Strona 20 z 24

: śr kwie 21, 2010 18:13
autor: ostrysg
tomass6
szybkie pytanie.
czy w ahf podlaczyles wszystkie kable od tempomatu rowniez do czarno fioletowej kostki a prad pod bezpiecznik 5?

pozdro

: śr kwie 21, 2010 18:25
autor: luki24
Nie do mnie ale odp. Wszystkie przewody prowadzone od manetki nr 2,3,4,7,5 należy podpiąć do czarno-fioletowej kostki w podszybiu a z nr6 do bezpiecznika nr 5.

: czw kwie 22, 2010 09:51
autor: ostrysg
dzieki wielkie
pozdro

: wt kwie 27, 2010 14:50
autor: ziomek1988
luki24, co z fotoporadą?:P

: wt kwie 27, 2010 14:58
autor: rakutom
ziomek1988,
porada już jest :-)
http://firma.rakoczy.eu.interii.pl/temp ... torial.pdf

: wt kwie 27, 2010 23:59
autor: luki24
Będzie jak będę zakładał u kogoś w Golfie.

: śr kwie 28, 2010 10:39
autor: wojtas_GT
Fajnie, że ktoś to zebrał w końcu do kupy, niejeden by to olał.
Ja mam tylko trzy słowa: jaką powinna mieć długość ta wiązka, tak plus minus i druga kwestia to czy klucze torxy są potrzebne, czy spline (12-kątne), szczególnie do mocowania kierownicy. Może ktoś ma jakiś cudowny patent na złożenie kostki z tych trzech konektorów komputerowych, może kropelka? Aha, czy będzie się nadawał kabel sieciowy komputerowy, czy jednak będzie za cienki i kabel powinien mieć jednak większy przekrój?

: śr kwie 28, 2010 12:19
autor: greg
wojtas_GT pisze:a mam tylko trzy słowa: jaką powinna mieć długość ta wiązka,
80-100cm
wojtas_GT pisze:czy klucze torxy są potrzebne, czy spline (12-kątne)
a jak zdejmiesz kierownicę żeby wymienić manetkę
wojtas_GT pisze:Może ktoś ma jakiś cudowny patent na złożenie kostki z tych trzech konektorów komputerowych, może kropelka?
kup wtyczkę 8L0 972 980 w ASO i po problemie

[ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 12:19 pm ]
wojtas_GT pisze:Aha, czy będzie się nadawał kabel sieciowy komputerowy, czy jednak będzie za cienki i kabel powinien mieć jednak większy przekrój?
0,35mm linka

: czw kwie 29, 2010 11:00
autor: wojtas_GT
greg, chodziło mi z tymi kluczami o to, czy te czy te, bo mam komplet splinów a torxy mi wcięło niektóre. Czy kierownica jest na spline (12kątne) i czy poza filtrem do kabiny coś jeszcze jest na torxy (typowe 6katne), bo wtedy jeszcze to muszę mieć zanim zacznę? Pamięta ktoś?
Kostka z ASO ma już piny?

: czw kwie 29, 2010 13:17
autor: greg
wojtas_GT pisze:Czy kierownica jest na spline (12kątne)
tak
wojtas_GT pisze:czy poza filtrem do kabiny coś jeszcze jest na torxy (typowe 6katne)
2 śrubki mocujace uchwyt od zmiany pozycji kierownicy są na imbus oraz obejma manetki jest na imbus (nie pamiętam 4 lub 5)

