Strona 14 z 16

: czw mar 26, 2009 19:45
autor: oldstaszek
No problem - zadzwoń to się przekonasz.
Nie jesteś pierwszy co tak uważa.
Próbowali - brak wiedzy ich zgubił.Liczyli że zgarną kasę...
Takie tematy wymagają wiedzy technicznej popartej fizyką a potem marketingowe sprawy... :pub:

: czw mar 26, 2009 20:47
autor: haps
oldstaszek, ile trzeba dolac do oleju tego specyfiku xado, mowie o silniku. I jaki bylby koszt takiej przyjemnosci?

: pt mar 27, 2009 20:26
autor: oldstaszek
@ haps
Ocena ilości nie jest jednoznaczna - zależy od przebiegu/stanu silnika.
Kończącemu się silnikowi to tylko kadzidło...
Mój własny przykład - 1,6PN - w miarę poprawnie pracował ...ale to już wcześniej gdzieś tu pisałem.
Zastosowałem podwójną "dawkę" jako że w przyrodzie nic nie ginie.Było to ok.100kkm wstecz.Teraz odnowię normalną tj.3 tubki żelu do benzynowca - silnik jest OK.Właśnie jutro mnie to czeka - wymiana oleum.
Producent tego gofera zabytka zaleca 15W40 ale ja będę "głupi" i ponowię 10W40 a może i 5W40 syntetyk...mniej pali benzyny.
Jaka tego wartość...sumarycznie gdzieś ok.130 zł.przy 3 tubkach. :pub:

: wt kwie 07, 2009 08:08
autor: eldorado84
dnadna pisze:czy ktoś słyszał żeby jakikolwiek koncern samochodowy
używał- zalecał uzycia "ceramizera" po jakąkolwiek nazwą ?
czy ktoś słyszał żeby jakikolwiek koncern samochodowy
zalecał - używał np magnetyzera ?

??? widocznie nie zależy im na :

zmniejszeniu zużycia oleju
zmniejszenie zużycia paliwa od 3 do 15 %.
wyciszenie i wyrównanie pracy silnika, wyrównaniu ciśnienia sprężania w cylindrach.
poprawie dynamiki auta.
regeneracji powierzchni tarcia.
ułatwionym rozruchu zimnego silnika.
WZROST MOCY I DYNAMIKI SILNIKA DO 10%,
- REDUKCJA CO, HC, NOX I PM DO 50%,
- DŁUŻSZA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA I JEGO PODZESPOŁÓW,
- LEPSZE SPALANIE ZANIECZYSZCZONYCH (ZWŁASZCZA WODĄ) PALIW !!
- LEPSZA PRACA WTRYSKIWACZY PALIWA
- WZROST ELASTYCZNOŚCI SILNIKA W PEŁNYM ZAKRESIE OBROTÓW,
- USUWANIE ZBĘDNEGO NAGARU Z KOMORY SILNIKA,
- ZNACZNE WYDŁUŻENIE ŻYWOTNOŚCI KATALIZATORA ORAZ CAŁEGO UKŁADU WYDECHOWEGO

i błagam dajcie pokój i niech sobie ci debile kupują co chcą i leją
ile wlezie ,niech zakładają po kilka magnetyzerów , niech im się magnetyzuje powietrze
nawet w dmuchawie żeby mózg im lepiej pracował
a i tak tu nikt nikogo nie przekona ,
a ważne że kto mądry i ma swój rozum to wie co o tym sądzić.
a słyszałeś aby jakikolwiek koncern samochodowy zalecał sportowe zawieszenia, przyciemnianie folią szyb, zakładaniem sportowych tłumików albo instalacji gazowej??
Im zależy aby wyprodukować najtaniej auto i pogonić za odpowiednią kase, każde badania nad tzw. magnetyzerami czy tam ceramikami = kasa i czas, oni nie mają ani tego ani tamtego a tymbardziej napewno wydawać kase na badania czy "czarodziejski olej" coś pomoże. Ale czy coś pomaga czy nie pomaga - to już kwestia ilości przeprowadzonych testów.

: czw kwie 09, 2009 23:26
autor: slash
Mam pytanie
jak większość zresztą...
od kilku dni drąże temat a że chce dla mojego trakora jak najlepiej pomyślałem sobie - może by go tak ugładzić i umlaskać w środku? Silnik mam w stanie nie super, ale nie złym - pali poniżej 6 bierze ok. 1l/ 10tyskm, przyśpiesza ok a jak zapodam tuning za 10 gr (rezystor) to ciągnie jak głupi, tyle że czasem ( jak ją dłużej żyłować zwłaszcza z rezystorem) turbina zaczyna grac wariata tzn coś jakby zawodzi, tzn, że nie ciągle (bo ciągle to słychać jak wiruje i to jest nawet fajny odgłos), tylko tak jakby pulsacyjnie (=kierownice do czyszczenia?). Ale wracając do tematu jak już wymyśliłem to pomyślałem zaleje traktora - niech ma! Nie jakimś tam doktorem, bo nie ma po co, ale jakimś tam ceramizerem, pantherem, modyfikatorem itp., ALE! co wybrać???
Moge posłużyć jako królik doświadczalny - sprawdzę, opiszę itp., ale czy ktoś może coś poradzić co konkretnie wybrać?
- Modyfikator jest najbardziej rozreklamowany, ale czytałem sporo nie fajnych opinii i zasada marketingu mówi, że płacąc za niego min. 50% płace za reklame w TV, prasie itp.
- Ceramizer za to dużo tańszy, niby testy jakieś robili, ale ja nie chce jechać bez oleju w silniku! - no nie wiem, ale nie mówie nie
- Panther, czyli R7 MaGProfessional - nie wiem, zemu ale robi na mnie jakoś najlepsze wrażenie

I co Koledzy na to?, tylko proszę nie piszcie, że lepiej, żebym wydał tą kase na piwo, bo klamka zapadła - uległem fali, owczemu pędowi itp i chce to zrobić! Chce zalać mój silnik jakimś czymś i jeszcze ściemniam, ze to ku chwale nauki, ojczyzny itp.Poradźcie co kto poleca? Tylko proszę bez sugesti w stylu: " jest taki specyfik: mieszanina sadła niedźwiedzia i ikry jesiotra i kupuje go na kaukazie bo jestem mutherfucker i w życiu czegoś takiego nie kupisz i nie sprawdzisz, czy nieściemniam.
Liczę na jakieś odpowiedzi - pozdrawiam wszystkich.

: pt kwie 10, 2009 08:28
autor: eldorado84
przetestuj coś z tych:
- liqui moly injection reiniger (czyści wtryski) http://www.liquimoly.pl/index2.htm
- STP http://www.stp.com.pl/
wejdź na neta i wybierz co siebie interesuje
na necie mówią że "działa..."
ja bede czyścić wtryski Liqui Moly

: pt kwie 10, 2009 22:40
autor: slash
Dzięki za podpowiedź, ale wtryski mam akurat nowiutkie a dodatki STP zwłaszcza do oleju wyglądają mi po prostu na jakąś odmianę motodoktora (większa lepkość - doszczelnienie silnika= masa syfu w silniku) - a czegoś takiego swojemu traktorowi nie zrobie. :grrr:

: sob kwie 11, 2009 00:47
autor: dnadna
eldorado84 pisze: a słyszałeś aby jakikolwiek koncern samochodowy zalecał sportowe zawieszenia, przyciemnianie folią szyb, zakładaniem sportowych tłumików albo instalacji gazowej??
Im zależy aby wyprodukować najtaniej auto i pogonić za odpowiednią kase, każde badania nad tzw. magnetyzerami czy tam ceramikami = kasa i czas, oni nie mają ani tego ani tamtego a tymbardziej napewno wydawać kase na badania czy "czarodziejski olej" coś pomoże. Ale czy coś pomaga czy nie pomaga - to już kwestia ilości przeprowadzonych testów.
słyszałem , każdy koncern właśnie to robi ,
natomiast tylko w polsce rozlewają ceramiser w garażu i płacą
za emisję programu promującego w telewizji
z którego sam redaktor naśmiewa się potem na forum
hahaahahaaaaa

: pn kwie 13, 2009 09:21
autor: eldorado84
dnadna pisze:słyszałem , każdy koncern właśnie to robi ,
A to ciekawe - Opel, VW, Audi itp?. Pokaż auta ze sportowym zawieszeniem seryjne (nie jakieś tam obniżone samą sreżyną 20mm ale jakiś sport np. -60 + amory o krótszym skoku; albo auto seryjne z szybami wszystkimi ciemnymi, spojlerami ala Szybcy i Wścieki.
Nie szufladkuj że wszystkie dodatki do auta to CNO
Bo może sobie kiedyś kupisz auto na comon reilu, zatankujesz na stacji paliw i ci wtryskiwacze polecą a potem poże sobie zdasz sprawę ze przydał by się dodatek / uszlachetniacz do paliwa. Pare dni temu na TVN Turbo był probram: BP dostarsza gaz do Luk oil i pare osób zatankowało na tym luk oil gaz do autka, okazało się że ten gaz był z jakimś szitem zmieszany i autka przestały jeździć. reszty nie bede mówić bo zawsze takie schizy równają się wydanymi pieniędzmi - a co najlepsze BP i Luk oli umywa ręce - bo co ich to obchodzi? Co nie?

