dlaczego zanczynasz watpic a co do ubywania plynu to trudnno powiedziec bo do piero teraz widze ze jest 2 mm ponizej minimum ale to moze byc tez to ze poprostu tyle bylo i tyle jest od ostatniej wymiany plynu, wyciek jest narazie delikatny mozna powiedziec ze to jest takie pocenie sie nie jest jeszcze tak ze leci ciurkiem jutro wezme podociagam lekko sruby moze ktoras poluzowana albo cos i jeszcze wpadlem na jeden pomysl poowijam szmatka ten kruciec u gory i to cos na dole tak zeby nie mialo mozliwosci bryzgania ani skraplania sie i w ten sposob moze udma mi sie ustalic czy to wyciek z pod uszczelki ?? no bo jak wyeliminuje te 2 powody i dalej bedzie w tym samym miejscu zaciek znaczy ze uszczelka , a jeszcze znajomy powiedzial mi ze jak zagrzej silnik i odkrece korek w zrborniczku wyrownawczym i poczekam az wlaczy sie wentylator czyli do zagotowania plynu i jesli bedzie unosil sie gwaltownei do gory bulgotal i wogule jakies cyrki to na 100 % uszczelka padnieta a jak bedize sie normalnie przelewal wszystko jest z nia ok nie wiem czy to jest dobry sposob na sprawdzenei ?? podobno tak sprawdzaja t w serwisach ja tam sie na tym nie znam ale tez sprubuje w karzdym razie nei pojade do mechaniorow na wymiane dopuki sam nei ustale co to jest bo mnie ponaciagaja na 1000zlpreker20 pisze:zaczynam watpic w ta uszczelke
uszczelka pod glowica - czy to powazna sprawa ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
dobry sposob ale sprawdz sie tylko wtedy gdy masz uszelke wywalilo meidzy kanalem wodnym a komora spalaniafalla_x pisze:czy to jest dobry sposob na sprawdzenei
zaczynam watpic bo zadko zdarza sie zeby uzsczelke wywalilo miedzy zew a kanalem wodnym.
Pojezdzij pare dni i obserwuj te krocce
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
witam mam pytanie do kogos zsilnikiem ABS ADZ lub kto ma cus takiego u siebei czy moze meci mi powiedziec co to jest i czy prz nieszczelnosci tego czego moze z tamtad leciec plyn chlodniczy badz olej cos co moze bryzgac na blok silnika ??
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 7:58 pm ]
a i mam jeszcze pytanie jak bede chial dociagnac te krucce to nie popekaja ?? jak mocn mozna je dociagnac ?
[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 7:58 pm ]
a i mam jeszcze pytanie jak bede chial dociagnac te krucce to nie popekaja ?? jak mocn mozna je dociagnac ?
Dociaganie nic nie pomoże jezeli widac wiciek z krócca do trzeba go zdjąć i zobaczyc czy nie jest pękniety najczęściiej pękaja tuż przy otworach na śruby na styku z głowicą. Odpal silnik niech pochodzi aż sie zagrzeje po włączeniu wentylator aodczekaj ejszcze chwilke aż znow sie podgrzej i zgas silnik. Bedzie wtedy najwieksze cisnienie w układzie chwlodzenia a przewody powinny byc twarde. Obserwuj czy nie pojawiają sie wtedy krople plynu pod króccem. Mozesz tez przylożyc nop p[aierowy ręcznik na styk krócca z głowicą. i tak to zostawic. jezlei bedzie mokre to cieknie z krócca jezli natomiast mokre bedzie poniże to oznacza ze sączy ci sie z uszczelki pod głowicą. Jest to mozliwe moze ciec olej jak również płyn pisali ci jak sprawdzic smakiem co to moze byc. Biorąc pod uwage wiek auta meoze to byc uszczelka a to koszt wiekszy( u mnie 700 zeta z planowaniem i płynamymi olej itp oraz oczyswiscie wszystkie uszczelniacze i uszczelki) kruciec zas jakies 40 - 50 zeta i troche silikonu i klucz imbusowy 10 min robowty i pos prawie:)falla_x pisze:a i mam jeszcze pytanie jak bede chial dociagnac te krucce to nie popekaja ?? jak mocn mozna je dociagnac ?
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
zrobilem dzis test zalozylem na gorny kruciec szmate owinolem go i zawiazalem na ta puche na dole tez polazylem szmatkw tak ze zostalo 1,5 cm i widac tylko to laczenie glowicy z blokiem silnika przejchalem 20 km i przy uszczelce glowicy sucho ? nie ma wycieku ale zdiolem szmatki i tez tam nie jest moktro ? wiec moze w silniku jest na tyle cieplo ze jak nawet plyn wsiaknie w szmatke to odrazu wyparowuje ?? w karzdym razie chyba uszczelka jest ok pojerzdze jeszcze jutro z tymi szmatkami i zobacze czy dalje bedize sucho na laczeniu jesli tak biore sie za krociec
nom i ja dolaczam do tego grona moze odkopuje temat ale...
płyn mi ucieka bo dłuższych ogędzinach znalazłem to ten kruciec na górze co kolega pokazywał... jak narazie kupic go nie moge mam taki sam jak i on z miejscem na jeden czujnik na allegro widze tylko z dwoma...
pekniecie jest dziwne bo na równej powierzchni.... ale coż zmienic trzeba... ma ktos namiar na sklepik jakis abym dostal taki kruciec jak ma kolega?
płyn mi ucieka bo dłuższych ogędzinach znalazłem to ten kruciec na górze co kolega pokazywał... jak narazie kupic go nie moge mam taki sam jak i on z miejscem na jeden czujnik na allegro widze tylko z dwoma...
pekniecie jest dziwne bo na równej powierzchni.... ale coż zmienic trzeba... ma ktos namiar na sklepik jakis abym dostal taki kruciec jak ma kolega?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kupujesz z dwiema dziurami i zaślepiasz tylko kup metalową zawleczkę do korka bo te plastikowe to dosłownie w rękach się rozpadają. Patrzyłem teraz w intecarsie i Taki lepszy troche Febi bilstein kosztuje 40 zł a lipa hansa priesa 19 złDEMkO pisze:miejscem na jeden czujnik na allegro widze tylko z dwoma...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 18:24 przez mmarek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości