG# 9303420)
No więc wiesz co ścignąć?
16:26:20 tomasz-206
nie
16:26:26 PAWEŁ (GG# 9303420)
Czekaj
16:26:31 tomasz-206
okej
16:28:16 PAWEŁ (GG# 9303420)
tyłu za gaźnikiem jest biały trójniczek z wpiętym 3-ma wężykami, widziałeś to czy chcesz fotkę?
16:28:35 tomasz-206
nie widzialem
16:28:40 tomasz-206
jesli mozesz to fotke
16:28:52 PAWEŁ (GG# 9303420)
To momemnt, muszę pstryknąć
16:28:57 tomasz-206
teraz
16:28:59 tomasz-206
?
16:29:35 PAWEŁ (GG# 9303420)
Tak poczekaj
16:29:40 tomasz-206
okej
16:35:09 PAWEŁ (GG# 9303420)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0c ... ea4fe.html
16:35:44 tomasz-206
tak widze
16:36:10 tomasz-206
i teraz co zmam zdjac
16:36:15 PAWEŁ (GG# 9303420)
Obejrzyj, ścigasz ten węzyk i zatykasz, trójniczek zostawiasz otwarty. Kiedy to zrobisz siłownik wypchnie trzpień i obroty wzrossną.
16:36:48 tomasz-206
poczekaj bo nie wiem ktory
16:36:48 PAWEŁ (GG# 9303420)
NA *#cenzura#* SILNIKU PODKREŚLAM RAZ JESZCZE!
16:36:51 tomasz-206
mam zatkac
16:37:05 tomasz-206
a widze zanaczony
16:37:11 PAWEŁ (GG# 9303420)
Właśnie.
16:37:23 tomasz-206
okej
16:37:33 tomasz-206
on siedzi na wcisk w tym trojniku?
16:37:33 PAWEŁ (GG# 9303420)
no i teraz masz problem, bo powinno sie je ustawić na 3000
16:37:41 PAWEŁ (GG# 9303420)
tak na wcisk
16:37:47 tomasz-206
dobrze
16:37:53 tomasz-206
i teraz pytanie
16:37:53 PAWEŁ (GG# 9303420)
tzn na trójniku
16:37:58 PAWEŁ (GG# 9303420)
?
16:38:00 tomasz-206
jak wyglada
16:38:08 tomasz-206
sprawa obrotomierza ww Pawełie
16:38:10 tomasz-206
bo moze
16:38:17 tomasz-206
kupie
16:38:24 tomasz-206
tylko co wtedy musialbym miec
16:38:25 tomasz-206
?
16:39:07 PAWEŁ (GG# 9303420)
Na to nie odpowiem, prawdopodobnie wystarczy podpiąć licznik z obrotkiem, ale sa jakieś dwa typy z jedną lub dwoma wtyczkami, wszystko o tym jest na forum
16:39:20 tomasz-206
okej to poszukam
16:39:38 PAWEŁ (GG# 9303420)
No więc nie masz obrotka
16:40:00 PAWEŁ (GG# 9303420)
Ustaw mniej więcej, nie musi być idealnie 3 tys, powiedzmy plus minus 200
16:40:08 tomasz-206
okej sprobuje
16:40:10 tomasz-206
mniej wiecej
16:40:13 tomasz-206
moze zrobimy tak
16:40:21 tomasz-206
ze poslucham u kolegi jak chodzi
16:40:26 tomasz-206
silnik na 3000
16:40:32 tomasz-206
i u siebie podobnie ustawie
16:40:38 PAWEŁ (GG# 9303420)
No właśnie
16:40:44 tomasz-206
tylko czy ja znajde kogos z takim silnikiem jak moj
16:40:47 tomasz-206
ale okej to juz moj problem
16:40:56 PAWEŁ (GG# 9303420)
I teraz kiedy już to ustawisz:
16:41:19 tomasz-206
ale mam to ustawic ktor sruba
16:41:20 tomasz-206
?
16:41:24 PAWEŁ (GG# 9303420)
Kręcąc cienką śróbką tą co nie styka
16:41:35 tomasz-206
okej
16:41:37 PAWEŁ (GG# 9303420)
z trzepieniem
16:41:47 PAWEŁ (GG# 9303420)
Nie tą dużą co już kręćiłeś na klucz 3
16:41:49 PAWEŁ (GG# 9303420)
13
16:41:55 PAWEŁ (GG# 9303420)
Jasne na razie?
16:42:00 tomasz-206
http://images21.fotosik.pl/371/35f2125d8ac779cf.png
16:42:05 tomasz-206
element nr 1
16:42:09 tomasz-206
tym mam krecic
16:42:12 tomasz-206
jasne
16:42:16 PAWEŁ (GG# 9303420)
tak
16:42:32 PAWEŁ (GG# 9303420)
Więc załóżmy teraz
16:42:40 PAWEŁ (GG# 9303420)
że mimo tej regulacji
16:43:24 PAWEŁ (GG# 9303420)
i po podłączeniu wężyka nazad dalej nie uzyskasz styku trzepienia z śróbką
16:43:50 PAWEŁ (GG# 9303420)
I w związku z tym dalej niebędziesz mógł podnieść obrotów
16:44:09 tomasz-206
dokladnie
16:44:11 PAWEŁ (GG# 9303420)
kręcąc śróbą z tyłu, to dopiero zaczną się poszukiwania
16:44:33 PAWEŁ (GG# 9303420)
Pewien jesteś co do scczelności podstawki i wszystkicgh wężyków?
16:44:38 tomasz-206
nie
16:44:45 tomasz-206
nie jestem pewien
16:45:01 PAWEŁ (GG# 9303420)
