jajko pisze:Też tak myślałem, ale:
1. Nie przybywa oleju
2. Nie pojawiają się plamy oleju w zbiorniczku i nie czuć spalin z niego
3. Ciśnienie w wężach jest ok dopóki silnik jest zimny
ad1. oleju przybywać wcale nie musi, wszystko zależy jak uszczelka jest "przedmuchana"
ad2. podobnie jak olej w zbiorniczku ani spaliny,
ad3. no właśnie, elementy silnika nie są jeszcze rozszerzone
jajko pisze:4. Nie wywala płynu przez zbiorniczek w ogóle, nawet jak ma 95 stopni i włączą się wentylatory to przy otwartym korku nic się nie dzieje
a wywala w trasie, u mnie identycznie było jeździłem po mieście
temperaturę po rozgrzaniu trzymało i nie wywalało
jak przejechałem ok 25-30km w trasie zaczynały się szopki ..
jajko pisze:5. W ogóle nie dymi na biało/siwo, ani z rana po odpaleniu, ani po rozgrzaniu
jak nie wiele idzie tego płynu do układu spalania
to wcale się nie zauważy ani nie wyczuje że on tam wpada
tak było u mnie
jajko pisze:6. Ciśnienie jakie się tworzy nie jest aż tak wysokie jak w przypadku walniętej uszczelki i dochodzi do pewnej wartości przy której dalej już nie rośnie - stwierdzam to po twardości węży
ale twarde niemal jak kamień ?
u mnie na serio było identycznie później jak pękły mi węże i w tym ten metalowy
to po wymianie po jakimś czasie pojawiły się drobne podcieki na wężach
więc zacząłem po jednym wymieniać ale od środka każdy z nich
była spękany, tak że w każdej chwili znowu mogła być na trasie awaria
jajko pisze:7. Jest silna zleżność pomiędzy ciśnieniem, a stylem jazdy tzn. jak pedał w podłoge to błyskawicznie łapie wysokie ciśnienie, jak spokojnie jadę to dużo wolniej i w mniejszym stopniu.
no właśnie u mnie po miesice spokojnie i nic się nie działo
jak tylko za miasto i 120-130 lub więcej od razu pojawiała się
ta kicha ....
jajko pisze:bo perspektywa głowicy trochę mnie przeraża :/
raczej nie sądzę, bądź dobrej myśli że to pompa lub tylko uszczelka pod głowicą
poza tym jak mocno byś chciał ją sprawdzić to jedź w Olsztynie do Snarskiego koło Tesco
i podsumowując:
wskazania Twoje były takie same u mnie
po tych przygodach gdy nie mogłem namierzyć
w końcu mi wyszło że uszczelka do kitu
na tym zdjęciu nie widać a szkoda że nie zrobiłem jaka była rozwarswtwiona
dodam że do swojego TD wsadziłem uszczelkę o TDI różnic w kanałach nie ma
jedynie w punktach centrujących, więc jako ktoś chce może wsadzić taką do swojego TD