Strona 17 z 126

: ndz paź 08, 2006 01:20
autor: Kubus20
KamilW, osiągi przy tym spalaniu z silnika 1.6 piękne.
Możesz spisać w jednym poście wszystkie przeróbki jakie musiałeś zrobić by to osiągnąć :?: Bo napewno na zwykłym przełożeniu Webera się nie skończyło...

: ndz paź 08, 2006 09:35
autor: KamilW
No co do przerobek to jest:
- dolot zrobiony calkowicie od nowa na stozku aoma
- wydech od kolektora prowadzony rura 2" z GTD na 2 przelotowych tlumikach i bez katalizatora
- w skrzyni i silniku oleje w pelni syntetyczne
- no i weber po polerce
No i tyle :)

: pn paź 09, 2006 13:21
autor: Łukasz_Mk2
Mam identyczny silnik Jak ty...juz przeczytalem troszzke tego tematu i mnie bardzo ciekawi:-) tez bym dokonal sobei takiego SPAWA:D

: czw paź 12, 2006 16:42
autor: InspBober
panowie potrzebuje pomocy, zima sie zbliza i chce dokonczyc mojego swapa(polerka gaźnika, dolot i ssanie) do tego musze zdajc webera i wrocic do pierburga na jakies 2tyg. Wszystko niby byloby ok ale tak sie napalilem za ta przerobke ze nie przygotowalem sobie jakiejs dokumentacji jak to bylo podlączone. Posiadaczy silnikow RF (najlepiej bez gazu) prosilbym o przeslanie zdjeć jak te przewody wodne sa podlaczone i podcisnienie. Najlepiej na zdjetej obudowie filtra. moj mail 95@wp.pl z góry dzieki

: czw paź 12, 2006 18:18
autor: KamilW
InspBober pisze: Posiadaczy silnikow RF (najlepiej bez gazu) prosilbym o przeslanie zdjeć jak te przewody wodne sa podlaczone i podcisnienie
moze byc serwisowka? poslalem ci ja juz. jakbys mial jakies problemy to pisz na gadulca :)

: sob paź 14, 2006 12:46
autor: wojtass4
KamilW, jak poradziłeś sobie z ssaniem? zamontowałeś już ten automat? Napisz coś więcej o tym bo poranki coraz chłodniejsze a bez ssania to lipa :crazy:

: sob paź 14, 2006 21:15
autor: KamilW
Bede montowal w przyszlym tygodniu nowy gaznik wiec zrobie fotoporade i suplement ja doposazyc WEBERA w automatyczne ssanie.

: ndz paź 15, 2006 11:44
autor: gor7
WITAM. JA NARAZIE PRZED SWAPEM NA INNY GAŹNIK ODŁACZYŁEM TO COŚ CO CO STERUJE PRZEPUSTNICĄ SSANIA TAKA KOPUŁKA DO KTÓREJ DOCHODZ Ą PRZEWODY Z CIECZĄ CHŁODZĄCĄ(1). NASTEPNIE ZDJĄŁĘM TAKĄ SPREŻYNKĘ (2). DO (3) ZAMOCOWAŁEM LINKĘ KTÓRĄ POPROWADZIŁEM DO WNETRZA SMOCHODU. TERAZ STERUJE OBROTAMI RĘCZNIE. JAK NARAZIE ZDAJE TO EGZAMIN. NA BENZYNCE O WIELE LEPIEJ. BO WYSTARCZYTYLKO CHWILKA NA MINIMALNIE WIEKSZYCH OBROTACH I POWRACAM NA NORMALNE OBROTY. NA GAZIE JEST TROCHE GORZEJ TZ. DUŻEJ TRZEBA TRZYMAC NA OBROTACH,ALE I TAK NIŻSZYCH NIŻ NA ORGINALNYM SSANIU. TERAZ MOJE PYTANIE DO TYCH CO SIĘ NA TYM ZNAJĄ: CZY TAK MOZE BYĆ TO ZROBIONE BEZ SZKODY DLA SILNIKA? W ZAŁACZENI ZDJĘCIE. POZDRAWIAM

: ndz paź 15, 2006 15:08
autor: KamilW
No pewnie ze moze byc. grunt ze dobrze dziala.

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 20:29 ]
Panowie zaczelo sie :] na stol trafil gaznik z 1500 z pneumatycznym sterowaniem przepustnicy 2 przelotu, po wielu lekturach doszedlem do wniosku ze ta wersja bedzie bardziej ekonomiczna i dynamiczna.
Po dniu dzisiejszym gaznik jest rozebrany na czesci pierwsze i wyczyszczony, w piatek bedzie polerowany i przerabiany wg mojego pomyslu czyli:
- dolozony zostanie elektrozawor ktory zastapi zawodny zawor hamowania silnikiem ZHS
- na gore zalozona bedzie pokrywa od nowego typu z odpowietrzeniem komory plywakowej
- zostanie zamontowany silniczek regulacji reflektorow odpowiadajacy za ssanie.

Wszystkie te przxerobki powinny dac spadek zuzycia paliwa o okolo litr na 100 km ze szczegolnym uwzglednieniem miasta. Do tego robiona jest nowa porada o takowej przerobce gaznika i pare poprawek do starej porady.

Mam prosbe: czy ktos wie gdzie dorwac wylacznik ktory odlaczl by doplyw proadu przy wzroscie podcisnienia? Chyba w 126 el bylo cosik takiego? wie ktos moze o tym?

: pt paź 20, 2006 22:07
autor: Globus
Witam wszystkich WEBEROWCÓW :bigok: !!!!
Mam pytanie.Jakie dysze podejdą do gażnika przy silniku 1,8?
Temat swietny zaczynam zbierać graty i do dzieła!! :okej:
Pozdrowienia i powodzenia w pracach :okej:

: pt paź 20, 2006 23:00
autor: t-tas
KamilW,jesli ten wyłącznik miałby zastąpić zhs to w 126 el było to inaczej zorganizowane-elektronika,nie podcisnienie-jesli chcesz to napiszę o co tam chodziło

: pt paź 20, 2006 23:01
autor: KamilW
Globus pisze:Jakie dysze podejdą do gażnika przy silniku 1,8?
Ja przy silniku 1,6 mam 125 i 155. Kopa ma na nich nieziemskiego!!! Tobie do spokojnej jazdy tez powinny wystarczyc ale jak chcesz poczuc moc to polecam 135 i 160.

Nowy weber juz zalozony, wersja z pneumatycznie otwierana 2 przepustnica. Podpolerowalem go, odnowilem i idzie jak burza, tylko lapie mi pod kryza lewe powietrze ktore musze wyeliminowac :) Do tego doszla nowa kryza z miejscem na silniczek do ssania a w desce zaszczytne miejsce znajdzie wylacznik swiatel z nowego polo lacznie z regulacja wysokosci reflektorow ktora bedzie robic za linke ssania.
Co do samego wylacznika to tu jest link :)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=135457638
Wlasnie siadam do pisania suplementu do porady w ktorym opisze modyfikacje.
Globus pisze:Temat swietny zaczynam zbierać graty i do dzieła!!
Zycze powodzenia i zapraszam do podzielenia sie wrazeniami :)

[ Dodano: Pią Paź 20, 2006 23:26 ]
t-tas pisze:jesli chcesz to napiszę o co tam chodziło
no pisz o co chodzilo bo nie wiem :)

[ Dodano: Sob Paź 21, 2006 09:03 ]
Panowie. na sprzedaz kryza pod webera mojego autorstwa z 10mm alu. Jak cos to pisac na priv.

: sob paź 21, 2006 09:04
autor: InspBober
KamilW pisze:w desce zaszczytne miejsce znajdzie wylacznik swiatel z nowego polo lacznie z regulacja wysokosci reflektorow ktora bedzie robic za linke ssania
to co juz nie bedzie automatu?? Czyżby nie spisywał się dobrze?

: sob paź 21, 2006 09:20
autor: ayo
KamilW,napisz w suplemencie tez cos odnosie LPG,napewno masz juz jakas wizje jak to zrobic,albo jak ktos juz to mądrze zrobił niech sie podzieli na forum,bo ja stoje z robotą ,no i mysle,ze nie tylko ja!!..pozdrawiam wszystkich! :)