Musisz być pewien bo kupa będzie z tego jak jest lewe powietrze, zrób tak
16:45:39 PAWEŁ (GG# 9303420)
Weź łatwo palny dezodorant, byle jaki najtańszy, zapachowy albo jakiś samostart
16:46:15 PAWEŁ (GG# 9303420)
Na pracującym silniku pryskaj pod gaźnik, po wężykach, po całym wężu od serwa, jeśli na moment łapnie wyższe obroty to jest dziura
16:46:32 tomasz-206
okej rozumiem
16:46:38 PAWEŁ (GG# 9303420)
Jedziemy dalej.
16:47:04 PAWEŁ (GG# 9303420)
Zakładam że nie masz dziury i ustawiłeś te glupio nazwane obroty jałowe zimnego silnika
16:47:26 PAWEŁ (GG# 9303420)
I dalej brak styku tam gdzie masz przerwę
16:47:46 PAWEŁ (GG# 9303420)
To skupisz się teraz na dwóch sprawach
16:47:52 tomasz-206
okej
16:47:56 PAWEŁ (GG# 9303420)
Na składzie mieszanki, oraz na elemencie wokowym
16:48:21 tomasz-206
i tu zaczyna sie problem bo boje sie rozlegulowac skladu
16:48:32 tomasz-206
bo jak rozreguluje to moze mi palic 14 l
16:49:24 PAWEŁ (GG# 9303420)
Nie boj się. Regulujesz tylko skład na wolnych obrotach, to niewiele przekłada się na spalanie/100km. Pokręcisz trochę śróbą odgóry gaźnika dostępną przez dziurę w pokrywie filtra, jarzysz którą?
16:49:38 tomasz-206
tak dokladnie wiem
16:49:40 tomasz-206
ktora
16:50:24 PAWEŁ (GG# 9303420)
OK. Kręcisz troszkę w obie strony usilująć uzyskać wyższe obroty, bo gdy skład jest bardzo rozregulowany to też przekłada się to na obroty jałowe
16:51:22 tomasz-206
rozumiem
16:51:40 PAWEŁ (GG# 9303420)
Jeślito nic nie da, to musisz zająć się elementem woskowym, pisać o tym teraz bo to bardziej skomplikowane, trzeba raczej wyjąć gaźnik i dość trudna sprawa
16:51:50 PAWEŁ (GG# 9303420)
?
16:52:04 tomasz-206
nie pisz
16:52:05 tomasz-206
nawet
16:52:13 tomasz-206
bo gaznika nie bede wyjmowal na 100%
16:52:27 tomasz-206
jesli okaze sie ze sam nie dam rady
16:52:31 PAWEŁ (GG# 9303420)
OK, to umówmny się tak
16:52:35 tomasz-206
to poprostu pojade do mechanika
16:53:10 PAWEŁ (GG# 9303420)
Bardzo wątpię czy znajdziesz takiego co si na tym zna
16:53:32 PAWEŁ (GG# 9303420)
Jeśli masz speca ok, jeśli nie odezwij się do mnie jeszcze
16:57:45 PAWEŁ (GG# 9303420)
To może ściąg jeszcze sobie googlami coś pod hasłem "niedomagania pierburg 2E2" wyjdzie tam dość dokładny opis.Potemjeszcze coś pomogę.
16:57:58 tomasz-206
mam to
16:58:26 tomasz-206
i czytalem
16:58:28 PAWEŁ (GG# 9303420)
W sumie ja się opierałem na serwisówce w której pisze to samoi na własnych próbach
16:58:28 tomasz-206
patrzylem
16:58:49 tomasz-206
podejrzewam
16:58:53 tomasz-206
ze wyregulowanie
16:58:54 tomasz-206
wystarczy
16:59:02 PAWEŁ (GG# 9303420)
Oby, masz LPG?
16:59:05 tomasz-206
nie
16:59:10 tomasz-206
a i powiedz mi jeszcze
16:59:16 tomasz-206
jakim sposobem
16:59:21 tomasz-206
kreci sie ta srubka
16:59:30 tomasz-206
z przodu
16:59:33 PAWEŁ (GG# 9303420)
tolepiej, przy lpg jest więcej kłpotu bo pękają przesuszone membranki w gaźniku różne
16:59:36 tomasz-206
ta cala gwintowana
17:00:04 PAWEŁ (GG# 9303420)
Ma nacięcie z przodu maleńki śróbokręt cienki
17:00:27 tomasz-206
okej
17:00:34 tomasz-206
DZIEKUJE CI BAAAAAAAARDZO
17:00:49 PAWEŁ (GG# 9303420)
a poczxątkowo śmiało rozruszaj ją kmbinerkami bo jest na lakierze zabezpieczającym
17:01:16 tomasz-206
bo to sie robi juz niebezpieczne
17:01:20 tomasz-206
jak mi samochod gasnie
17:01:26 tomasz-206
przy hamowaniu
17:01:35 tomasz-206
jak wcisne sprzeglo
17:01:59 PAWEŁ (GG# 9303420)
Rozumeim. OK, to na razie, zerknę jeszcze co słychać na forum, czy ktoś tamnie narzeka na brak pomocy i spadam do wieczora późniejszego. Narka
17:02:29 tomasz-206
3maj sie
17:02:39 tomasz-206
jeszcze raz DZIEKI

