Strona 15 z 69

: śr sie 20, 2008 20:43
autor: B2 B
VW sprzedaje części 'na wymianę' ?!?!

Nie mogac od dluzszego czasu znalezc nigdzie zegarow z FIS do mojego MK4 bez CAN, stwierdzilem, ze chyba jestem zmuszony zamowic takowe w VW. W Etce wyszlo mi ze 1J0 919 890 CX bedzie git.

Uderzyłem więc na Piękną, zapytuję serwisanta, ile by mnie takie cacko kosztowało. W odpowiedzi uslyszalem, że jedyne 2150zl, czas oczekiwania do 10dni. Trochę sobie liczą, pomyslałem, ale trudno, niech już stracę. Na to pan serisant mówi, że... taka cena obowiązuję tylko wtedy, gdy w zamian za nową część dostarczę SWOJĄ UŻYWANĄ!!! W przeciwnym razie cena wynosi 4300PLN!

Nie wierzyłem wlasnym uszom! Żeby kupic nowe zegary, musze przyniesc stare! I to dokladnie takie same, taki sam numer częsci! :grrr: Czy to nie jest skandal?! Skąd taki wymóg?

Ręce mi opadły. Wybiegłem z serwisu z łaciną na ustach... no i z FISu :butthead:

To tak na wypadek, gdyby ktos zapragnal sie w zegary w ASO zaopatrzyc..

: śr sie 20, 2008 20:59
autor: Oli
1J0 919 890 CX ten x w numerze oznacza właśnie część na wymianę,

: śr sie 20, 2008 21:26
autor: jester
Jak obiecalem zdjecia do wgladu

Obrazek
Obrazek

Jak wiadomo to passat a obudowa GOLFA wiec troszke przykrywa znaczni paliwa i temperatury ...
Wazne ze jest FULL FIS :)

Teraz szukam navi MFD wraz z DVD ...
jak ktos ma dawac znac na gg

a tutaj filmik . ordazu mowie ze nie testowalem predkosci... za slisko bylo i deszcz padal..

: śr sie 20, 2008 21:53
autor: B2 B
Oli pisze:1J0 919 890 CX ten x w numerze oznacza właśnie część na wymianę,
Widze w Etce, ze wszystkie 919 z FIS maja X na koncu (920 zreszta tez) . Zastanawiam sie tylko po co im czyjes stare zegary?!

: śr sie 20, 2008 23:34
autor: Fenomen89
B2 B pisze:Widze w Etce, ze wszystkie 919 z FIS maja X na koncu (920 zreszta tez) . Zastanawiam sie tylko po co im czyjes stare zegary?!
moze te stare przerabiaja na new z fisem? bo przeciez raczej watpliwe, zeby produkowali zegary z 98-99 roku...

: czw sie 21, 2008 20:02
autor: B2 B
bazz89 pisze:moze te stare przerabiaja na new z fisem? bo przeciez raczej watpliwe, zeby produkowali zegary z 98-99 roku...
Nie no, sprzedawac ludziom używane częsci jako nowe, to już by była żenada. Poza tym skoro jest możliwość kupna bez wymiany (tyle ze za dwukrotność ceny) to znaczy, że chyba jednak produkują, no bo skąd by brali? :-k

: czw sie 21, 2008 20:09
autor: jester
Ja mam cztery liczniki z 1/2 fis 920 w tym jeden z R32 .. w sobote podjade do VW i zapytam ile za wymiane wezma ode mnie i czy w ogole sie da .
Porownamy ceny Polskie i Irlandzkie :)

: pt sie 22, 2008 18:50
autor: B2 B
jester pisze:Ja mam cztery liczniki z 1/2 fis 920 w tym jeden z R32 .. w sobote podjade do VW i zapytam ile za wymiane wezma ode mnie i czy w ogole sie da .
Porownamy ceny Polskie i Irlandzkie :)
To ja sprawdze jeszcze ceny angielskie, a poza tym jak myslisz czy to, ze twoje sa w milach to moze miec jakis wplyw na cene?

: pt sie 22, 2008 18:57
autor: jester
Licznik ten sam .. inne ustawienia ... i inne tarcze ... mysle ze cena zalezy tylko od tego w jakim kraju kupujesz licznik ... akurat Polska nie nalezy do krajow gdzie jest tanio :)

Zmiana licznika

: pt sie 22, 2008 20:03
autor: mirekski07
Witam wszystkich .
Zmieniłem licznik z 919821B na 920826C stosując tacho adapter . Pozostało mi pare problemów z kturymi nie mogę sobie poradzić , nie działa mi obrotomierz i spalanie chwilowe , kontrolki ABS , AIR BAG wyłączają się w Vag błędy licznika nic nie ma w silniku są 2 błędy 00626 i 31-10 . Możliwe że uszkodzony jest licznik albo adapter,
proszę o porady i sugestie . Jeszcze jedna sprawa po włączeniu silnika swieci sie kontrolka cisnienia oleju , cisnienie oraz czujnik są OK .

: pn sie 25, 2008 10:32
autor: Marcinek
w moim pelnym liczniku ktory dawno zalozylem pojawia sie tlyko jeden proiblem.. od czasu do czasu jak odpalam auto to nie gasnie ABS, ESP.. ale po ponownym rozruchu pali sie tylko ABS przez chwile jak przekrocze 20km/h to gasnie i jest dobrze.. co to moze byc??

: pn sie 25, 2008 11:18
autor: greg
jester pisze:Jakby ktos mial jakiegos eeproma z golfa 04r TDI full fis
ja mam jakby co

: pn sie 25, 2008 18:47
autor: mikom
hudy21 pisze:Witam coś tu jest nie tak z tym opisem albo na allegro kłamią na licznikach:
greg pisze:1J0 to czarne
1J5 to srebrne
919 - bez CAN
920 z CAN
8 to w km/h
9 to milach
0 to bez mfa
2 to mfa
4 to fis
5 - immo 2
6 immo 3
bez literki - silnik 1,4
A- benzyna
C - diesel
Otóż patrzyłem na kilka liczników do golfa IV i jakieś błędy pisze gościu że sprzedaje licznik z MFA do benzyny o nr. 1J0 919 880 B i co jet wnim MFA czy też nie i skoro jest do benzyny to gdzie literka A jakie jest immo w tym liczniku.

Witam

a jak mam numer licznika 1J0 920 800E , to jakie mam immo ?? 2 czy 3 ?

Pozdro

: pn sie 25, 2008 19:18
autor: greg
mikom pisze:a jak mam numer licznika 1J0 920 800E , to jakie mam immo ?? 2 czy 3
przyślij mi eprom swojego licznika to ci powiem