wkońcu jest ktoś kto się zna porządnie na rzeczytomcio666 pisze:Gdyby twoja teoria była prawdziwa to zakładając skrzynię z zajebiście długim 5 biegiem gdzie podczas 100 km / h obrotek pokazywalby np. 1000 obr/min to auto powinno bujnąć się ponad 300 napewno jednak właśnie opory toczenia, powietrza na to nie pozwolą jeżeli moc będzie niewystarczająca tak jak kolega oko wcześniej napisałjarek_1313 pisze:Zrób najprostszy test - sprawdź, jakie obroty masz przy tej samej prędkości na różnych silnikach, bo sprawa przy maxie opiera się o najwyższy bieg, a nie pierwszy, czy trzeci. Ja Ci nie pomogę, bo nie mam obrotomierza. Jeśli takie same, to nie o czym mówić, jeśli masz mniejsze, to może już zajeżdżony ten twój i połowa koni po polu biega.
Ile powinien pedzic golfik??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Ja wiem jedno auto klasy Compakt aby uzyskać prędkość 250km/h musi mieć moc znacznie pow. 200KM.
Jak czytam że ktoś swoim 10-cio czy 20-sto letnim Golfemz silnikiem 120 konnym zasuwa 235km/h
a z silnikiem 90 konnym 200km/h,
to nie wiem czy śmiać sie czy płakać.
Powiem wam tyle, nowiutka Corolla z silnikiem 1.6 VVTI 120KM pojedzie max 190Km/h , sprawdzałem wielokrotnie.
Więc błagam was ludzie, nie piszcie takich głupot.
Ja wiem, takie "lekkie" zawyzanie nie jest może grzechem, ale nie przynosi wam absolutnie zadnej chwały.
Ludzie którzy sie choc troszeczke na tym znaja odrazu widzą kto tu zwodzi i poprostu sie z takich ludzi śmieją.
A morał jest taki, że jak napiszecie ze wasze auto poleci o te 20km/h wiecej niż w rzeczywistości,
to nie robicie z siebie bohaterów, tylko pośmiewisko.
Peace.
Jak czytam że ktoś swoim 10-cio czy 20-sto letnim Golfemz silnikiem 120 konnym zasuwa 235km/h
a z silnikiem 90 konnym 200km/h,
to nie wiem czy śmiać sie czy płakać.
Powiem wam tyle, nowiutka Corolla z silnikiem 1.6 VVTI 120KM pojedzie max 190Km/h , sprawdzałem wielokrotnie.
Więc błagam was ludzie, nie piszcie takich głupot.
Ja wiem, takie "lekkie" zawyzanie nie jest może grzechem, ale nie przynosi wam absolutnie zadnej chwały.
Ludzie którzy sie choc troszeczke na tym znaja odrazu widzą kto tu zwodzi i poprostu sie z takich ludzi śmieją.
A morał jest taki, że jak napiszecie ze wasze auto poleci o te 20km/h wiecej niż w rzeczywistości,
to nie robicie z siebie bohaterów, tylko pośmiewisko.
Peace.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
mój ma 1,3 na wtrysku i leciał 160 i miał nieco zapasu wiec nie wiem dla czego ten Twój tak zamula. Tez mam skrzynie 4. Moze tyle lata bo za długo po naszych cudnych drogach przejechał dopiero 10 000 a tak latał po niemczech, a ja nim do szwecji jeżdże.
[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]
[you]
To i ja sie wypowiem
Moj gofer mk3 1.8 90PS na gazie 3osoby na pokladzie 180km/h MAX, na PB lekko ponad 190 i wiecej nie dalo rady we 2 osoby tym razem. Dodam ze na zimoweczkach :green_fuck: Potwierdzone bo lecialo jeszcze kilka furek ze mna.
Znajomka golf mk3 tez 1.890ps + sportowy walek i laczki 205/50 w 15' 195max. Ale do 100 zbiera sie pieknie
I co smieszniejsze koleszki golf 2 1.6d 165km/h --> jechalem za nim i nie moglem uwierzyc
Moj gofer mk3 1.8 90PS na gazie 3osoby na pokladzie 180km/h MAX, na PB lekko ponad 190 i wiecej nie dalo rady we 2 osoby tym razem. Dodam ze na zimoweczkach :green_fuck: Potwierdzone bo lecialo jeszcze kilka furek ze mna.