[ Dodano: 20 Cze 2007 18:09 ]
Zycze milego czytania ;)

[ Dodano: 21 Cze 2007 00:12 ]
UDALO SIE !!! Golfik juz nie gasnie !!!



robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » czw cze 21, 2007 15:56

no koloedze sei udało gratuluje. U mnie tez są jakieś (nie wiem czy dobrze określam) postepy otuz co sie stało. Dzis mialem ponad 100km do przejechania (zwykle do pracy robie po 17 w kazda ze stron), w tym czesc na obwodnicy... zjezdzam sobie z obwodnicy staje w korku.... i nie moge uwiezyc. Co sie stało - obroty w normalnym, ksiazkowym zakresie (ok900). Ja nic jeszcze nie grzebalem z regulacja szybkiego biegu jalowego. Nie wiem w czym moze tkwic przyczyna - moze poprostu od przycisniecia silnika do granic mozliwosci cos sie ustawilo tak jak trzeba? Jak dojechalem do domu to szybko otwozylem maske zeby zobaczyc jak to wyglada w normalnie 'chodzacym' silniku. W silowniku 3 pozycyjnym element nr2 byl schowany a nr 1 dotykał jego.

Zna ktoś jakieś sensowne wytlumaczenie tego zjawiska? Czy przestawilo mi sie to juz na stale, a moze wiecie co moglo byc problemem? To oczywiste ze za kazdym razem nie bede sie do 150 rozpedzal... moze poprostu trzeba coś przesmarować? tylko co?

