Strona 3 z 3

: pt cze 08, 2007 09:53
autor: MAPET
moze bedzie lepiej a moze gorzej... dobrze by bylo jakby jezdzil do tej przy na syntetyku albo polsyntetyku a nie przy wracaniu z minerala...

wiec w tym wypadku silnik moze krocej posluzyc..

: pt cze 08, 2007 11:57
autor: chosen
zalezy jaki to był minerał, i jak długo na nim jeździł. Moj jak sie później okazało, przejeźdizł 25 tys na minerale.

: pt cze 08, 2007 12:09
autor: MAPET
ja tylko wyrazam woja opinie i wszystkich mechanikow do ktorych jezdzilem bo tez kiedys mi to zaswitalo...
ja bym nie zmienial .. to takie na sile .. przeciez nic mu od tego minerala nie bedzie.. ile kilometrów robia np mk1ki a nigdy syntetykwo na oczy nie widzialy!
pzdr

: pt cze 08, 2007 13:26
autor: maxgt
w moim przypadku tez był mineralny 1.8 rp przebieg 240 tysi, w tej chwili jakies 2 tys temu wlałem półsyntetyk mobil super s i jest git nic sie niedzieje, silnik troche ucich

: ndz cze 10, 2007 15:16
autor: MichalStefan
Dołączę się do tematu, silnik pracuje dość głośno, szczególnie jak się go trochę przegazuje... Zalany jest olejem ... TESCO - po prostu koszmar, nie wiem kto mu cos takiego mógł zrobić, tzn wiem :)...
Czyli 10w40 ? silnik 1.6 PN'89