Znajomka golf mk3 tez 1.890ps + sportowy walek i laczki 205/50 w 15' 195max. Ale do 100 zbiera sie pieknie
I co smieszniejsze koleszki golf 2 1.6d 165km/h --> jechalem za nim i nie moglem uwierzyc
TO tak panowie
Golf 1,8 Abs mojego koleszki wyciska prawie 195km\h Ma przebieg 250 tys drugi koleszka terz ma ten sam motor ale widocznie lekko zajechany bo leci juz tylko 187km\h
Dobra a teraz moj pocisk
Czyli tak moim Vr6 jak go kupilem na 15 (bbs) zapiełem 230 i jeszcze coś chciał tylko ja niechciałem TYLKO ZDZIWIŁA mnie jedna sprawa ze jak Wrzuciłem 17-nastki To maxa TERAZ robie tylko 200 km\h i to na 4 bo jak pikuje 5 w miare wolno to na tych patelniach zamoly dostaje hehe to wszystko
Pozdro
Golf 1,8 Abs mojego koleszki wyciska prawie 195km\h Ma przebieg 250 tys drugi koleszka terz ma ten sam motor ale widocznie lekko zajechany bo leci juz tylko 187km\h
Dobra a teraz moj pocisk
Czyli tak moim Vr6 jak go kupilem na 15 (bbs) zapiełem 230 i jeszcze coś chciał tylko ja niechciałem TYLKO ZDZIWIŁA mnie jedna sprawa ze jak Wrzuciłem 17-nastki To maxa TERAZ robie tylko 200 km\h i to na 4 bo jak pikuje 5 w miare wolno to na tych patelniach zamoly dostaje hehe to wszystko
Pozdro
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
A czy średnica całego koła zostałoa taka sama?Vr6zach pisze:jak Wrzuciłem 17-nastki To maxa TERAZ robie tylko 200 km\h Pozdro
Bo jeśli nie to odsyłam na lekcję fizyki.
Nie wspominając już o przekłamaniach licznika związanych z tym faktem.
Czyli wzrostem drogi pokonywanej podczas jednego obrotu koła.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
- Maciej1982
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 16:34
- Lokalizacja: Waraszawa
- Kontakt:
panowie golfiarze widze że chyba spali na lekcjach fizyki? więc wytłumacze raz na zawsze żeby wszyscy wiedzieli,prędkośc max określa wzór matematyczny podam go w postaci bardzo ogólnej żeby łatwiej było go zrozumieć, predkość maksymalna jest zalezna w każdym pojeździe od :okoG60 pisze:jarek_1313 napisał/a:
Weź pod uwagę, że moc to odejście głównie, a predkość max jest zależna od przełożeń w skrzyni, które określają obroty silnika względem predkości, Jest to też swojego rodzaju ogranicznik dla samochodów, by za dużo nie pędziły, bo reszta nie wytrzyma (hamulce itp.), a główna różnica w mocy silnika, to odejście nie predkość maxymalna, zwłaszcza że skrzynie biegów w tych samochdach mają podobne przełożenia.
prędkość maks jest głównie zależna od mocy bo dzieki niej mozesz pokonać opory toczenia, opory powietrza itp. ty mówisz że przełożenia w skrzyni biegów tak no niebardzo bo jak by tak było to wsadzając do G60 skrzynie biegów od 16V która ma dłuższe przełożenia to powinienem mieć dużo wieksze prędkości i 100km/h osiągać na dwójce a nie na trójce czyli teoretycznie szybsze przyspieszenie do 100km/h bo odchodzi czas na zmiane biegu z dwójki na trójke ale tak niestety nie jest w praktyce. to wytłumacz mi to dziwne zjawisko dlaczego 55KM osiąga aż 170km/h a 160KM tylko 235km/h silnik 3 razy mocniejszy a jedzie tylko 65km/h szybciej
- Mocy silnika
- Mocy oporów toczenia auta ( zależne od ciężaru, współczynnika oporów toczenia i kąta wzniosu lub kąta spadku odcinka drogi)
- Mocy oporów powietrza ( przekrój poprzeczny auta czyli wielkośc gabarytowa auta, współczynnik Cx oraz prędkość do kwadratu)
powtarzam : prędkość do kwadratu !!!!!!!!!!!!!!!!
i własnie ten kwadrat prędkości powoduje to co was tak dziwi: 55KM-160km/h , 115KM-200km/h,
a tak po chłopsku: prędkość 200km/h jest 2 razy większa od 100km/h , czyli opory powietrza wzrosły az o 4 razy zgodnie ze wzorem, czyli żeby jechać 200 trzeba 4 razy więcej mocy niz żeby jechac 100km/h !
Mam nadzieje że troche rozjasniłem w głowach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 199 gości