Pozdr.
Robert
Ostatnio zmieniony czw cze 21, 2007 15:59 przez robgr85, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 21, 2007 18:01

robgr85 pisze:W silowniku 3 pozycyjnym element nr2 byl schowany a nr 1 dotykał jego.
czyli się naprawiło samo :)
Ja miałem raz pękniętą membranę w siłowniku, raz mi wężyk pęknął z tyłu. Ale jak już padło to padło i koniec.
tomasz-206 pisze:UDALO SIE !!! Golfik juz nie gasnie !!!
super tylko napisz co było, co pomogło.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » czw cze 21, 2007 19:56

Paweł Marek pisze:
robgr85 pisze:W silowniku 3 pozycyjnym element nr2 byl schowany a nr 1 dotykał jego.
czyli się naprawiło samo :)
Jakoś tak dziwnie. Czy się faktycznie samo naprawiło i nie nawraca napiszę za pare dni :> Mam nadzieje że problem nie wróci...


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

tomasz-206
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob wrz 02, 2006 13:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: tomasz-206 » pt cze 22, 2007 01:14

Paweł Marek pisze:super tylko napisz co było, co pomogło.
pomogla regulacja przyspieszonego i zwyklego biegu jalowego :) Jeszcze raz dziekuje



robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » ndz cze 24, 2007 07:04

u mnie jednak problem nie zniknął - dzisiaj jak dojechałem do pracy to obroty na luzie trzymały się wartości 1500obr/min - otworzyłem maskę patrze na siłownik 3poz, i widać że element nr1 nie dotyka chowającego się nr2. Dlaczego element nr 1 spokojnie nie zchodzi za elementem nr2? trzeba coś przesmarować czy jak?
Ostatnio zmieniony ndz cze 24, 2007 07:05 przez robgr85, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 24, 2007 13:05

skoro 1 i 2 się nie dotykają to coś blokuje przepustnicę w pozycji uchylonej. Winny może być element woskowy, on to robi na zimnym a na ciepłym już nie powinien, chyba że jest uwalony. Ma on regulację, ale raczej trzeba to robić na wyjętym gaźniku bo dostęp marny. Mam na myśli to, że nawet jak prawie wcale przestał działaś to można to tam skorygować tak żeby nie podpierał przepustnicy za bardzo na ciepłym.
Inne przyczyny to jeszcze raz podkreślam lewe powietrze oraz zanadto wzbogacona mieszanka i na tym trzeba się skupić.
Ostatnio zmieniony ndz cze 24, 2007 13:07 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
deamon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw lis 16, 2006 23:08
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: deamon » ndz cze 24, 2007 15:43

A wie ktoś może jak ustawić wolne obroty na gorącym silniku 1.8 16V PL bo zdarza mi sie tak że jak temperatura skoczy to auto zaczyna gasnąć :/



robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » ndz cze 24, 2007 16:22

Paweł Marek pisze: Inne przyczyny to jeszcze raz podkreślam lewe powietrze oraz zanadto wzbogacona mieszanka i na tym trzeba się skupić.
wydaje mi sie ze to chyba ten element woskowy - gdyby bylo powietrze lub zle wyregulowana mieszanka to chyba nie mialaby miejsca sytuacja ktora mnie zaskoczyla kilka dni temu...

Pozdr,
Robert


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 24, 2007 18:37

robgr85 pisze:ktora mnie zaskoczyla kilka dni temu...
tylko że element woskowy też takich fanaberii nie wykazuje, albo działa albo nie. Ale wyobrażam sobie wężyk podciśnieniowy pęknięty który jakimś cudem np od kropli oleju się uszczelnił. A w ogóle gażnik ten jest potężnie zaskakujący


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » ndz cze 24, 2007 19:28

Paweł Marek pisze:
robgr85 pisze:ktora mnie zaskoczyla kilka dni temu...
tylko że element woskowy też takich fanaberii nie wykazuje, albo działa albo nie. Ale wyobrażam sobie wężyk podciśnieniowy pęknięty który jakimś cudem np od kropli oleju się uszczelnił. A w ogóle gażnik ten jest potężnie zaskakujący
ok jutro jeszcze raz posprawdzam wszystkie węzyki. Dzięki za pomocne sugestie.

Robert


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości