Strona 18 z 21

: pn sie 04, 2008 22:17
autor: rafaln85
To fakt Ja mam swojego Mk4 1.4 16v 2 lata no i jedyne co mnie martwiło to ta odma a tu PrzemekJer taka litanie wypisał że szok Ja mam teoretycznie przejechane 184 tys. sprowadzony z niemiec w 2004 robiłem
-3 wymiany oleju
-wyminiłem poduszki na amorki przód
-wymiana regulatora napięcia w alternatorze
no i rozrząd cały z rolkami i pompą nie bawiłem się w osczędności.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z mojego golfika troche mało mocy ale to sczegół teraz jeszcze tylko założe ta grzałkę i Git :jezor: Pozdrawiam

: pn sie 04, 2008 22:52
autor: PrzemekJer
06.2008 -152 tys zimering wału korbowego koszt 250zl
a gdzies tak przy 135 tys padł katalizator ..brzeczal sobie...nowy 1300zl podwarunkiem zdania starego
a cos koło 150 tyś robiłem lożyska amortyzatorów przód ...250zl przy ciasnych długich zakretach tak lekkie pukanie...

: śr sie 06, 2008 11:14
autor: krishek
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 4 1,9 SDI, '00, a w nawiązaniu do tematu oto co następuje

- padła tylna wycieraczka (zatarta)
- nie świeciło światełko w drzwiach kierowcy - rąbnieta dioda w drzwiach
- rozrząd + pompa wodna, olej, filtry ale to standard...
- klocki hamulcowe - przód i tył
a teraz dwie sprawy na które się już natknąłem na forum, ale jakoś szczęśliwego rozwiązania nie znalazłem...

- skrzypią mi drzwi kierowcy, może ktoś sobie juz z tym poradził i podrzuci jakiś pomysł. szału dostaję

- świeci mi kontrolka od ESP a właściwie to nie świeci a miga, tzn. świeci później przez jakiś czas nie świeci i znowu świeci - nie zauważyłem jakiejś regularności w tych cyklach. Ponoć czujnik przyspieszenie poprzecznego jest rąbnięty, ale czy to możliwe skoro są okresy (czasami nawet 2-3 dni) kiedy ESP nie świeci ? Jakby ktoś miał jakieś sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Krzysztof

: śr sie 13, 2008 21:02
autor: zupełnie zielon
...

: czw sie 21, 2008 22:27
autor: PrzemekJer
Sprzedałem niewdzięcznego bydlaka....:(

: śr wrz 10, 2008 09:31
autor: wallygraf
Witam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1.9TDI AXR 2001r model 2002- mam go dwa tygodnie zrobiłem prawie 2tyś km. Przebieg na liczniku 144tyś (ASO sprawdziło historie serwisową w niemczech -ostatni przegląd przy 229tyś w maju :grrr:)
A teraz lista niedomagań:
-pada mi tylni lewy zamek (raz central go otwiera raz nie?!)
-wymieniłem tuleje wachacza
-przydałoby się wymienić amorki przód
-dosyć duże wycieki z turbiny
-powoli kończy się dwumasówka - dwa ostatnie to stwierdzenie mechaników w ASO.
Problemów z wycieraczkami czy "swiatełkami" na razie nie mam.

: czw wrz 25, 2008 20:30
autor: misiuone
Witam! Mam Golfa IV z 2001 roku w wersji HIGHLINE z silnikiem 1.6 16V.
Do tej pory wyminiłem:
-klocki i tarcze przód
-kompletny rozrząd łacznie z pompą wody
- pali mi się cały czas CHECK ale to zawór recyrkulacji spalin; nie naprawiam
- problemy z ryglowaniem zamka z prawej strony w drzwiach pasażera
- rzadko ale sie zapala EPC i wtedy nie świecą STOPY, to chyba czujnik pod pedałem hamulca.