Potrzebny schemat podpięcia tempomatu GRA do MK4 1,6 16V ATN

: pt maja 07, 2010 21:22
autor: wojtas_GT
A więc poległem! :grrr:
Nie mam wprawdzie TDI, ale 1,6 16V ATN, 77kW, 2000r. Jest tu gaz na potencjometr, ETKA podaje nawet zestaw do doposażenia dla tego modelu 1J0 998 527B, gdzie jest manetka, wiązka i ponoć instrukcja. Manetkę mam nową z zamiennika.
Najpierw odpaliłem u kolegi kompem aktywność GRA, przyjął, potwierdził, że jest aktywny, zrobiłem to najpierw, bo miałem to przy okazji parę dni temu. Zamontowałem manetkę, zrobiłem i przeciągnąłem wiązkę, wyjąłem mechanizm wycieraczek, otwarłem pudełeczko na podszybiu...a tam w kostce czarno-fioletowej są tylko trzy kable i to w innych miejscach niż 1,2,3 i 9. Po wyjęciu owej wtyczki stwierdzam, że do pustych pinów (bez kabli) nie ma też z drugiej strony pinów.
Dodam, że nie spocznę, aż gdzieś tej mojej wiązki nie wepnę. Ja rozumiem, że w autach TDI może się różnić instalacja, ale nie przypuszczałem, że taka pierdoła jak tempomat będzie innaczej. U kolegi dorwałem się do Autodaty, ale tam tylko był schemat ogólny, z którego może wynikać, że mam to tak podpiąć (numery 75,76... to podobno piny sterownika).
2-75
5-76
3-57
(4,7)-38
6-chyba bezpiecznik

Czy ktoś posiada taki schemat, w którym jest więcej szczegółów, no i przede wszystkim pod ten dokładnie typ silnika, wymieniony powyżej. Wszelkie sugestie mile widziane, schematy z opisami jeszcze milej. :food: Niektórzy z kolegów, którzy brali udział w tym i podobnych tematach sugerowali, że mają jakieś schematy, różne do różnych modeli. Pomóżcie!
PS. Może ma to znaczenie, auto ma ESP, komputer, AC-manual, skrzynia manualna.

Re: Potrzebny schemat podpięcia tempomatu GRA do MK4 1,6 16V

: pt maja 07, 2010 22:25
autor: tjwasiak
wojtas_GT pisze:(...) 1,6 16V ATN, 77kW, 2000r.
Przewody z pinów 4 i 7 tempomatu wpinasz w tą czarną (czarno-różową/fioletową) kostkę w tej skrzynce do pinu 3 (pin 38 ECU), przewód z pinu 5 w pin 9 (pin 76 ECU), przewód z pinu 2 w pin 1 (pin 75 ECU), przewód z pinu 6 w zasilanie, przewód z pinu 3 w pin 2 (pin 57 ECU).

Re: Potrzebny schemat podpięcia tempomatu GRA do MK4 1,6 16V

: pt maja 07, 2010 22:34
autor: wojtas_GT
tjwasiak pisze:
wojtas_GT pisze:(...) 1,6 16V ATN, 77kW, 2000r.
Przewody z pinów 4 i 7 tempomatu wpinasz w tą czarną (czarno-różową/fioletową) kostkę w tej skrzynce do pinu 3 (pin 38 ECU), przewód z pinu 5 w pin 9 (pin 76 ECU), przewód z pinu 2 w pin 1 (pin 75 ECU), przewód z pinu 6 w zasilanie, przewód z pinu 3 w pin 2 (pin 57 ECU).
To jest powtórzenie tego co jest w poradzie, a u mnie w tej kostce czarno-fioletowej nie ma pinów WOGÓLE w pozycjach 1,2,3,9. Nie ma tych pinów, są tylko trzy i nie w tych miejscach!

A skoro tak, to mój opis z autodaty albo jest do bani, albo jest nadal dobry, tylko nie ma wyprowadzenia ze sterownika do tej kostki czarno-fioletowej. Więc gdzie te kable podpiąć? Pod sterownik? Jak? Ma ktoś rozpiskę, który pin sterownika ma jaki numer i czy znajdę kable wyprowadzone z przyłącza, by się wpiąć?
Ponawiam prośbę o interpretację i schemat do mojego wolfa... :helm:

: pt maja 07, 2010 22:38
autor: tjwasiak
Podałem Ci dane wg ELSY do Twojego auta. Nie potrafię Ci inaczej pomóc - pewnie możesz ryć wiązkę ECU i wpinać się bezpośrednio, ale to moim zdaniem głupota. Za chwilę napiszę Ci kolory kabli wg ELSY podpiętych w te piny ECU (i kostkę w owej skrzynce) - jeśli Twoje auto ma coś niezgodnego już w skrzynce, to te kolory wcale nie muszą się zgadzać :grin:

EDIT:
Pin ECU Pin wtyczki T10e Kolor przewodu
38 3 czarno-biały
76 9 biały
75 1 niebiesko-szary
57 3 czerwono-żółty