[ Dodano: Sro Kwi 15, 2009 14:49 ]
tak jak wcześniej mówiłem - nie szufladkujmy preparatów. Tu mowa o STP do czyszczenia wtryskiwaczy, wczoraj kupiłem taki preparat - cena 17,50zł - nie dużo a może coś "wyczyści" - miłej lektóry
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... 28&t=17330

[ Dodano: Sro Kwi 15, 2009 15:12 ]
a i jeszcze na tronie 6 tematu, fikołajtek pokazał link angielski jakiejś tam strony, tu jest przetłumaczona na polski :bigok:
http://www.translate.google.pl/translat ... l=en&tl=pl

testuje ceramizer :)

: pn paź 12, 2009 18:48
autor: Lokki13
Witam, mam problem z moim golfikiem, a mianowicie chodzi o spalanie oleju ok 1l/1000 km, wiem, że to standart bo nawet w książce obsługi pisze, ze moze tyle brac, ale dla mnie to i tak za duzo,kultura pracy silnika - szarpie, na niskich obrotach sie krztusi i słychac tak jakby granie zaworów gdy dostanie w piz..... :hehe: spalanie ok 10 l/100km jazdy miastowej, obroty tez nie stoja w miejscu tylko lekko falują.
Postanowiłem zrobić test z czystej ludzkiej ciekawości. Przeczytałem wiele opinii połowa na tak, połowa na nie i masa opinii zasłyszanych, nie sprawdzonych na własnym silniku.
Dzisiaj zalałem ceramizer, sprawdze i bedę mogł wystwic rzetelną opinie oraz napisac jakie wystąpiły zmiany lub ich brak.
Golf 4, 1998r 1.4 16v, przebieg 184.000 olej Liqui molly 10w/40 ( świeży, bo na biezaco dolewam:)
Pozdrawiam forumowiczów, o postepach będe pisał na bieząco

: pn paź 12, 2009 19:28
autor: gateway1
Lokki13 nie kombinoj z gownem tylko biesz sie za remont silnika

: pn paź 12, 2009 19:34
autor: bicker83
Ja znowu zastosowalem u siebie w golfie i polowce tak samo MODIFIKATOR PLUS ktory w sumie nie jest ceramizerem ale daje podobny efekt. Zawieksza 2-krotnie zywotnosc silnika, eliminuje ''suchy'' start, zmniejsza tarcie w sinliku, mozna na nim przejechac min 50km bez oleju, zmienjsza spalanie, zwieksza moc, silnik ciszej pracuje. Tutaj jest wszytsko napisane: http://modifikator.pl/
jest atm tez link do filmiku z youtube z programu gadzet z TVN Turbo w ktorym go przetestowali. Ja widze roznice u siebie w obydwu autach. W sumie nie sprawdzilem nawet czy juz ktos o tym pisal-jezeli tak to sorki :P
POZDRO

: czw sty 14, 2010 13:45
autor: inozbik
A ja chciałbym zalać któryś z tych specyfików i zobaczyć co z tego wyjdzie, co byście polecili? Modyfikator, Ceramizer, Xado czy jakiś inny? Myślę, że to nie zaszkodzi więc warto spróbować ;)

Ostatnio skłaniałbym się do Modyfikatora gdyż nie zawiera on żadnych substancji ceramiczynych itp, bo nie wiadomo co z ta masą ceramiczną z czasem może się dziać.. Oraz posiada kilka certifikatów. Moim zdaniem jedyne wątpliwości w stosowaniu tego mogą być z powodu braku informacji co się dzieje z tymi preparatami i silnikami po dłuższym okresie..

: sob sty 23, 2010 14:17
autor: michaljag502
Witam.Ja urzyłem ceramizera do silnika i paliwa we fiacie palio 1,2 bo na 1000 km brał 2 setki oleju.Pierwsze spostrzezenie to mniejsze opory tarcia przy odpalaniu(rozrusznik kręci jak szalony) i cichsza praca silnika.Po 3 miesiącach wycieczka z łodzi nad morze i spowrotem w sumie 900 km,po powrocie musiałem dolac może 50ml oleju wiec efekt moim zdaniem spory.Autem zrobiłem jeszcze 20 tys km i brał tylko 50ml na 1000km.Potem kupiłem golfa 3 1,9 tdi i tez zalalem ceramizer,pech chciał ze po 1000 km padła turbina (ale jak sie okazało z innych przyczyn)dojechałem do domu ok 7 km turbo wywalilo prawie cały olej (mechanik powiedzial ze 4 cylinder pewnie sie zatarł)po załozeniu nowej turbiny okazało sie że nic sie nie zatarło wiec śmiem twierdzić że gdyby nie ceramizer miał bym silnik do remontu bo powłoka ceramiczna na cylindrach nie pozwoliła na zatarcie :bigok:
Co do przyrostu mocy nie zauważyłem.
Tak więc ja osobiście polecam,chociaż na obniżenie tarcia w cylindrach bo nigdy nie wiadomo kiedy można urwać miskę olejową albo turbo padnie a wtedy nawet 2-3 km przejechane bez oleju więcej(dzieki ceramizerowi) mogą zrobić wielką rużnicę.