Auto ogólnie spisuje się dobrze zrobiłem nim juz 20tys.km mam go od grudnia 2007. Wiadomo jak w każdym aucie jest coś do zrobienia, ale jak się zrobi dobrze to można jeszcze trochę polatac:) pozdrawiam użytkowników MK4

: sob wrz 27, 2008 00:40
autor: Darek_dk1
Panowie!
Kupiłem Golfa Kombi 1.6 16V z pewnego źródła. (serwisowany w ASO 140000 km).
Po przeczytaniu tych postów zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem. A jaka jest Wasza opinia.
Pozdrawiam serdecznie.
Drek_dk1

: sob wrz 27, 2008 07:10
autor: mac62
Darek_dk1, dobrze zrobiłeś, jak działa to lej paliwko i śmigaj, a jak się zepsuje to dopiero sie martw, generalnie golfika można tanio naprawić w stosunku do innych aut, pzdr

: sob lis 22, 2008 01:18
autor: pawikk
1,9 TDI AJM 115KM, 4-motion oryginalnie 141tys (2001r)
- sprężyny tył (koszt 500zł -brak zamienników)
- czujnik otwarcia drzwi
- włącznik świateł awaryjnych
- wolno działąjące wycieraczki pewnie zaśniedziałe
- już dwa razy gumki na stabilizatorze ale czuję że będę musiał wymienić stabilizator bo są na nim jakieś tulejki na które zakłada się te gumki i jedna tulejka sobie lata:)
- tarcze przy przebiegu 130 tys oczywiście do tego klocki tył i przód
- drążek kierowniczy
- łożysko prawe koło
no to chyba wszystko. Osobiście przejechałem nim 50 tys i tyle wymieniłem :)

: pt lis 28, 2008 12:21
autor: szczep
1.8 20V 125HP 159 tys.km (sprawdzony) 98r., wersja trzy drzwiowa, jestem użytkownikiem od siedmiu miesięcy i nie narzekam, po sprowadzeniu wymieniłem olej,filtry,płyn chłodniczy i rozrząd ale to standardowa procedura.

Inne wymiany i usterki:

-sworznie wahacza przód
-gumy stabilizatora przód
-przednia szyba (pękła)
-przepalona żarówka pokręteł klimy
-ABS coś wariuje (od początku )

na razie tylko tyle, spalanie w zależności od wagi nogi :grin: od 9,5l do 11,5l (miasto), trasa do 120km/h koło 8l/100KM

: pn gru 08, 2008 05:33
autor: kamska
2002r. AXR 101 PS na pompkach, u mnie od maja 08- 109TKM, obecnie 127TKM.
Jak na razie, to tylko klocki i zarowki wymienilem+ plyny i filtry, ale to standard.
Poza tym auto ma od samego poczatku nie dzilajacy spryskiwacz tylnej szyby ( obraca sie razem z wycieraczka).

18 TKM bez zadnej ustertki, nawet banalnego problemu- jestem zadowolony ;)

Ps ten golfik jest moim VW-jem, nawet jesli w przyszlosci cos sie przytrafi, to wiem, ze i tak kolenym nabytkiem bedzie auto z Wolfsburga ;)))

pozdrawiam

: pn gru 08, 2008 07:57
autor: damianc
Witam
Jestem posiadaczem golfa Iv 1.9 SDI 2000r przebieg 201 tys sprawdzone nic nie krecone sam przywiozlem.
Autko ekonomiczne silnik mulowaty ale to przeciesz sdi (szumi dudni i jedzie)
Na razie wymieniałem uszczelniacze na wałku sprzegłowym i napedowym koszt + moja robocizna 100 zeta.
-mikrowłącznik w drzwiach kierowcy
-amorki tył
-stabilizatory i gumy


reszta to rzeczy eksploatacyjne wiec ich nie pisze , przejechałem nim 20000km i jak na razie nie załuje, częsci tanie można nawet pytać w aso o orginały
pozdrawiam

: pn gru 08, 2008 10:10
autor: feniks
Witam od września posiadam MK4 1.6SR AKL przebieg 185tys. wymieniłem do tej pory:
Wszystkie płyny, filtry, rozrząd kompletny,świece, żarówki przód, odboje tył, tuleje, łączniki stabilizatora,drążek kierowniczy lewy, czujnik ABS na kole tylnym lewym,czujnik temp. - na bloku, padł razem z termostatem-też wymieniony. Jak na razie 5tys.km zrobiłem :bigok: