Strona 16 z 17

: pt sty 27, 2006 09:50
autor: Corvax
w zeszłym tygodniu mój zliczył zgon - ponieważ na dniach wypadała mi wymiana oleju, filtrów nie chciało mi sie tego robić przed zimą - do tej pory jeździłem na BP Ultimate i nie było większych problemów, ale że stacje BP mam 30km poza miastem po trasie do Wa-wy to staram sie tak wycyrklowac żeby zawsze tam tankowac. Tym razem sie nie udało i zalałem 5 litrów na orlenie - rano było -27 i po ptokach :). Po wymianie oleju, filtrów paliwa oleju i powietrza jest cacy - dziś -20 i zagdakał od razu.

I tu pewna rada - grzejemy swiece aż do zgaszenia kontrolki i odczekujemy 3-4 sekundy dopiero przekrecamy kluczyk.

: pt sty 27, 2006 10:21
autor: Imbrykus
zex pisze:podstawa to zdrowy akumulatorek;)
Właśnie!

W poniedziałek 23.01 przekręcił dwa razy i koniec. Skoczyłem do BOSCH'a kupiłem ostatnią sztukę (szły jak ciepłe bułeczki) i odpalił odrazu.

: pt sty 27, 2006 13:45
autor: marcinvw
jesli chodzi o wyniki testu to ON z orlenu dawal rade na balkonie wsloiku przy -24,Opałowka zamarzła,ON z wojska tez dawał rade,a ON od ruskich tez zamarzł zrobił sie jak miód co mnie bardzo zdziwiło,gdubym wiedział ze takie mrozy bedą w moim regionie to lepiej bym sie zaopatrzyl i wzioł probki z roznych znanych stacji :D, wtedy bysmy wiedzieli co i jak,no bo z tych paliw co ja sprawdzalem to wiekszioscz was moze miec dostep tylko do ON z orlenu albo opału,wiec to niewiele,ja chetnie zamroził bym BP,shell,STATOIL itd :D:D:D,znaczy usiłował bym nie wiem czy by mi sie udało...pozdrawiam...

: pt sty 27, 2006 14:12
autor: Kapibara
marcinvw pisze:jesli chodzi o wyniki testu to ON z orlenu dawal rade na balkonie wsloiku przy -24,Opałowka zamarzła,ON z wojska tez dawał rade,a ON od ruskich tez zamarzł zrobił sie jak miód co mnie bardzo zdziwiło,gdubym wiedział ze takie mrozy bedą w moim regionie to lepiej bym sie zaopatrzyl i wzioł probki z roznych znanych stacji , wtedy bysmy wiedzieli co i jak,no bo z tych paliw co ja sprawdzalem to wiekszioscz was moze miec dostep tylko do ON z orlenu albo opału,wiec to niewiele,ja chetnie zamroził bym BP,shell,STATOIL itd ,znaczy usiłował bym nie wiem czy by mi sie udało...pozdrawiam...

w sumei zadowalaja mnei wyn8iki bo wlasnei zatankowalem orlenu, al;e trzeba przetestowac oleje z roznych stacji i do tego jeszcze biopaliwo. mozna sprobowac w zamrazalce hehe ale m0ze walic troche

: pt sty 27, 2006 22:03
autor: dukem
No ja tez bym radzil na diagnostyke do innego mechanika pojechac...

Jezeli juz nie bedzie wyjscia to trzeba szukac po zlomach...albo zrobic zalaczanie swiec na czuja...tzn przycisk do przekaznika...i recznie wlaczac przed odpaleniem np na 15 sekund...

: sob sty 28, 2006 09:17
autor: awl
Mój Golf IV nie pali w ogóle, codziennie mam problem nawet przy -12st. Żona już mnie przeklina za ten fantastyczny, niezawodny samochód. A moja służbowa ruina Focus 200.000 przebiegu i odpala nawet przy -25st.

Rozrusznik martwy jakby prąd do niego w ogóle nie dochodził. Koło południa jak mróz odpuści to odpala.

: sob sty 28, 2006 10:39
autor: sebmadyn76
Z odpalaniem miałem raz problem po zatankowaniu Verwy na Orlenie, przyłapało mi paliwo ale było około -28*C. Dzień wcześniej (przed tankowaniem) na paliwie ze Statoil przy podobnej temperaturze odpalił bez problemów. Odnoście średniego spalania - to wychodzi zimą średnio 6.7 l/100km. 225tys km przebiegu.
1,9 TD AAZ 95r

: sob sty 28, 2006 18:48
autor: Kapibara
ja dzis 50 km jechalem golfem bez ladowania akumulatora. radio nei dzialalo, swiatla trylko przednie, wskazniki temperatury i poziomu paliwa terz padly, obrotomierz wiadomo. ale co najwazniejsze dojechalem do domu!!!!!!!!! GOLF POWER

: sob sty 28, 2006 19:29
autor: nefal
A no odpala bez żadnego ale. Na dotyk. Golf to taki wóz co mu nic nie robi mróz :D

: sob sty 28, 2006 21:12
autor: SCRASH
Wymienilem dzisiaj swieczki prze...ane (5 godzin meczarni).Zobaczymy jak sie bedzie sprawowal jak w lutym znowu przyjda te arktyczne mrozy.

: sob sty 28, 2006 21:52
autor: adas01
panowie - coś na temat paliwa z tesko : http://moto.allegro.pl/phorum/read.php? ... 8&t=186388
dla leniwych od razu zdjęcie : http://voila.pl/0r9ap/index.php?mid=1&f=1

ciekawe przy ilu zamarza ? :lol:

jednak więcej tam nie zatankuję...

: sob sty 28, 2006 22:36
autor: radek 110
Witam.Bardzo interesujący temat.Ja tankuje na stacji JET(najtańsza stacia ON .3.55) + 10% E 95 w mrozy.W nocy samochód w garażu,lecz w dzień stoi ok 15 godz.pod chmurką w mrozy ok.-20.Jedno grzanie świec -pyk i chodzi(zimny pali lepiej niż gorący).Akumulator nowy VARTA 71Ah,680A. :smoke:Moim zdaniem to nowy aku + dobre świece żarowe = jazda autkiem.Podobnie miałem w moim poprzednim aucie Astra 1.7 tdi Isuzu. :grin: Sprawdzony patent.POZDRAWIAM. :pub:

: sob sty 28, 2006 22:53
autor: awl
nefal pisze:Golf to taki wóz co mu nic nie robi mróz
Jasne to w takim razie co ja kupiłem pół roku temu, że nie chce palić, Trabanta??

: ndz sty 29, 2006 01:28
autor: paolo
ja raz skusilem sie zatankowac na tesco w Chorzowie...ale tylko dlatego ze jechalem w nocy do Katowic i musialem objechac wiec az za 20 zl zalalem :D z rana do pelna na swojej mini stacji :)